רשימת האסון

מעיין אשכנזי

מעיין אשכנזי (צילום: רפי דלויה)
מעיין אשכנזי (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: מעיין אשכנזי עשתה את טבילת האש הראשונה שלה בהשקה ושרפה לחיננית את האישונים עקב ז'קט מחרוד שאפילו רקדנית הבטן, כוכב פרי, לא הייתה עוטה, מוכנוס שלבטח נמצאו בפחי האשפה של שני גולדשטיין, וזירו אקססוריז לאפסון הסמארטפון, שאותו הלחימה מהגעגועים לשורש כף ידה.


אופס, הצליח לך: את סלב!

חיננית חומדת: לולי, להתקשר למד"א או שהעווית בוודג' זה אינה עקב אירוע מוחי?

שקר כלשהו: אבל שיהיה המון בהצלחה בהמשך.

מיה דגן

מיה דגן ושירי מימון (צילום: רפי דלויה)
מיה דגן ושירי מימון (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: מה נהיה? האם מיה דגן עשתה ניקוי אורוות בארונה והגרילה משם טוטאלוס של חוואי מטקסס שעלה על הנש, וכל מה שחסר לה ביד זה קלשון? התבן על הראש הוא עד.

אופס, הצליח לך: כלום, כפרה. תחזרי דחוף הביתה.

חיננית חומדת: השתגעתם? גם אם היה עולה עלי, לא הייתם תופסים אותי באנסנבל בלהות זה, שלא מחמיא לנתוניה הטובים של דגן וסמוך ובטוח שלא לאלו של שפחתכם הגרגרנית והנאמנה.

שקר כלשהו: אם עוד מישהו יקרא לי שמנמנה, אני אוכל אותו, ברור?

ציון ברוך

ציון ברוך (צילום: רפי דלויה)
ציון ברוך (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: הנה מתקרבת לה העצירות מן המצות בחג הפסח, ואין ספק שגם ציון ברוך מכין את הגרדרובה מראש כשהוא בעוד אאוטפיחס מטורלל, הפעם בהומאז' לסמוראי מכורדיסטן בעל פריזורה שצריכה לצאת לחופשי, סט דיזאסטר של וויז'ות ומוכנוס בעלי מפשעה עמוקה ומאווררת הידועה לשמצה בכינויה "שקי קקי". זאת למקרה שברוך, ממש כמו חיננית, יסבול מגזים לאחר נטילת טבלייה אחת יותר מדי של קרבוסילן.

אופס, הצליח לך: הצילו! אם חיננית חשבה שיותר גרוע מבדרך כלל לא קיים, חזר השבוע ברוך להוכיח לה שהוא המכה ה־11 שלה. ניצחת.

חיננית חומדת: שהאייטם הזה כבר ייגמר.

שקר כלשהו: נגמר?

מיכל אנסקי 

מיכל אנסקי (צילום: רפי דלויה)
מיכל אנסקי (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: ממש כמו גילי מוסינזון, גם האאוטפיט הזה של מיכל אנסקי לא מתחייב להחליט עם מי לבלות בלילה כשהוא מעורבל באורגיה לא קשורה עם גלאם נוצץ, פיס יומיומי וקלאסיקה בנאלית, וכל זאת במעמד של השקה בגלריה לאמנות. חיננית אמנם מצאה את הטופ כמצוין, אך האפקט שונמך בציוות מוכנוס עם סיכון לנמק של הרג'ולאת מסקיני ג'ינס יוז'ורליים. חבל.

אופס, הצליח לך: המקיאז' והפריזורה נפלאים.

חיננית חומדת: תני לי את הטופ, הוא במידה מדיום, נכון?

שקר כלשהו: חיננית אמנם מידה לארג', אבל זה בטוח נמתח.

ליהיא גרינר 

ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)
ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)

הו, האימה: חיננית נאלצת להוריד את דגלה לחצי התורן ולהודות שליהיא גרינר נראית נפלא. נורא. רק חבל שאת מתנת הפסח שלה לבעלת המדור המגיעה בצורת אוברול מחמיא היא לא טורחת לצרף עם פתק החלפה, ורק בגלל גון מי הירקון הרדיואקטיביים.

אופס, הצליח לך: כאמור, הכל חוץ מבחירת צבע האאוטפיט.

חיננית חומדת: ביץ', תני לי את התפריט שלך.

שקר כלשהו: אם גרינר הצליחה לגלח את כל השווארמות ממשקלה, אז גם אני יכולה.

רשימת הפאסון

סופי מצ'טנר 

סופי מצ'טנר (צילום: שוקה כהן)
סופי מצ'טנר (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך:
רואים ילדים יקרים, סופי מצ'טנר כבר הצליחה לגרום למנהל הבנק שלה אושר ועושר מסיפור הסינדרלה המרגש שלה, אף שעדיין לא כלולים בו תעודת סיום או בגרות מבית הספר. בינתיים היא קוטפת קמפיינים ללא הרף וגם שבחים מחיננית על מראה אביבי, רומנטי וענוג עם זירו אנטגוניזם בטעם של פונץ' בננה. מצד שני: מעצבנת.

הו, האימה: החלום של חיננית שאת תהיי הבלונדינית הבאה בתור שתצא עם ליאונרדו דיקפריו עלול להתגשם.

חיננית חומדת: שבר רפאלי תתפוצץ.

שקר כלשהו: תחזיקו לחיננית אצבעות?

עדי הימלבלוי

עדי הימלבלוי (צילום: רפי דלויה)
עדי הימלבלוי (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: גון הוורוד־פודרה ששולט בכל רשת חברתית זלג גם אל המדור, כשעדי הימלבלוי היפה השתחלה בקלות אל תוך חליפת סט קיצית מונוכרומטית וסתמה לחתומה מעלה את הפה. כשעובדה זאת התסיסה את עצביה של חיננית, היא מיד הלכה ותקעה איזו לאפה. אוף.

הו, האימה: חיננית מחבבת את השוזט בגלזורת הלקה.

חיננית חומדת: אולי לשם שינוי מיס הימלבלוי תציג פריזורה אסופה והדוקה ונראה לה סוף־סוף את האוזניים?

שקר כלשהו: נמאס מפופיק חשוף. אוזניים הן הטרנד הבא, ברור?

שני גולדשטיין

שני גולדשטיין ועומר גורדון (צילום:אביב חופי, שוקה כהן)
שני גולדשטיין ועומר גורדון (צילום:אביב חופי, שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: כשהבויפרנד הרעב, עומר גורדון, לא מביט עליה משל הייתה צ'יזבורגר, שני גולדשטיין מצליחה להתקין מכלול טקסטיל משלים של חליפה בפרופורציות מדויקות פלאס פריזורה טרייה בהלחמה, מקיאז' מושלם וזירו הבעות וודג' עם חשד לטורט. נייס.

הו, האימה: בגלל שחיננית לא צבועה, היא תדרוש ממך שלא תאבדי את זה כשהיא תאמר לך שהשוזט קטנות לכפות רגלייך, ורצוי זוג בחצי מידה יותר.

חיננית חומדת: הבי לי את האקססוריז והתכשטת מיד. אם הם שלך כמובן ולא שאלת אותם.

שקר כלשהו: אם זה עוזר, נשבעת שהצבעתי לך בגמר.

XOXO  | בר רפאלי וציפי רפאלי 

בר רפאלי וציפי רפאלי (צילום: אביב חופי, שוקה כהן)
בר רפאלי וציפי רפאלי (צילום: אביב חופי, שוקה כהן)

הנה פייק ניוז: חיננית בעד כל הנשים ובעד כל המידות, אבל הלא ייאמן קרה, והמחומצנת שמחה לדווח שלראשונה זה יובלות אוחזות מאמא רפאלי ובתה ההריונית בר באותה מידה. חיננית מתה לדעת כיצד הצליחה ציפי רפאלי להשתחל אל תוך מחלצותיה של בתה העדיין לא תופחת דייה. הראשון שיגלה לה את סוד ההצלחה יזכה במארז מפואר של סוכרזית.

חי באילוז' | אלי פיניש 

אלי פיניש (צילום: רפי דלויה)
אלי פיניש (צילום: רפי דלויה)

נמאס לחיננית שרוב הגברים בשלולית המקומית, גם אלו המקשישים, ראו ערך אלי פיניש, עדיין חיים בקליפ דל תקציב של MTV מהניינטיז, כשהם עוטים על פי רוב אנסמבלים של היפסטרים מכונמים או ראפרים בשנקל תשעים. זאת בעוד שבנות אנינות מאותו ענף משאירות להם עננת אבק ולגיטימציה לארון בגדים של מתבגר נטול דמי כיס או מראת קיר. בנים, אולי די כבר להיות פחי האשפה של ויצו? אחר כך מתפלאים שחיננית מתפללת להיות לסבית.

שו הדא? | שם ברדוגו

שם ברדוגו. (צילום: אור גפן)
שם ברדוגו. (צילום: אור גפן)

לא הספיקה חיננית להצטנן מהמפגש עם האייטם הקודם, ובום, נתקלה באחד, שם ברדוגו (כבר שכחתם? זה שהיה ב"האח הגדול"), כשהוא שוב חורש על מדי התיכוניסט שלו למרות שהשכיל להבין ששום נערה מחוצ'קנת לא סימסה להצלת מקומו בריאליטי בנווה אילן. אולי אם תכבס מדי פעם את הסמרטוטריקו, הכובע שלא מסתיר את אדי השומן מהקרקפת ואת שאר הסמרטטת, נוכל להגיד שעברת איזה תהליך, ובמקרה הזה מדובר על שופינג. רק נקווה שלא עשית אותו עם אמא.