רשימת האסון

יהודה לוי 

יהודה לוי (צילום: לנס הפקות)
יהודה לוי (צילום: לנס הפקות)

הו, האימה: כפרזנטור, ראוי היה שייקחו את מידות גופו של יהודה לוי ויתאימו אותן לבגדיו כך שלא נקבל ז'קט ששרווליו, צווארונו ומכפלתו זולגים ממנו מהר יותר ממידע מודיעיני רגיש בפגישה של טראמפ עם פוטין. 


אופס, הצליח לך: חיננית, ששום נתון לא נס מעיניה, שמה לב שמיסטר לוי, התמיד לארד, נהיה כחוש ושדוף יותר מהרגיל. לבטח הסטרס מההכנות לחתונה הקרבה. אז רגע, אתה הבריידזילה במשפחה?

חיננית חומדת: המוכנוס נהדרים. יש גם במידה לנשים חובבות פחמימות ריקות?

שקר כלשהו: עם מבנה מוצק כמו שלה, חיננית העסיסית מעדיפה לערוך שופינג במחלקת הגברים.

אנחל בונני 

אנחל בונני (צילום: לנס הפקות)
אנחל בונני (צילום: לנס הפקות)

הו, האימה: שואת הקרטין שלראשו מעניקה לאנחל בונני הילה של זר כרובית עצובה ספוגה בשמן, שאפילו אייל שני לא היה שם עליה את ידיו והופך אותה למאושרת. אם זה לא מספיק, עטה השחקן את כל הפיסים הלא מחמיאים בעולם כדי שנשכח שהוא היה פעם דוגמן לוהט וסמל סקס, ואילו היום הוא שחקן עסוק אך משלומפר - עוד יותר מבראד פיט כשהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול.

אופס, הצליח לך: אם כך אתה מתנהל במערכת היחסים שלך, והכל עדיין תקין, סימן שהאהבה עדיין לא התפיידה לה. מדהוד. 

חיננית חומדת: ברור שלהתחתן עם אשתו וירושתה, דושי לייטרסדורף.

שקר כלשהו: איך זה יכול להיות שהתחתנת עם כל כך הרבה כסף, והתוצאה המתקבלת נראית כל כך צ'יפ? 

אבישג נגר 

אבישג נגר (צילום: לנס הפקות)
אבישג נגר (צילום: לנס הפקות)

הו, האימה: ואז חיננית ראתה חתולת רחוב צנומה ומסמורטטת, שעוטה סווטשירט, שכנראה אבי ביטר השליך הפחה יחד עם שוסור שמתות לניקוי, פלאס חשד לגזזת. תוסיפו לזה את השפשופים או אולי גרדת לא נעימה לצפייה ברג'ולאת ותבינו מה עשתה הבלונדינית הרווקה; מיד שלפה טטנוס ומזון חתולים שרכשה מבעוד מועד.

אופס, הצליח לך: אבל אז אמרו לה שלא תיגע בזה כי זאת אבישג נגר, "האיט גירל" מהטלוויזיה. אוף, איזה באסה שהתנתקתי מהכבלים ואני כבר לא יודעת כלום. 

חיננית חומדת: זה יעזור אם אני אחזיר את המינוי שלי להוט, לולי? את תקבלי העלאה במשכורת אם כן? ותוכלי לשלם חשבון מים ולהתקלח ואולי גם לרכוש שמפו?

שקר כלשהו: אני אפילו לא אבטל את חשבון הנטפליקס שלי אם רק תגידי כן.

מירי רגב

מירי רגב (צילום: אלי סבתי)
מירי רגב (צילום: אלי סבתי)

הו, האימה: קוראים יקרים, חיננית נאלצת לדווח כי עוד פיגוע כעור ואלים התרחש בירושלים הבירה, והפעם מדובר באירוע פח"ע בלב בלוטות הטעם של פסטיבל הסרטים בעיר קאן שבצרפת. הסיבה לקטסטרוף היא צפון הטוטאלוק של שרת התרבות, שגלש מגבולותיו כלפי מטה, לחגורת החצאית. לא יפה ככה לחרוג מהשטחים.

אופס, הצליח לך: הפריזורה והמקיאז' א־לה אום כולתום באמת מצטיינים.

חיננית חומדת: למרות מאמציהם של המעצבים להישמע לקול הלקוחה שלהם, המקום היחיד שאאוטפיט זה ראוי לו הוא בשער הפחים.

שקר כלשהו: חיננית מורידה את הדגל לחצי התורן.

מיכאל אלוני

מיכאל אלוני (צילום: לנס הפקות)
מיכאל אלוני (צילום: לנס הפקות)

הו, האימה: הסופר והפובליציסט, השחקן, המנחה האיכותי והמוערך מיכאל אלוני מצא את התשובה שלו לכיצד להתחמק מהפקקים בכרך ולא להזדקק לשירותיהם של נהגי מוניות תאבי בצע: סקייטבורד, סמרטוטופ מחרוד, מוכנוס יוז'ורליים, וודג' מוזנחי ופריזורה מגורזת.

אופס, הצליח לך: יש מלא בנות הסבורות שלהיות היפסטר בשנות ה־30 זה נחשק.

חיננית חומדת: נוזל לחיטוי הידיים, מישהו?

שקר כלשהו: רגע, נשארה לי זריקת הטטנוס מהמפגש עם האייטם הקודם, אני מסודרת.

רשימת הפאסון
אנה ארונוב

אנה ארונוב (צילום: לנס הפקות)
אנה ארונוב (צילום: לנס הפקות)

אופס, הצליח לך:
אנה ארונוב יודעת היטב איך למקסס בין פריטי המלתחה שלה, להרכיב אאוטפיטים שהולמים את מזג האוויר המהביל ועדיין להישאר ללא טיפת זיעה או מאמץ. הפעם היא הגיעה ביחידת פאשן קלילה לתפעול שבה מככבים טופ א־סימטרי רומנטי, מוכנוס גבוהי מותן, פריזורה נעימה, מקיאז' עמיד ואקססוריז שווים.

הו, האימה: אפילו המניקור נמצא ללא דופי.

חיננית חומדת: ברור שאת השוסור מלאות ההומור.

שקר כלשהו: תשאילי לי אותן לוויקנד?

גפן ברקאי 

גפן ברקאי (צילום: לנס הפקות)
גפן ברקאי (צילום: לנס הפקות)

אופס, הצליח לך: עם פריזורה שרוב בנות הביצה היו מתות לאחוז בה בעצמן או בבעליה, ציוות גפן ברקאי לאאוטפיטו טופ בסיסי, אך לא יוז'ור, מוכנוס מחמיאים ושוזט עדכניות המפנשות יחד עם תכשטת קולית מראה שלם, שהשבוע, סותם לחיננית את הלוע.

הו, האימה: יש את הווסט הזה ביותר מגושם?

חיננית חומדת: להיות שוב בת 20 ולשים עליך את טלפיה.

שקר כלשהו: דבר איתי אם אתה רציני ובעניין של קוגריות.

יעל בר זוהר 

יעל בר זוהר (צילום: ליהי גולדמן)
יעל בר זוהר (צילום: ליהי גולדמן)

אופס, הצליח לך: שימו לב, פולניות מהפריפריה, ככה תוכלו גם אתן להוציא לכל החברות מהקניון או לאלו מוועד הבית את העיניים כשתבחרו באוברול המחזק נתונים נשיים ובהדפס פרחוני מרהיב.

הו, האימה: אבל לפני שהשמש הקיצית תשאב טיפת חיים אחרונה מהקצוות העייפים של הפריזורה, מומלץ לקפוץ לספר ולבקש גיזום קל ורענון לשיח הכורכום שלראשכן.

חיננית חומדת: המושקוף להיט.

שקר כלשהו: נו, מיס יב"ז, היה כל כך קשה?

ממים של בלונדינית |  אימרי זיו

אימרי זיו (צילום: לנס הפקות)
אימרי זיו (צילום: לנס הפקות)

כשכל הגייז באינטרנט נלחמים בך ובאותו העת חולמים עליך ועל גופתך נטולת אחוזי השומן, כל מה שנותר לך לעשות הוא להתריס ולהצהיר קבל עם וטישירט שכבר היית מעדיף משולש של פיצה על דקה במחיצתם.

כפכאפה | עדן הראל  ואדריאנו חאובל

עדן הראל, אדריאנו חאובל (צילום: ליהי גולדמן, לנס הפקות)
עדן הראל, אדריאנו חאובל (צילום: ליהי גולדמן, לנס הפקות)

דו־קרב בזירת הבקטריות נרשם בשבוע שעבר בין עדן הראל לאדריאנו חאובל, שהגיעו כל אחד בנפרד לאיוונט בנושא פאשן כשהם חושפים את הגרסה שלהם לפדיקור. אף שהראל הקפידה על הכללים, חיננית מצטערת לבשר ששניהם מפסידים. חמודים, אנחנו אמנם במזרח התיכון, אבל זה לא תמיד חייב להיות לא מקצועי וחפיף. יש עוד פתרונות הנעלה מאווררים. קאפיש?

צאי מזה | אורנה דנינו 

אורנה דנינו (צילום: רפי דלויה)
אורנה דנינו (צילום: רפי דלויה)

חיננית רצתה להודות לניים על שרבע שעת התהילה של אורנה דנינו פגה, אבל אז הגיחה זאת מול אישוניה בשקשוקת פאשן מטורללת שכוללת יריעות מהסוכה שחלטרו כעליונית, והראשונה דואגת לשנייה ושואלת: איך זה עוד יכול להידרדר, יקירה? במחשבה שנייה, לא מעוניינת לדעת. ביי.