ביקורו של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ ואשתו מלניה מעסיק את כל גופי התקשורת שמדווחים 24/7 על כל צעד ושעל בביקור המכובד שלהם בישראל. אבל עזבו שטויות, עזבו את אורן חזן והסלפי, את הביקור בכותל ולחיצות הידיים, כי כל מה שמעניין אתכם באמת זה מה לבשה גברת שרה נתניהו לכבוד מפגש הפסגה עם היפה בנשים מלניה טראמפ.

עוד בביקור של הזוג נתניהו בבית הלבן הגברת הראשונה של ישראל דיי צלחה את ביקורות האופנה וגם הפעם, הסטייליסטית הצמודה של אשת ראש הממשלה סנדרה רינגלר שחתומה על המהפך של הגברת חתמה על הסכם סודיות ולא יכולה לחשוף פרטים מהלוקים שנבחרו לגברת נתניהו בקפידה למהלך הביקור.

מרימים. הזוג טראמפ ונתניהו (צילום: אבי אוחיון)
מרימים. הזוג טראמפ ונתניהו (צילום: אבי אוחיון)


מה שכן נוכל לדווח זה שהשמלה האדומה שלבשה שרה בקבלת הפנים בשדה התעופה היא שמלה של מעצבת בריטית צעירה בשם סופיה והיא נלקחה מחנות מאדאם פומפידו בכיכר המדינה שבבעלות ניקול ראידמן, שם נראה כי נתניהו מבלה הרבה, ואף זכתה אתמול, בחגיגות 50 שנות איחוד לירושלים לליווי צמוד מבעלת החנות שידעה בדיוק מה להתאים לה מהמלאי הקיים. ואם כל זה לא מספיק, ראדימן אפילו העבירה את היום עם נעליים תואמות לגברת הראשונה המקומית שלנו. אנחנו כבר מחכים לראות מה היא תלבש הערב בארוחה החגיגית.


 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on


 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on


 

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler) on


קוברת. שרה נתניהו ומלניה טראמפ
קוברת. שרה נתניהו ומלניה טראמפ