רשימת האסון

אביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)

הו, האימה: בעמוד הוודג'בוק של אביבית בר זוהר היא מחלקת בחינם את משנתה ופורטת כיצד היא מטפחת זוגיות עם הבויפרנד שלה ומונעת ממנו לעשות "ויברח". הכל באמצעות מקיאז', מעצב שיער צמוד ועקבים. מוזר, חיננית דווקא מאוד נבהלה ונסה על נפשה כשצפתה בבר זוהר רכוסה וחנוטה בשמלה באורך מוגזם שלא הותאמה למידותיה הקוקטיות. היא גם הוסיפה שלל פרוטזות מולחמות לראשה, מקיאז' לא בקונטרול ושוז מן הל, שהעניקו לאובייקטית טוטאלוס של בובת בראץ מותכת לאחר שהוכנסה לסיבוב של שיזוף רדיואקטיבי במיקרוגל.


אופס, הצליח לך: לולי, ברכות על הבויפרנד המופצוץ! הכי כיף בן זוג מעושר.

חיננית חומדת: הנקמה הכי קשה בטוקבקיסטים היא שתתחתני איתו.

שקר כלשהו: וחסר לך שאת לא מזמינה את חיננית לחתונה, שמעת?

מיה דגן

מיה דגן (צילום: שוקה כהן)
מיה דגן (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: כן, כן, בנות. זוהי מיה דגן. בפריזורה שנצבעה לגוון חום־פורמייקה סינתטי, זירו מקיאז', מושקוף יוז'ורליים, מגבעת מטופשת, טופ לא מחמיא לחתך הרוחב של הטורסו ומוכנוס שחולדות במנצ'יז אחראיות לקו המכפלת הלא אסתטי שלהם. לולי, את יודעת שאת במסיבת גייז ושאף גבר שם לא יתחיל איתך או יפתה אותך וחלילה יהרוס לך את חיי הנישואים, נכון? באמת שלא היית צריכה סתם לכער את עצמך לכבוד המאורע.

אופס, הצליח לך: אבל היי, אם את כבר שם, אז דעי ש־10% מההומואים הם טובי טעם. קדימה, זוזי, זאת ההזדמנות שלך למצוא לך שם סטייליסט.

חיננית חומדת: כנראה את באמת בלונדינית אמיתית אם הפריזורה המטופשת והגוון הלא מחמיא היו נראים לך כמו מהלך חכם.

שקר כלשהו: מתגעגעת לדגן של פעם...

נועה קירל

נועה קירל (צילום: אור גפן)
נועה קירל (צילום: אור גפן)

הו, האימה: חיננית עוצרת את עצמה מלנעוץ את ציפורני האקריל שלה בנועה קירל, שהחליטה להוריד הילוך ולנוח על זרי התהילה. ועכשיו, במקום טוטאלוקים אדג'יים וקוליים, מתחילה תופעת הפופ היפה לחפף ומסתובבת בקרבנו באנסמבל מעורר פיהוק שאפילו עדי ביטי לא הייתה מוכנה לתלות על הקולב בארונה.

אופס, הצליח לך: מצד שני, מבט אחד בך, וחיננית עמוסת הפרעות השינה לא צריכה לקחת קלונקס כדי להירדם הלילה.

חיננית חומדת: להתכרבל עם החתולה שלה מתחת לשמיכת הפיקה הנעימה כשהמזגן על 18 מעלות.

שקר כלשהו: ZZZZZZZ.

עוז זהבי 

עוז זהבי (צילום: שוקה כהן)
עוז זהבי (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: קוראות יקרות, עוז זהבי פנוי. מעוניינות? חיננית אפילו לא מנסה לשים את טלפיה על המציאה הלוהטת רק מחשש לחטוף זיהום. לא, אחרת איך אתן הייתן מסבירות את הטוטאלוס הזה? ז'קט ג'ינס דלוח, סמרטוטוניקה עם הדפס טינאייג'רי ומוכנוס שפרעושים היפסטרים היו גרים בהם בעבר, עד שזהבי וחוקי הג'נטריפיקציה השתלטו על הנכס ועתה הוא מצוות להם מוגוף חורפיים (לפטריות בכפות הרגליים שלום). וכך הוא סבור שהוא תפס את שאנל בביצים. טעות!

אופס, הצליח לך: אתה עדיין לארדוש.

חיננית חומדת: להכניס אותך לכביסת הרתחה, לתלות לייבוש, ואז לקפל אותך ולהכניס אותך לארונה.

שקר כלשהו: מעוניין?

שגיא ברייטנר 

שגיא ברייטנר (צילום: שוקה כהן)
שגיא ברייטנר (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: ערוגת הכרובית שעל הראש של שגיא ברייטנר לא מרשימה את חיננית. יש לציין שהיא גם לא מתרשמת בכלל מלסביות וקוויריות טבעוניות שמגדלות את הירקות שלהן בעצמן בין ציפורני האצבעות המזוהמות שלהן, ואז משתחלות אל תוך אאוטפיחס של נהג משאית וחושבות שככה המחומצנת תעבור צד או תוותר על הפי מיל במקדונלדס. אבל היחצנית הסקסיסטית של המסיבה אמרה לה ש"ברייטנר הוא אינו גבר טראנס או לסבית, אלא זכר מלידה וזכותו להתלבש איך שבא לו". שערוריה.

אופס, הצליח לך: ברכות! אתה גבר, בעל מראה לבן ומותר לך להיראות הכי פח שבא לך. איזה עולם מושלם ופריוולגי עבורך.

חיננית חומדת: נראה לכם?!

שקר כלשהו: נקסט!

רשימת הפאסון

מרינה קבישר 

מרינה קבישר (צילום: אמיר מאירי)
מרינה קבישר (צילום: אמיר מאירי)

אופס, הצליח לך: ליום הולדתה של המעושרת ניקול ראדימן הגיעה ה־BFFית מרינה קבישר במראה שלם בהומאז' לשנות ה־20 כמצוין בקוד הלבוש שבהזמנה, שחיננית לא קיבלה באופן מסתורי. לחתומה על המדור אין תלונות. הפריזורה מושלמת ובוהקת, המקיאז' זוהר, ושמלה עמוסת פאייטים מוזהבים בגזרה משוחררת נזלה עד לקרסוליים והציגה פתרון הנעלה משובח.

הו, האימה: כאמור, לחיננית אין מילה רעה אחת.

חיננית חומדת: להיות קבישר.

שקר כלשהו: ברכות.

תאלין אבו חנא 

תאלין אבו חנא (צילום: שוקה כהן)
תאלין אבו חנא (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: חיננית לא קונה לרגע את טרנד האוברולים. אבל תאלין אבו חנא מוכיחה שכשאת אוחזת בנתונים מושלמים עם אדג' ומוסיפה להם פריזורה מתוקתקת, מקיאז' מהפנט ואקססוריז שווים - כל הקנאיות יסתמו את הפה.

הו, האימה: השוז לא באות טוב לחיננית. אבל לך אני סולחת.

חיננית חומדת: ברור שאת הגוף של אבו חנא. בואי נחליף, טוב?

שקר כלשהו: אם את מסכימה להחלפות, אז רק כדאי שתהיה לך בבית משחה נגד טחורים בארון התרופות. רק אומרת.

יעל פוליאקוב 

יעל פוליאקוב (צילום: רפי דלויה)
יעל פוליאקוב (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: למסיבת סיום העונה של הסדרה שבכיכובה, עטתה יעל פוליאקוב מנעד סופר קולי ומודרני. אף שחיננית סולדת ממוכנוס עם קרעים, פוליאקוב התקינה אאוטפיט כיפי, לא מתאמץ וזולג מאלגנס. איך את עושה את זה, ביץ'?

הו, האימה: נכון שהז'קט הענק מדי הוא מהארון של אמא שוש?

חיננית חומדת: תבדקי בכיס, אולי יש שם איזה ציפרלקס לחיננית?

שקר כלשהו: בדיוק נגמר לי המרשם וזה.

שתי ציפורים, מכה אחת | קסניה טרנטול ועומר קינן

קסניה טרנטול, עומר קינן (צילום, אור גפן צ'ינו)
קסניה טרנטול, עומר קינן (צילום, אור גפן צ'ינו)

קוראים וקוראות יקרים, מי לדעתכם התלבשה על אוברול ילדותי זה והצליחה להעמיד מראה שלם של לוליטה פתיינית? האם זוהי דודה קסניה טרנטול המאורסת או עומר קינן העדיין ללא טבעת? החליטו והשפיעו.


 


XOXO  | רוסלנה רודינה

רוסלנה רודינה (צילום: צ'ינו)
רוסלנה רודינה (צילום: צ'ינו)

חיננית תמיד אמרה שזוגיות וילדים רק גורמים לרגרסיה והם אינם מעצימים. לא מאמינים? שזפו עיניכם ברוסלנה רודינה שאך לא מזמן נפרדה מאב ילדה וכבר הצליחה להנפיק יחידת טקסטיל מרשימה, מחמיאה וכיפית. מקווה שאת לא מתכוונת לפתוח חשבון בטינדר, כי ככה חיננית כן מחבבת אותך.

שו הדא? | רז ניסים כהן

רז ניסים כהן (צילום: אלירן פאר)
רז ניסים כהן (צילום: אלירן פאר)

"ליום הולדתה של השורדת דניאל אביסריס גם הזמינו חשפן?", שאלה חיננית את איש הקשר שלה. "מה פתאום, זה רז ניסים כהן", ענה האיש. "מי?" שאלה חזרה. "נו, זה שכל הזמן מתפשט כשהוא רואה צלם פפרצי. הוא גם היה בתוכנית לאיזה דקה, אבל עזב כי הוא היה רעב ולא היה אוכל על האי, לא ראית?" ענה ואז שאל. "מצמצתי אז כנראה שפספסתי את נוכחותו". סיכמה. בנים, אפילו מייקל לואיס לא יורד כה נמוך ועושה לנו סטריפטיז, אז בבקשה די.