רשימת האסון

כוכב פרי 

(צילום: לירון בר און ואור גפן)
(צילום: לירון בר און ואור גפן)

הו, האימה: חיננית מתה על לאפות, ובמיוחד על כאלו שבאות במילוי גדוש של איברים פנימיים כגון טחול, קורקבנים וריאות. רק חבל שבתור טוטאלוק, זה לא מצטלם טוב או מחמיא לכוכבת העל, נו אתם זוכרים אותה, כוכב פרי.


אופס, הצליח לך: לנשום זה לחלשים, הא?

חיננית חומדת: לצאת עם פרי חסרת המעצורים והמחסומים לערב מטורלל שכולו פאן־לי־פאן.

שקר כלשהו: אתקשר לקבוע לנו דייט השבוע, חולה עלייך.

קרן מור

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: אמנם אתם לא מכירים את סוזן ההורסת, עוזרת הבית החדשה והתקתקנית של חיננית, אך בתחום עבודתה - קרצוף הפאנלים והאסלות, כיבוס, תלייה, ייבוש וגיהוץ הכבסים - הנטייה לעטות ספק גלבייה ספק מצעי מיטה מסאטן וכפכפים נוצצים מתקבלת באהבה. עם זאת, במקרה של קרן מור האייקונית, שפקדה פאשן שואו נוצץ בכרך בטוטאלוק זה של 60 שקל לשעה, זה קצת פחות לגיטימי.

אופס, הצליח לך: אם החלום שלך היה להתלבש על סילואט של רוח רפאים, אז קלעת בול.

חיננית חומדת: התיקיטת מקסים.

שקר כלשהו: סוזן דווקא אהבה את הכל פה.

מרינה קבישר 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: אחרי שהרגילה אותנו לגרדרובה שמצפינה בחובה נשמה של אוליגרכית זוהרת עם ברק שמנקר את העיניים, הגיעה פתאום מרינה קבישר עם האמת הפנימית והדהויה שלה, וסורי כפרה, בשילוב המקיאז' המחוויר, טוטאלוס יוז'ור זה עמום יותר מהתמונה האחרונה שמכונת הצילום הדפיסה אחרי שאזל לה כל הדיו הצבעוני.

אופס, הצליח לך: הפיגורה מושלמת כרגיל.

חיננית חומדת: מה עשית עם כרטיס האשראי שלך, ואיפה ראית אותו לאחרונה? דחוף שופינג.

שקר כלשהו: עכשיו אין לך ברירה, ואת חייבת להרים טלפון לחיננית ולקבוע סשן סטיילינג. ברור?

סטטיק ובן אל תבורי

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: לא, אלו לא שני בסטיונרים לתכשיטים מזויפים ולשעוני רולקס בארבעה דולרים בהודו. אלה סטטיק ובן אל תבורי, שאף שענדו את כל מרכולתם על הטורסו והגפיים העליונות, חיננית לא מסתנוורת מהם בגלל סוואג לא עדכני ופיסים מטופשים שלא מחמיאים לנתוניהם.

אופס, הצליח לכם: אבל שתדעו שחיננית מתה על בן אל תבורי וסטטיק! יש להם אחלה גרוב.

חיננית חומדת: אסתטיקה וטוטאלוקים מגובשים זה לא הצד החזק שלכם, אז למה שלא תנסו למשל לעבוד במקום שבו לא נצטרך לסבול אתכם ישירות דרך הקרנית? עם הקולות הנעימים שלכם והכישרון במכירות, מה דעתכם על טלמרקטינג?

שקר כלשהו: אם זה לא מאוחר מדי, חיננית שמעה שבנטפליקס מגייסים עכשיו עובדים.

אלכסה דול 

(צילום: עופר חן)
(צילום: עופר חן)

הו, האימה: חיננית הלנצח רווקה רצתה כבר הרבה זמן לאמץ כלבה מתוקה, ואז היא נתקלה בלולי הזאת מזן קוקו ספנייל עם אוזניים מפרווה זהובה, חיוך נהדר בלי ריח פה מעיק, קולר נגד פרעושים והלבשה ווירדית. אלא שכשחיננית ניסתה לאסוף אותה לחיקה, קצין הביטחון עצר אותה והסביר לה שזאת אלכסה דול, ואז ביקש ממנה להתפנות יפה מהבר.

אופס, הצליח לך: את בטח מאוד שמחה שגירשו את חיננית, נכון?

חיננית חומדת: למי יש את הטלפון של "תנו לחיות לחיות"? אני עדיין רוצה כלבה.

שקר כלשהו: או אולי את הטלפון של בטי פורד קליניק קודם?

רשימת הפאסון

שיר אלמליח 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: חיננית מאוד מקנאה בשיר אלמליח. היא בעלת גזרה מושלמת, יש לה כביכול איזה בויפרנד איטלקי לארד, והיא גם מראה זווית חדשה של כביכול פעילה פוליטית, שמוחה על המצב הקשה של התושבים בעזה נטולי החשמל באמצעות עטיית טוטאלוק שלם, מחמיא, נשי וקיצי מבד הכאפייה המתריס המזוהה עם היושבים בשטחים. פייר? חיננית לא ידעה שאת אוהבת חדשות.

הו, האימה: היו לך שוזט טובות יותר בעבר, אבל עקב החום והטירוף שהוא מביא עמו, חיננית סולחת לך הפעם.

חיננית חומדת: את המושקוף, הטופ והחצאית אלי דחוף. תודה.

שקר כלשהו: החצאית נמתחת עד למידה 42, נכון?

אנה ארונוב 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: אולי בגלל הקשר הלוהט עם הבויפרנד והשף אסף גרניט, 50 גוונים של צ'ולנט לעולם לא היו כה קלילים או קיציים כפי שמציגה פה אנה ארונוב ביחידת פאשן כיפית, נשית וקיצית שמזכה אותה בשני כוכבי מישלן. חיננית מחבבת את כל הבז' הזה עם מקיאז' מוקפד שהודגש עם שפתי בורשט וקינוח של שוסור באפיל של תותים. יאמי.

הו, האימה: חיננית, שאך ממבט באוסובוקו טלה ובריזוטו מעלה חמישה קילוגרמים, לא מבינה איך אפשר לחיות עם שף ולהישאר אתלטית. מעצבנת.

חיננית חומדת: ריזוטו פטריות עכשיו.

שקר כלשהו: וגם אחד לאחר כך.

לירז צ'רכי

(צילום: ערן לם)
(צילום: ערן לם)

אופס, הצליח לך: אולי זאת התאורה או ששמו לחיננית משהו בדרינק, אבל עושה רושם שלירז צ'רכי הצליחה בחום הפסיכי הזה של הלבנט להלחים טופ ומוכנוס לטוטאלוק שלם לא רע בכלל. שימו לב: פריזורה פשוטה אך לא יוז'ורלית ופרקטית; מקיאז' באפקט מאט; וטופ מחמיא ונכון לעונה, שצוות למוכנוס עשירים בבד וביכולת אוורור. ברכות.

הו, האימה: אז בשבוע הבא חוזרים למתכונת הישנה של הסמרטוטאז' או שנגמלנו כבר מאלו?

חיננית חומדת: את המוכנוס, ברור.

שקר כלשהו: זה כן יעלה עלי! חוצפה.

xoxo | אירית רחמים 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אחד לעשרה טוטלוקים מצליחה אירית רחמים לחמם את לבה הקר של חיננית באנסמבל לא רע בכלל. והפעם, כולו מוקדש למופע שנות ה־70 השמחות. נחזור אלייך שוב בעוד עשרה אירועים, ועד אז תנסי בבקשה לא להלך עלינו אימים. ביוש.

פינת הנעל | אביבה תבורי 

(צילום: עופר חן)
(צילום: עופר חן)

בחיים האלו, קוראים יקרים, באמת שצריך לדעת למי להיוולד. עכשיו, אחרי שזרקה מבט המום בפתרון ההנעלה של אמו של בן אל תבורי, אביבה תבורי, חיננית מבינה בצער את מטען גנום הפאשן שלו. חוץ ממצגת האאוטפיחס מקולקציית דוכני פסטיבל טומטומלה, אווררה תבורי גם סנדלים החושפים זירו פדיקור והזנחה של משהו שאולי יכול להיתפס כפלטפוס. לכאורה. חיננית לא רופאה, אבל כדאי לתבורי הקטן לברר אם יש לזה תרופה.

צאי מזה | רובי פורת שובל 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

כשהאחיינית של חיננית החליטה לוותר על התשוקה למתמטיקה ולהיות שחקנית, חיננית מיד שלפה את התמונה הבאה כהוכחה לכך ששחקנים מכובדים ועתירי ניסיון וכבוד מסיימים את יומם בהשקות כשהם עוטים, ובכן, את מיטב הסמרטוטאז' של בלוגריות היפסטריות לענייני כינים.