יומיים של בילויים עברו על ג'רמי מיקס, האסיר הלוהט בארץ הקודש, והיום הגיע הפרוייקט האמיתי אליו הוא הגיע. מיקס, שהוכתר כ"חתיך בעולם" כשתמונת ה"מוג שוט" שלו מהכלא פורסמה באתר הפייסבוק של משטרת קליפורניה נבחר להיות הפרזנטור של מותג משקפי הראייה של "קרולינה למקה" לצד הפרזנטורית הקבועה בר רפאלי והגיע לארץ לצילומי הקמפיין החדש.

לאחר שפגש את אמה ציפי, הבוקר פגש מיקס את בר רפאלי ההריונית על סט הצילומים והשניים עשו פוזות אל מול המצלמה והתלהבו בעיניים הכחולות עמוקות שלהם. בין הצילומים, רפאלי ומיקס החליטו לערוך תחרות קטנה, ולא- לא מדובר במי מוציא תמונות יותר יפות או למי יש עיניים יותר בוהקות, אלא מי מצליח לא למצמץ כמה שיותר זמן.

זוכרים שהיא בהריון? בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)
זוכרים שהיא בהריון? בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)


אין ספק שאתם סקרנים לדעת מי ניצח בתחרות המאתגרת, אבל התשובה אינה חד משמעית כי אף אחד לא הפסיד. למרות שזו פעם ראשונה שהם נפגשים החיבור בניהם נראה טבעי, ולמרות שכל אחד מהם לא מאוד נחמד לצלמי הפפראצי אחד לשני הם היו מאוד נחמדים.

חתיך ברמות. ג'רמי מיקס
חתיך ברמות. ג'רמי מיקס

למי יש עיניים יותר יפות?
למי יש עיניים יותר יפות?

לא קצת חם?
לא קצת חם?




ג'רמי סיפר על התפנית המדהימה שקיבלו חייו: "אני מנסה לעשות דברים נוספים כדי להסיר ממני את הדמות הזו. אני מי שאני, אז אני לא יכול לשנות את זה. זה שינה לי את החיים וזה שינה אותם לטובה. אני שמח על זה, עשיתי כמה בחירות רעות ונכנסתי לצרות, זה לא אני. אז אני שמח שאנשים רואים אותי באור חיובי ואני מקווה שבסוף הכינוי הזה, "הפושע החתיך", ייעלם ממני. זה ממש ברכה, עברתי מהחיים ההם לחיים החדשים, החיים הטובים".