רשימת הפאסון
גלית גוטמן 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: חיננית ירתה לאוויר שאגת קולולו כששמעה שגלית גוטמן התארסה עם בח"לה המופצוץ, יגאל אהובי. ולפני שחיננית מבררת האם מלכת הדוגמניות תחתום על הסכם ממון, יותר מעניין אותה לדעת כיצד מתחזקת זאת בלונד בוהק, וודג' חף מפגעי זמן ומאיפה הטופ והחצאית הקלאסיים שמקבלים פה ציון לשבח? ככה מתנהלת איט גירל אמיתית (לידיעת הקוראת אבישג נגר).

הו, האימה: אם אני לא מוזמנת לחתונה זה הסוף שלך, שמעת?


חיננית חומדת: נו, ברור שאת הכל.

שקר כלשהו: אני בין מידות כרגע אבל עד החתונה שלך זה יעבור.

ירדן הראל

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: בין כל הפאסוניסטיות בשלולית המקומית, ירדן הראל ממשיכה לשמור על מדרג אסתטי, נשי, קלאסי וזאת למרות ההילה הפולנית השמרנית. הפריזורה מתוחה בחכמה, המקיאז' מעודן, טופ עם פרטים ויקטוריאנים צוות למוכנוס נהדרים ואקססוריז הגיוניים סתמו לחיננית את הלוע.

הו, האימה: אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל עושה רושם שהראל פשוט נהנית מפאשן, ועל זה איש אף פעם לא נענש אצל חיננית.

חיננית חומדת: שתמשיכי כך.

שקר כלשהו: נשיקות.

יוליה פלוטקין

(צילום: אמיר מאירי)
(צילום: אמיר מאירי)

אופס, הצליח לך: שימו לב קוראות יקרות, לא חייבים להידחס אל תוך מחטב או להפסיק לנשום כשרוכסים שמלת קוקטייל, אפשר גם אחרת. ראו את יוליה פלוטקין במראה אורבני לא רע בכלל שנבנה מטופ בעל מבנה מעניין (למה הקשירה לא נסגרה מאחור, למה?), מקיאז' זוהר ופריזורה חד פעמית.

הו, האימה: לא בטוחה מה יותר מרתיח, האם המוכנוס של מייבשת הביצות או השוזט מחפלה אחרת לגמרי?

חיננית חומדת: היה הורג אותך לעלות על סטילטו?

שקר כלשהו: את סתם מנצלת את טוב ליבה של חיננית ואהבתה ואת יודעת את זה. אז חלאס, ברור?




רשימת האסון

אביבית בר זוהר

(צילום: אמיר מאירי)
(צילום: אמיר מאירי)

הו, האימה: מסתמן כי הקאוצ'רית לזוגיות וכוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר העבירה את הארון שלה הדתה וחיננית מרחמת על עיני לקוחותיה וגם על איבריה הפנימיים של זאת, שנמחצים בכפייה תחת תורת הפאשן החדשה שכוללת: חצאית באורך מוגזם למידותיה הקוקטיות, טופ שאורז את הטורסו בטכניקת וואקום ויוצר מראה חנוק, חנוט וכזה שכפתוריו מאיימים להתפקע הישר אל תוך הלחמית של חיננית. זהירות!

אופס, הצליח לך: לולי, המקיאז' מדהוד ברמות. בזה את ממש טובה.

חיננית חומדת: אז רגע, עם נתונים כמו שלך וחיבה לשפכטל, למה שלא תנסי להיות מלכת דראג?

שקר כלשהו: טלולה בונט מאשרת.

ארז טל

(צילום: רן בירן)
(צילום: רן בירן)

הו, האימה: למרות שזה עושה רושם הפוך, בזכיינית "קשת" משלמים בנדיבות לארז טל. ואף על פי שזה נראה כך, הוא לא באמת בדרכו ללשכת האבטלה כדי להתחנן להשלמת הכנסה ממנה יקושש סכום למלבושים ראויים יותר מטוטאלוס זה שכולל: סמרטוטישרט בצבע לבן סלמונלה, מוכנוס יוזו'רלים וסניקרס שיותר מתחנונים לכביסת הרתחה דורשים המתת חסד. תגיד, בקשת משלמים שוטף פלוס תמות או שהארנק שלך פשוט לא ראה אור יום מעולם ולכן אתה לא יוצא לשופינג בהול?

אופס, הצליח לך: הצחקתם אותי.

חיננית חומדת: ממש כלום. מעדיפה כבר את משנת הפאשן של אסי עזר.

שקר כלשהו: סתם, צוחקים איתך.




אבישג נגר

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: האיט גירל הלבנטינית לא מצליחה לנסוך השראה בחיננית על שום מראה כולל של מוך שירק עלינו מייבש הכביסה היישר אל האיוונט והוא כולל: עליונית בגזרת ירון ברלד, סמרטוטוניקה יוזו'רלית, זירו מקיאז' ופריזורה מחפופה אף היא. לולי, את יודעת שאם אין חשק לצאת מהבית לא חייבים, נכון? פיג'מה וגרבוניי רשת זה לא באמת הצהרה אופנתית. בעצם כן, אבל ממש מטופשת.

אופס, הצליח לך: השוז דווקא לא רעות.

חיננית חומדת: שמישהו יזמין לה בבקשה מונית הביתה.

שקר כלשהו: לאדל בספלוב זה לא היה קורה.

דין מירושניקוב ושירן סנדל 

(צילום: רן בירן)
(צילום: רן בירן)

הו, האימה: אך נתקלה חיננית בדין מרישניקוב ובת זוגו היפה שירן סנדל וישר הקלידה בחשבון הוודג'בוק שלה METOO#. גם הבלונדה שלכם מוטרדת באופן מגמתי על ידי זוג אוהבים זה, שמלבד את עצמו אינו רואה או רגיש לאישוניהם של הסובבים, ובטח ובטח שלא לאלו האומללים של המחומצנת. הפעם כיכבו אצלה באקט הוולגרי: שמיכת סקביאס בתור עליונית, גופיית בטן מעולם חדר הכושר, מוכנוס בויפרנד מחרודות ופתרון הנעלה שלא יציל את המצב. ואצלו: ז'קט מחויט גדול מידות, חולצת סאטן (סירייסלי?!) מאווררת חזה בנדיבות מוגזמת מזאת של אביבית בר זוהר, מוכנוס גנרים ושוז נטולות הקשר הרמוני.

אופס, הצליח לכם: הידד, יש לכם מכנה משותף מושלם - טעם ממש רע.

חיננית חומדת: רק שתדעו, בלוטות טעם רעועות הן מטען גנטי.

שקר כלשהו: אז אל תתרבו, טוב?

גיא לואל 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: יכול להיות שהשחקן גיא לואל קורא את מדור הטרנדים במגזין "ווג" ולכן הוציא מירכתיי פח האשפה את זוג נעלי הקרוקס הכעורות בעולם למצעד שופוני? גם אצל מעצב העל בלנסיאגה חיננית לא אהבה את הפיגוע והקאמבק של מכת ההנעלה מן המאה ה-21, ובטח שלא אצל לואל שציוות למחדל סמרטוטישרט וברמודה מטופשים ועוד לפרמיירה. אבל אז שלחה חיננית מסרון SOS עם תמונה זאת ובזאת הלשון: "ערב טוב הגברת מירי רגב, ראי את הקטסטרוף. אולי די להיות בונקר ותשחררי כבר תקציבים לשחקני תאטרון, תראי מה נהייה פה? לטיפולך אודה".

אופס, הצליח לך: הפריזורה חפופה וממך זה ממש לא מצופה.

חיננית חומדת: אולי די כבר להתלבש כמו עולל בן 4 לפעילות בגן הילדים?

שקר כלשהו: אתה רוצה שחיננית תעזור לך להתלבש בפעם הבאה? רק תגיד.

צאי מזה | מונדה קנצפולסקי ומעיין אשכנזי

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

מונדה קנצפולסקי ידועה כעלמה חדורת מטרה, ואם בפעם הראשונה שחיננית הבהירה לה בשפה קלילה שהיא והמוכנוס הללו הם הכי ביג נואו -נואו, חשה ורצה וניסתה את אלו בשנית, והפעם בהומאז' למקור הלא מוצלח מלכתחילה - איי קיי איי, מעיין אשכנזי - אז חיננית באמת לא מבינה באיזה שפה להסביר לך שאת זוג אלו כדאי כבר להשליך הפחה. אני חוזרת ואומרת כי באמת אכפת לי.

חי באילוז' | מייקל הרפז

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

עוד גבר מקומי שאסכולת מלבושיו הפסיקה להתפתח בחטיבה הוא מייקל הרפז, פעם אליל בנות טרנדי וסוחף, והיום סחי מעייף. זה המורשת פופ שלך - סמרטוטריקו, ג'ינס של גריאטרים ושוז שקצרה היריעה מלתאר את זוועתן? זהו יום מעונן לחיננית, רק שתדע.

XOXO | רועי בן נתן

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

כואב לחיננית בכריות האצבעות להקליד את האייטם הזה אבל הפעם רועי בן נתן השכיל להקשיב לחתומה מעלה ובמקום יחידת לבוש שלא תשיג לו דייט בטינדר, בחר זה בחליפה מחויטת מחמיאה, שבשילוב חולצה פריכה לבנה ושוסור טובות מסתמן שאולי לכוכב הריאליטי הזה כן יש תקווה. אמשיך לבדוק בשבוע הבא אם תחזור אל זירת הפשע - ארון בגדיך. ראה הוזהרת.

*המדור הינו סאטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם