הגירושים המתוקשרים של קים קרדשיאן וקניה ווסט ממשיכים לייצר כותרות, כאשר האחרון לא בוחל באמצעים ובחר אתמול לצאת למתקפה נוספת נגד האקסית, תוך שימוש ברשתות החברתיות, כפי שעשה בעבר.

הראפר העלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט עם צילום מסך מתוך עמוד הטיקטוק המשותף לבתו הבכורה נורת' והאם קים, שטענה בעבר כי היא זו שמנהלת את התכנים. לכך הוא הוסיף: "מאחר ואלו הגירושים הראשונים שלי, אני צריך לדעת – מה עליי לעשות לאור העובדה שהבת שלי נמצאת בטיקטוק בניגוד לרצוני?". הפוסט כוון כמובן נגד קים, וזכה לכמיליון וחצי לייקים ולכ-100 אלף תגובות, בהן אלו שקראו לו "להפסיק" עם המלחמה המתוקשרת הזו.

View this post on Instagram

A post shared by ye (@kanyewest)

כוכבת הריאליטי, שכבר תורגלה בעניין העקיצות המתוקשרות מצדו, לא נותרה אדישה. בסטורי שהעלתה, היא התייחסה לטענות וכתבה: "המתקפות האחרונות של קניה נגדי בראיונות וברשתות החברתיות, כואבות יותר מכל טיקטוק שנורת' תעלה. בתור אמא שהיא המפרנסת הראשית וזו שדואגת לילדינו, אני עושה את המיטב כדי לשמור על הבת שלנו, תוך שאני מאפשרת לה להביע את היצירתיות שלה במדיום ומפקחת על הנעשה, כי זה מסב לה אושר", כך כתבה. "הגירושים הללו גם ככה קשים לילדינו, והאובססיה של קניה לנסות לבסס שליטה תוך הפעלת מניפולציות שליליות באופן פומבי – רק גורמות לסבל".

התגובה של קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
התגובה של קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

ווסט לא התאפק ופרסם פוסט נוסף בתגובה: "למה את מתכוונת כשאת אומרת 'מפרנסת ראשית'? אמריקה ראתה שניסית לחטוף את בתי ביום ההולדת שלה, כאשר סירבת לתת לי את הכתובת". הראפר התכוון לתקרית המביכה הנוספת שאירעה לאחרונה, כאשר בתו שיקגו חגגה יום הולדת יחד עם בת דודתה, סטורמי וובסטר, לשם הוא הגיע ללא הזמנה וכמובן שגם הפעם גרם למבוכה.

"הצבת אבטחה בבית נגדי, כששיחקתי עם הבן שלי, תוך שהאשמת אותי שאני משתמש בסמים ולכן הייתי צריך לבצע בדיקה כדי להוכיח שלא כך הדבר", הוא הטיח בה.

View this post on Instagram

A post shared by ye (@kanyewest)

לאחר מכן, הוא האשים גם את חברתה ומנהלת השיווק של מותג האיפור KKW, טרייסי רומולוס בכך שהיא "מפעילה מניפולציות שגורמות לקים להתנהג כך". בפוסט נוסף, קניה פרסם צילום מסך של מדיניות אפליקציית טיקטוק, בו מפורט הסעיף הרלוונטי לילדים מתחת לגיל 13, לפיו אלו אמורים להיות מוגדרים באופן אוטומטי כ"משתמשים צעירים", ואם לא כך הדבר – הם מוסרים לכאורה מהאפליקציה. 

נדמה שעל אף שווסט המשיך בחייך ונמצא בזוגיות מתועדת היטב עם הדוגמנית ג'וליה פוקס, וגם קים עצמה מנהלת מעין מערכת יחסים עם הקומיקאי פיט דייווידסון, אנחנו צפויים לשמוע על סקנדלים נוספים. נאחל לשניים ימים טובים יותר, ושיחסכו מעכשיו לטיפול עבור הילדים.