חגיגת הפורים השנתית של משרד עוה"ד נחום פינברג ושות', קיבצה אליה כ-60 מעובדי המשרד יחד עם בני משפחותיהם. המסיבה נערכה ביום שישי בבוקר על הגג של בית אוצרין ביפו העתיקה. בקומת הכניסה קיבל את פני הילדים קוסם שהושיבם למופע, ואילו האורחים המבוגרים הופנו לטיפולה המסור של מאפרת שאיירה על פניהם. 


לפני הארוחה, שהכין הבעלים של המקום - השף פבריס אוצר, נערכה תחרות תחפושות. במקום הראשון זכתה בתו של פינברג, עו"ד מיכל פינברג-דורון, שותפה במשרד, שהתחפשה למכשפה מגניבה. עו"ד נחום פינברג, שהתחפש לביטניק, חבש פאת אפרו שחורה, ענד שרשרת "פיס" ענקית לצווארו ועטה בולרו בצבע סגול עז, נשא דברים והתבדח. בין החוגגים נצפתה גם שותפה וחברת צוות הניהול של המשרד, עו"ד אורלי אבירם, המייצגת את חברת פרטנר. עבורה, היווה האירוע הזדמנות מצוינת לציין תום עבודה של שנתיים על ההסכם שבין הנהלת פרטנר ועובדי החברה, שנחתם בשבוע שעבר. 
 
ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: אביב חופי)
ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: אביב חופי)
 
ניצבים באולימפוס של ראידמן

ניקול ראידמן, בעלת חנות בגדי היוקרה 'מאדאם דה פומפדור' שבכיכר המדינה בתל אביב, ערכה בערב שישי מסיבת פורים מושקעת במסעדת 'קוואטרו' של קבוצת מסה. המוזמנים הרבים נתבקשו להגיע מחופשים לדמויות מהמיתולוגיה היוונית. באומנותי: הופעה של ראידמן, דנה אינטרנשיונל ו'פאות קדושות'. צעדו על השטיח האדום וחיו באולימפוס: בן זוגה של המארחת ואבי ילדיה - מיכאל צ'רנוי, רווית ועופר נמרודי, רז'ין ומושיק גנזי, מיכל וגיא ברעם, הילה ורני רהב, אורלי שרם, דני ודליה איציק, איציק המל, ואורית ושאול בן אדרת.

עופר ורווית נמרודי
עופר ורווית נמרודי

רז'ין ומושיק גנזי
רז'ין ומושיק גנזי

אורלי שרם
אורלי שרם

 

שאול בן אדרת
שאול בן אדרת


הישג על הגג

על הגג של בית קרן 'הישג' בשדרות רוטשילד בתל אביב, נערכה בחמישי חגיגת פורים צבעונית ושמחה, למאות בוגרי ומלגאי הקרן. מנהל הקרן, אביב בושינסקי, בירך את החוגגים יחד עם חבר דירקטוריון הקרן אליעזר שקדי - לשעבר מפקד חיל האוויר ומנכ"ל אל על. השניים העניקו למלגאים את המענק השנתי מטעם הקרן, שתומכת בחיילים בודדים משוחררים, ומעניקה להם מלגות לכל שנות הלימודים לתואר הראשון, באוניברסיטאות ובמכללות בכל רחבי הארץ. עופרה שטראוס, יו"ר דירקטוריון שטראוס גרופ, החברה גם היא בדירקטוריון הקרן, שלחה את ברכתה ותרמה שפע ממתקים לחגיגת הפורים.
 
אליעזר שקדי ואביב בושינסקי עם בוגרי ומלגאי קרן הישג  (צילום: לימור חזן)
אליעזר שקדי ואביב בושינסקי עם בוגרי ומלגאי קרן הישג (צילום: לימור חזן)

נפלאות סופהשבוע

> פנינה וחיים רמון חיתנו את בתם המשותפת נוי, עם בחיר ליבה, רועי, בקיסריה. בין הנוכחים: עו"ד רם כספי ורעייתו אתי, ח"כ יעקב פרי, ישראלה שטיר, רינה שביט ונוספים.

> ריקי דרורי, סמנכ"לית השיווק של גוגל ישראל, ערכה עוד מסיבה לרגל יום הולדתה ה-40. החברים הוזמנו למסיבת תחפושות בסגנון פסטיבל ה'ברנינגמן'- אילן שילוח הפציע בדמות עצמו.

> יהודית קצין ערכה את מסיבת הכובעים הפורימית המסורתית שלה בשישי בצהריים. החברות שיתפו פעולה והתייצבו. 

> אבי נקש מבעלי חברת ארקיע חגג את יום הולדתו במסיבה רבת משתתפים. בין הנוכחים האח ג'ו נקש שהגיע מארצות הברית, בטי רוקוואי וירון זליכה. 

> רוני רימון התגאה ברעייתו לינדה, מנהלת המכירות והשיווק של רשת המלונות קלאב הוטל, והעלה תמונה שלה עם שר התיירות יריב לוין ביריד התיירות במוסקבה.

> גלעד קינן, בנו של מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, ורעייתו שחר אלרואי, נצר למשפחת תשובה, בילו בחמישי בערב בחתונתה של מלכת היופי במיל' שביט ויזל ואיש העסקים אהוד בן-נון. 

גלעד קינן ושחר אלרואי (צילום: אביב חופי)
גלעד קינן ושחר אלרואי (צילום: אביב חופי)