אוהדי כדורגל בכל העולם צפו ביום רביעי בקבוצת אתלטיקו מדריד (ה"אנדרדוג"), מנצחת את אלופת אירופה ברצלונה - ומעפילה על חשבונה לחצי גמר ליגת האלופות. בין מיליוני האוהדים הנלהבים היו גם כמה ישראלים שעבורם היה הניצחון מתוק במיוחד: בכירי חברת Plus500 הישראלית, אשר לפני כשנה הגשימו חלום ילדות, והפכו לספונסרים של קבוצת אתלטיקו מדריד. 


החברה, שבעליה ישראלים, משמשת כנותנת החסות הראשית לקבוצה המפתיעה והלוחמת של מדריד, ונכנסה בנעליה של מדינת אזרבייג'אן, אשר היתה נותנת החסות הרשמית לקבוצה עד אז. החסות לקבוצה מוערכת בכ-30 מיליון דולר לשנתיים. גל הבר, מנכ"ל Plus500 וממייסדי החברה, חגג את הניצחון הסנסציוני עם דייגו סימאונה, המאמן האגדי של אתלטיקו מדריד.

טלי יטיב ורונית יודקביץ' (צילום: אלירן אביטל)
טלי יטיב ורונית יודקביץ' (צילום: אלירן אביטל)

נפלאות סופהשבוע

> טלי יטיב, מנכ"לית ובעלי "ספיריט הפקות עולם" הציגה במלון נורמן את פעילות החברה שבבעלותה: טיסות ישירות לסיישל וליעדים אטרקטיביים נוספים בהם זנזיבר, טנזניה, מאוריציוס, סרילנקה, המלדיביים ועוד טיולי נישה שבהם מתמחה החברה. האזינו: מיה מילר, רונית יודקביץ' ואחותה ויד ימינה של המארחת שירלי יטיב. 

> אוהד לוי, הבעלים של קבוצת נוטלי, היבואנית הרשמית של המותגים הנס-גרוהה ומטבחי רציונל הגרמניים, נחת במילאנו לפסטיבל העיצוב Salone del Mobile Milano, שם פגש את המעצב הבינלאומי קארים ראשיד.
 
> עתליה שמלצר אירחה בביתה  אירוע של קבוצת אפקון, למשקיעים ואנשי עסקים סיניים. האורחים הסינים התלהבו מתצוגת הקולינריה של השף אסף גרניט באווירת מסעדת 'מחנהיודה'. 

> עמוס שפירא, נשיא אוניברסיטת חיפה, התחדש בנכדה. 
 
> אורן רווח, מנכ”ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, וקורין קטנר, מנכ"לית מותג האיפור בובי בראון בישראל, אירחו בישראל את אדוארדו פריירה - המאפר הבינלאומי וראש מחלקת איפור והדרכה של בובי בראון. באירוע שנערך למאפרים הציג פריירה את הטרנדים החדשים של המותג לקראת הקיץ.

(אדוארדו פריירה, קורין קטנר ואורן רווח (צילום: אלירן אביטל
(אדוארדו פריירה, קורין קטנר ואורן רווח (צילום: אלירן אביטל