במוזיאון תל אביב נערך אמש (ראשון) אירוע של עמותת ידידי בית החולים "בילינסון", שבמסגרתו גויסו תרומות לטובת הכשרת צוותים רפואיים מהמערך הכירורגי של בית החולים - במרכזים רפואיים מובילים בחו"ל. פנחס (פיני) כהן יו"ר עמותת הידידים, ד"ר ערן הלפרן - מנהל בתי החולים "בילינסון" ו"השרון", ואורלי מסקין - מנכ"לית העמותה, קיבלו את פני התורמים. 


במהלך הערב עלה לבמה נמרוד, לוחם בסיירת צנחנים, שנפצע באורח אנוש במהלך מבצע 'צוק איתן' וטופל בבית החולים. הוא חלק עם הנוכחים את סיפור ההחלמה הממושך שעבר ואת ההתמודדות עם הפציעה הקשה. פרופ' חנוך קשתן, מנהל המערך הכירורגי בבילינסון, סיפר בהתרגשות את הצד שלו במלחמה על חייו של נמרוד. 

ניר ושלי זיכלינסקי (צילום: אביב חופי)
ניר ושלי זיכלינסקי (צילום: אביב חופי)

פיני כהן ורקפת רוסק עמינח
פיני כהן ורקפת רוסק עמינח


במהלך הערב, שאותו הנחתה שרון כידון, גויסו כ-700,000 ש"ח. נצפו: ורדה ובעז דותן, ברוריה ודודי ויסמן, אורנה ושי דהן, יוסי בכר, רקפת רוסק-עמינח ומשה לחמני - יו"ר שיכון ובינוי. יחד איתם, בילו גם חדווה וגיל שרון, לוי יצחק, אודי סביון ורעייתו, זאב גוטמן, שאול ורוחל'ה לוטן, שלוה הסל, אביבית פלג, שלי וניר זיכלינסקי, שרה ושלמה זיו, רותי ואברהם 'לולו' אסף, שמואל בר אור, מוטי אלמליח, טובה וסמי סגול ואחרים שנהנו מקייטרינג "פלפל" של השף טל חובש. 

אורנה ושי דהן
אורנה ושי דהן


יוסי בכר
יוסי בכר


אודי סביון ורעייתו
אודי סביון ורעייתו