בין מאות אלפי הישראלים אשר ביקרו במהלך חול המועד ב-40 מוזיאונים ואתרים, שנפתחו חינם לקהל הרחב בחסות בנק הפועלים, נצפה גם יאיר סרוסי, יו"ר הבנק, שהגיע ביום שני לביקור במרכז למורשת מנחם בגין בירושלים. סרוסי פגש במקום את הרצל מקוב, מנהל המרכז, ואמר לו שבעיניו בגין היה מגדולי מנהיגי ישראל, אשר ראה בשמירת הדמוקרטיה וטיפוחה את אחת מאבני היסוד של מורשתו.


פסגת נשיאי העליון לזכר לנדוי

באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, נערך בשבוע שעבר אירוע לזכרו של השופט משה לנדוי ז"ל, במלאת חמש שנים למותו. לנדוי, נשיאו החמישי של בית המשפט העליון, ליווה את האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים לאורך שנים רבות. הוא היה שותף פעיל בתהליך הפיכת האקדמיה למוסד מוכר, ובהסמכתה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, להענקת תארים אקדמיים ונמנה במשך שנים רבות על חבר הנאמנים הבינלאומי שלה.



את הערב, שעמד בסימן שני העולמות שמילאו את חייו של לנדוי ז"ל - המשפט והמוזיקה - הנחתה בתו, עדה שפיצר. באירוע נכחו נשיא האקדמיה, פרופ' ינעם ליף, יו"ר הועד המנהל של האקדמיה, עו"ד יאיר גרין, נשיאת ביהמ"ש העליון מרים נאור, הנשיאים לשעבר - השופט אהרון ברק, השופטת דורית בייניש והשופט אשר גרוניס, שופט בית המשפט העליון לשעבר יצחק זמיר, שר המשפטים לשעבר דן מרידור, בני משפחה וידידים.

אשר גרוניס, אהרון ברק, יאיר גרין, עדה שפיצר, ינעם ליף, מרים נאור ודורית בייניש (צילום: יונתן דרור)
אשר גרוניס, אהרון ברק, יאיר גרין, עדה שפיצר, ינעם ליף, מרים נאור ודורית בייניש (צילום: יונתן דרור)

תוכנית העבודה של סייבל

דייויד סייבל, מנכ"ל רשת הפרסום Y&R העולמית, הגיע לאחרונה לביקור בן שלושה ימים בישראל, במסגרתו הציגו בכירי Y&R ישראל, גיא בר ויובל וינגסט, תכנית עבודה רב שנתית למשרד הפרסום בארץ. במהלך הביקור נערך גם מפגש ללקוחות משרד הפרסום 'Y&R ישראל', עם האורח. הגיעו להכיר ולשמוע: מנכ"ל שפ"מ גידי לנסברגר, דניאל זינגר שהוא מנכ"ל חטיבת המלוחים בשטראוס, היזם יוסי ורדי, הילה שטרית-ניסים מכרמל ונצ'רס, בני אלון מנכ"ל האקדמית תל אביב-יפו, היזמים בנג'י ומיכה ג'סלנסון, אמיר חונגה - מנכ"ל בלאט לפידות, רננה אביאל מקולגייט ישראל, עופר רביב מבנק מרכנתיל ועוד.

גיא בר, יוסי ורדי ודיוויד סייבל (צילום: יח"צ)
גיא בר, יוסי ורדי ודיוויד סייבל (צילום: יח"צ)


תפסו ג'וב

אורי גורן מונה למנהל מחלקת שיווק הדיגיטל באל על, עידן פלגי מונה למנהל פיתוח עסקי בחברה לפיתוח והתחדשות עירונית. סופי מלניק-אמיתי מונתה למנהלת השיווק הגלובלית של אאוטבריין , רו"ח ליאת ליבוביץ' מונתה למנכ"לית החדשה של תאגיד המים "מי רעננה"‎ ושי שאנן מונה לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח של סטוקטון. שי אטיאס מונה לסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום teenk, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים ולבני נוער. ראש העיר חיפה יונה יהב מינה לתפקיד מנכ"ל העירייה את גדי מרגלית. 

מינויים בכירים במלאנוקס: ברברה קרלסון מונתה לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי, ארז כהן מונה לתפקיד סמנכ"ל תכנית הענן של מלאנוקס, וירון גפשטיין מונה לסמנכ"ל תוכנה בחברה. עקיבא טישלר מונה לסמנכ"ל מכירות קמעונאיות של חברת התיירות 'אופיר טורס', בעוד שאסף חפץ, מפכ"ל המשטרה בדימוס, התמנה ליו"ר מעגל הידידים של אגודת SOS כפרי הילדים.

המלצת השף | אבי כהן, TAPEO

השף אבי כהן (צילום: אלירן אביטל)
השף אבי כהן (צילום: אלירן אביטל)

שף מסעדות הטאפאס בר טפאו, ממליץ על סלט הסלק. "אחת המנות האהובות עלי היא סלט הסלק, הכוללת סלקים אפויים אותם אני מייבש עם מלח למשך 45 דקות בתנור אבן, בצל סגול, צנוניות, עלי נענע, גבינת אגוז, צנוברים, שמן זית, לימון וסלסה ורדה (רוטב מקסיקני ירוק)", מספר אבי כהן. "זו מנה מאוד כיפית ומרעננת, מתאימה לעונת האביב ולחובבי הירקות שבינינו".

(צילום: אנטולי מיכאלו)
(צילום: אנטולי מיכאלו)