יגאל צמח, מנכ"ל חברת "ברגרואין רזידנטיאל" הבונה את מגדל "מאייר על רוטשילד", אירח ביום ראשון אירוע לרגל פתיחת התערוכה "רוטשילד/אלנבי" - המתקיימת בפנטהאוז שבקומה ה-40 של המגדל. מדובר בתערוכת צילום אורבני הכוללת שלל עבודות, שמציגות באופנים שונים את האסתטיקה הקיצונית לצד ההטרוגניות התרבותית הייחודית של העיר תל אביב. את התערוכה אצרה הדס מאור. עלו גבוה-גבוה ונהנו גם מהנוף: רפי מאור, ברוך נאה, דורית ושוני רבנאי, אמנון ונאוה דיק, דני קרון ונוספים. 


עסק שווה 
בערב יום ראשון נערכה השקה חגיגית של המיזם "עסק שווה", במרכז "נא לגעת" שביפו. המיזם הוקם במטרה לרתום את החברות הגדולות במשק לקידום תעסוקה איכותית של אנשים עם מוגבלות. אבנר סטפק מבעלי מיטב דש, שירה רודרמן מנכ"לית קרן משפחת רודרמן, מיכל צוק - משנה למנכ"ל וממונה על התעסוקה במשרד הכלכלה והתעשייה, דפנה מאור שהיא מנהלת המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות במשרד הכלכלה וד"ר סיגל שלח - מנכ"לית ג'וינט ישראל, אירחו את המשתתפים. 

את האירוע הנחתה דנה דימנט - עיתונאית ויוצרת סרטים הנמצאת על הרצף האוטיסטי. עינב מהרבני, עיוורת המשמשת כרכזת גיוס בבנק הפועלים, חלקה עם הקהל את האתגרים שבמציאת עבודה לאדם עם מוגבלות. אורח הכבוד באירוע היה ריצ'ארד ברנשטיין, השופט העיוור של בית המשפט העליון בארצות הברית, שריגש את האורחים בסיפורו מעורר ההשראה. 

שירה רודרמן ודורון אלמוג (יח"צ)
שירה רודרמן ודורון אלמוג (יח"צ)
שירי ושי פלדמן
שירי ושי פלדמן


בין הרבים שהגיעו נצפו: אילן רביב - מנכ"ל מיטב דש, אלי ברקת, משה גאון מבעלי קבוצת גאון השקעות, שלומית דה פריס שהיא מנכ"לית הקרן המשפחתית ע"ש תד-אריסון, יוסי ביינארט - מנכ"ל הבורסה, צבי סטפק - מבעלי מיטב דש, דויד אסיא מנכ"ל etoro ורעייתו מור אסיא בעלים של I-Angels,  אהוד רצאבי יו"ר עמותת איל"ן. 

איתם בילו גם יונל כהן יו"ר איילון ואריק יוגב מנכ"ל איילון, דורון אלמוג חתן פרס ישראל ורעייתו דידי, בן פסטרנק מנכ"ל ובעלי קבוצת אמן, אברהם ('לולו') אסף בעלי קבוצת אמנת, שוקי ארליך יו"ר "יכולים נותנים", רון הדסי - יו"ר איקאה, שי פלדמן מנכ"ל AIG ורעייתו שירי, יובל וגנר מייסד ויו"ר עמותת נגישות ישראל, גלעד ארדיטי יו"ר התאחדות הסטודנטים, זיו מנדל מנכ"ל ג'ון ברייס ויועץ התקשורת יובל ארד.

אילן רביב ומשה גאון
אילן רביב ומשה גאון

אבנר סטפק עם עינב מהרבני
אבנר סטפק עם עינב מהרבני

 
הברבור הלבן של לביא
בבית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, נערכה בראשון בכורה של הופעת המחול "ברבור לבן" - המציגה את היצירה הקלאסית, אגם הברבורים, בעיבוד חדשני. לאה לביא, מנכ"לית הבלט הישראלי, אירחה מעל לאלף אנשים אשר הגיעו לצפות בהפקה המחודשת, שכללה שלושים מרקדני הבלט בכוריאוגרפיה של אנדוניס פונידאקיס, אשר מונה לאחרונה לתפקיד המנהל האמנותי של הבלט הלאומי של יוון. האזינו לצ'ייקובסקי וצפו בברבורים: אסף זמיר - סגן ומ"מ ראש עיריית תל אביב-יפו‏ עם מאיה ורטהיימר, חיים מילר - מנכ"ל ובעלי תכשיטי מילר, קורין ברוך - מנכ"לית 'ג'ו מלון לונדון ישראל', אורן לוקסנבורג שותף במסעדת פרונטו, ירון ירקוני יו"ר קבוצת ארקפה, אורלי פומן, בועז ואיילה מולדבסקי, מיכה גולדמן ועוד.  

חיים מילר, לאה לביא, ירון ירקוני וקורין ברוך (צילום: אלירן אביטל)
חיים מילר, לאה לביא, ירון ירקוני וקורין ברוך (צילום: אלירן אביטל)

 
צעצועים במלון
ציון חזן ושי סבג, הבעלים של רשת הצעצועים עידן 2000, אירחו השבוע בכירים בענף הצעצועים בישראל ואת זכייני הרשת במלון הרודס שבהרצליה. נפגשו ודיברו ביזנס: בני גרינאפל - מנכ"ל עידן 2000 ונועה בן אבו סמנכ"לית השיווק, אלי דגני - מנכ"ל חברת משחקי קודקוד ומנכ"ל מלון הרודס הרצליה - ליאור גבאי. דגני לא הגיע בידיים ריקות והעניק למארחים את המשחק המיתולוגי רמיקוב בגרסה חדשה. 

אלי דגני וציון חזן (יח"צ)
אלי דגני וציון חזן (יח"צ)
יוסי ביינארט, אבי רביד, חיים רביד ואייל רביד עם אמנון נויבך  (צילום: גיא אסייג)
יוסי ביינארט, אבי רביד, חיים רביד ואייל רביד עם אמנון נויבך (צילום: גיא אסייג)


ויקטורי בבורסה
הנהלת חברת "ויקטורי", פתחה אתמול (שני) בבוקר את המסחר בבורסה לניירות ערך לרגל חמש שנים למסחר של חברה בבורסה ו-20 שנה להיווסדה. פתיחת המסחר שודרה לראשונה בשידור חי בפרופיל הפייסבוק של הבורסה. פתחו את היום ביחד: אמנון נויבך - יו"ר הבורסה, יוסי ביינארט - מנכ"ל הבורסה, אייל רביד מנכ"ל "ויקטורי", אבי רביד סמנכ"ל התפעול של החברה וחיים רביד, סמנכ"ל הכספים ב"ויקטורי".