1. איש העסקים, אביב גלעדי, מבעלי קבוצת התקשורת ,RGE המחזיקה בערוץ 10, וגרושתו חנה לסלאו, מחתנים מחר (שבת) את בנם - בן גלעדי, עם השחקנית רומי אבולעפיה. למתעניינים, החתונה תיערך בביתו של גלעדי באי הספרדי איביזה.

גלעדי נאלץ להתנצל בפני חבריו ועובדיו על כי לא הזמינם לחתונה המצומצמת והנחשקת באי המסיבות, הואיל ומדובר ב "חתונה לצעירים בלבד" ומלבד ההורים הוזמנו לאירוע כמאה מחבריהם של בני הזוג, שישהו במקום למשך שלושה ימים של מסיבות.

2. איש העסקים עתיר הממון דני טוקטלי ורעייתו דוריס, חיתנו בשישי שעבר את בתם, שרון, עם בחיר ליבה עודד, בנם של סטיב ופרופסור ענת לבנשטיין - מנהלת מחלקת עיניים בבית החולים איכילוב. השמחה התקיימה במתחם היוקרתי 'חוות רונית', שבאזור השרון. הכלה התייצבה בשמלה בעיצובה של ליהי הוד, ואפילו אבי הכלה, שנצפה תמיד בג'ינס וטי שירט, עלה לכבוד האירוע על חליפה. את טקס החתונה ערך החבר הטוב של משפחת טוקטלי, ויו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד. בין אלו שהתייצבו עם צ'קים ומתנות: יהודית וקובי ריכטר, יצחק ועדיה סוארי, אבי פישר ובנו גיא, ניצן וגיא סומך, אסתי ואלקס הרטמן, נוחי ואורלי דנקנר עם בתם רונה, אלונה ברקת, טליה וגד זאבי, לוני ורותי הרציקוביץ', ליהיא לפיד, יעל ודורי קלגסבלד, אסנת ועמי אראל, רועי וברכה בן ימי, יהודית ורוני קצין, רמי ובושי מרדור, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, יוסף צ'חנובר ויאיר ואילנה המבורגר.


עדיה ויצחק סוארי (צילום: ללא קרדיט)
עדיה ויצחק סוארי (צילום: ללא קרדיט)

לוני ורותי הרציקוביץ'
לוני ורותי הרציקוביץ'

3. ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי המרכז הרפואי שיבא בתל השומר, אירחה בראשון את האירוע השנתי המסורתי של האגודה, תחת הכותרת "תקווה חדשה לחולי הסרטן בישראל". פרופ' שלמה נוי, מנהל המרכז הרפואי בפועל, גליה מאור יו"רית אגודת הידידים, ופרופ' איציק קרייס, שמונה יומיים אחרי האירוע לניהול 'שיבא', קיבלו את פני האורחים, ויחד עם גרינבוים והקהל נפרדו מפרופ' זאב רוטשטיין שעזב זה מכבר את שיבא, לטובת ניהול בית החולים הדסה בירושלים. נצפו: איריס ושאול אלוביץ', עדי וציפי שטראוס, אילן גרינבוים, לילך אשר-טופילסקי, אורית ויוסי בכר, סמדר ברבר-צדיק, ישראל טראו, ישראלה שטיר ואבי אינשטיין, סטלה הנדלר, צביקי פירון, זוהר ויענקל'ה יעקובסון. ענת ושמואל פרנקל, ענת חפץ, רמי נוסבאום, שירה וישי דוידי, גיא ומיכל ברעם, נילי ואלי זהר, רוני פוקס ודרורית ורטהיים ורבים נוספים.

מיכל ברעם, ורד ואילן גרינבוים וגיא ברעם (צילום: אביב חופי)
מיכל ברעם, ורד ואילן גרינבוים וגיא ברעם (צילום: אביב חופי)

שאול אלוביץ' (צילום: אלי דסה)
שאול אלוביץ' (צילום: אלי דסה)




4. סתווית ורו"ח משה לאון חיתנו בראשון את בתם ליטל עם בחיר ליבה אביחי. החופה נערכה על רקע השקיעה ביישוב נווה אילן הסמוך לירושלים, ומשכה אליה פוליטיקאים ואנשי עסקים רבים. הגיעו לשמח חתן וכלה: השרים יובל שטייניץ, גלעד ארדן, ישראל כץ ומירי רגב, ראש העיר ירושלים ניר ברקת, מנחם הורוביץ, נורית דאבוש, דליה איציק, אביב בושינסקי, אמיר דן, סיון רהב-מאיר, חיים פרוילכמן ועו"ד דוד שמרון. היעדרות נרשמה לחבר הקרוב - שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן - שטס לנסיעת עבודה לארצות הברית.

5. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נשא בשבוע שעבר לאישה את אירינה נבזלין יו"ר דירקטוריון בית התפוצות בטקס שנערך ברחבת הכותל המערבי בירושלים. בשני בערב ערכו בני הזוג הטריים, שעבור שניהם מדובר בנישואין שניים (הוא אלמן והיא גרושה) מסיבת חתונה רבת משתתפים במתחם חוות רונית שבשרון. בין נציגי המגזר העסקי שנצפו בחתונה: עפרה שטראוס, רותי ומאיר שטרית, חמי וגילה פרס, גד ואתי פרופר, שלמה ולאה נס, איתן בן אליהו - יושב ראש משותף של חבר הנאמנים של בית התפוצות - ובת זוגו רווית טרלובסקי, רמי ועדינה לוי, רני והילה רהב, עברי ורבין, וכמובן אבי הכלה המיליארדר לאוניד נבזלין. את המתנות ביקשו בני הזוג לתרום לאחת משלוש עמותות שבחרו.

עפרה שטראוס ואירינה נבזלין. צילום: ללא קרדיט
עפרה שטראוס ואירינה נבזלין. צילום: ללא קרדיט

6. שבוע הסייבר הלאומי אשר נערך השבוע באוניברסיטת תל אביב בראשות יו"ר המרכז למחקר סייבר פרופ' איציק בן ישראל והמנכ"לית גילי דרוב-היישטיין, הפגיש מומחי סייבר מובילים מהארץ ומהעולם, שהשתתפו בדיונים רבים וגם בקוקטייל שנערך בשלישי במתחם קסטיאל בתל אביב. נצפו: האחים יהודה וזוהר זיספאל, סמי וטובה סגול, יאיר סרוסי, יורם אורון, מייסד קרן ורטקס ושותפו יניב שטרן וד"ר דני גולד ממציא כיפת ברזל.

יהודה זיסאפל וסמי סגול (צילום: רמי צלקה)
יהודה זיסאפל וסמי סגול (צילום: רמי צלקה)

7. למעלה מ-150 אנשי עסקים התייצבו בשלישי לערב הגאלה השנתי של אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה, שנערך השנה בבית שגריר פורטוגל בישראל - מיגל דה אלמיידה אי סוסה. המוזמנים האזינו לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ מדבר על האתגרים וההזדמנויות של ישראל. אורחת הכבוד באירוע הייתה ליאורה עופר שקיבלה במהלכו, את אות פורום בכירי המשק של האוניברסיטה. נפגשו בבית השגריר: נשיא האוניברסיטה עמוס שפירא, עמי וליזיקה שגיא, נתן חץ, יוני איזקוב קונסול הכבוד של פורטוגל בישראל, יפית גרינברג וח"כ איילת נחמיאס ורבין.

ליאורה עופר ועמוס שפירא ( צילום:גיל הדני)
ליאורה עופר ועמוס שפירא ( צילום:גיל הדני)

8. פרופסור דן אריאלי, מומחה עולמי לכלכלה התנהגותית, הגיע לארץ מניו יורק בכדי לחגוג עם חברו, אבי יפרח, בעלי מלון הבוטיק 'דיאגילב' את השקת תערוכת האומנות הישראלית המוצגת בכל חלקי המלון. במסגרת הערב הרצה אריאלי בפני שוחרי האמנות אודות -'הפסיכולוגיה של הכסף' .

אבי יפרח ודן אריאלי  (צילום: אסף לב)
אבי יפרח ודן אריאלי (צילום: אסף לב)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

יהודית ריכטר מפציעה בטוטאל לוק אדום שכולל שמלת מקסי מתחרה עם משחקי שקיפות מגניבה שחושפת בטנה בצבע גוף. כדי להשלים את הלוק בחרה בנעליים בצבעי גוף ואדום ואפילו שעון תואם. 

אלונה ברקת, בשמלה קיצית וצבעוני עם הדפס מהפנט, השמלה צמודה ומחטבת ובאורך נכון שמחמיא לגזרה. שילוב הנעליים היה מדוייק וברקת בחרה בגוון פסטל, שמשלים את ההופעה הקלאסית.

רונה דנקנר, כביכול בלוק של "הלא מתאמצת" אבל לגמרי הצליח לה, דנקנר בחרה בשמלה שחורה קטנה קלאסית שתמיד מנצחת, עם תוספת קטנה של גרסת התחרה, בגזרה רכה ומחמיאה.