בביתה של יועצת התקשורת יפה אפרתי, במושב רשפון, נערך בראשון בערב אירוע התרמה לפרויקט "העוגן שלי" למען חולי טרשת נפוצה. הערב הוגדר כראשון בסדרת אירועים שיארחו נשים מובילות, למען הלוקים במחלה, במהלך השנה הקרובה. אפרתי שגם רתמה את משרדה לחשיפת הפרויקט, ונותנת שירותי ייעוץ תקשורת למוביליו, הציגה בפני האורחים את סיפורם המרגש של בני הזוג שרית ואריה קליימן. אריה לקה במחלה והשניים מנסים לגייס כסף לניסוי חדשני לטיפול במחלה, שיתקיים בבי"ח הדסה. פרופ' דימיטריוס קרוסיס העומד מאחורי הניסוי הרצה אודות הטיפול ונתן תקווה. לדבריו, העלות הכוללת של הניסוי מסתכמת בכעשרה מיליון שקלים - מתוכם כבר גוייסו על ידו ועל ידי בית החולים הדסה, כששה מיליון שקלים. פרויקט "העוגן שלי" הצטרף למהלך גיוס התרומות למען הניסוי והצליח להתרים כבר מיליון וחצי שקלים. כעת נותר לגייס עוד כשני מיליון וחצי שקלים כדי להשלים את עריכת הניסוי החדשני. הגיעו לשמוע ולנסות לעזור:  מצדה אפרתי, דליה איציק, עתליה ועפרה שמלצר, אורן בר ורעייתו אלה, תלמה בירו, אירית רוזנבלום, מיכל גולדמן , יעל פודלסקי, חוה זינגבוים ,ליליאנה מור, דינה נבות, אלינוער לויטן, שרית סבן-שליטו. באמנותי: הופעה של הזמרת לירז צ'רכי בשירים בפרסית. בסיום הערב העבירה אפרתי את השרביט לסימה טייב תושבת רשפון שתארח את האירוע גיוס התרומות הבא בביתה .

דימיטריוס קרוסיס, אריה ושרית קליימן (צילום: רפי דלויה)
דימיטריוס קרוסיס, אריה ושרית קליימן (צילום: רפי דלויה)

עתליה ועופרה שמלצר
עתליה ועופרה שמלצר



אנתוני עושה דאדא

פתיחת התערוכה של האמן הניו יורקי, ממייסדי תנועת ה-NO!art, בוריס לוריא נערכה בשבת במוזיאון 'ינקו דאדא' בעין הוד. את פני הבאים שלא נכנעו למזג האוויר השרבי קיבלו יו"ר הנהלת מוזיאון ינקו דאדא, אדריכל יואב מסר, יו"ר אגודת הידידים, עו"ד לימור אלאלוף, מנכ"לית המוזיאון, רעיה זומר-טל ונשיא הנהלת המוזיאון, כרמל הכהן.

הנוכחים נהנו ממופע מחול דאדאיסטי של רינה שיינפלד. התייצבו: ח"כ ויו"ר וועדת החוץ והביטחון אבי דיכטר, יו"ר קרן בוריס לוריא וויליאם אנתוני בלוויית רעייתו דברה שהגיעו במיוחד מניו-יורק לרגל פתיחת התערוכה, איתן עקיבא שותף וראש חטיבת המיזוגים ורכישות ב-PWC ישראל ורעייתו דלית, אורנה ברוך, מנכל"ית אד"י עמותה לקידום השתלות ומיכאלה ינקו-מנדה, נכדתו של מרסל ינקו.

יואב מסר, לימור אלאלוף, דברה ווויליאם אנתוני (צילום: איציק בירן)
יואב מסר, לימור אלאלוף, דברה ווויליאם אנתוני (צילום: איציק בירן)


כרמי ופרנציסקוס בוותיקן

משלחת מטעם אוניברסיטת בן-גוריון שבנגב, בראשותה של נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי, שבה לאחרונה מפגישה בקריית הוותיקן עם האפיפיור פרנציסקוס הראשון ועם קרדינלים בכירים.

במסגרת הביקור נפגשו חברי המשלחת, ביניהם הדיקן הנבחר של הפקולטה למדעי הרוח והחברה באוניברסיטה, פרופ' חיים היימס, לצד חברי סגל העוסקים בחקר הנצרות, עם קרדינלים בכירים העוסקים בנושאים הקשורים ליחסי הוותיקן עם היהודים. כרמי לא הגיעה בידיים ריקות והעניקה לאפיפיור ספר תנ"ך מהודר מהאוניברסיטה עם כריכת כסף שעליה תבליט של ירושלים.

רבקה כרמי והאפיפיור פרנציסקוס הראשון (צילום: ללא קרדיט)
רבקה כרמי והאפיפיור פרנציסקוס הראשון (צילום: ללא קרדיט)

שלוחות חדשות בבאר שבע

רבים מרואי החשבון של פירמת "ארנסט את יאנג" ועורכי דין מפירמת עורכי הדין "טולצ'ינסקי, שטרן מרציאנו כהן לויצקי ושות'" התל אביבים הדרימו בתחילת השבוע לבאר-שבע. שתי החברות פתחו סניפים והשיקו משרדים בבניין הראשון של פארק ההיי-טק בבאר-שבע "גב ים 1". ראש העיר רוביק דנילוביץ' הגיע לברך את יו"ר "ארנסט את יאנג" רונן בראל ואת עורכי הדין מנחם טולצ'ינסקי ודורון שטרן. עוד הגיעו לברך את השכנים החדשים: מנכ"ל אוניברסיטת בן גוריון דוד ברקת, אלי אברמוב סגן נשיא בכיר ומנהל התפעול הגלובלי של חברת "אדמה מכתשים" ושמוליק יפרח, מנכ"ל תיאטרון באר-שבע ששמח על הצטרפותו של טולצ'ינסקי לאגודת הידידים של התיאטרון הדרומי.

רונן בראל, רוביק דנילוביץ', מנחם טולצ'ינסקי ודורון שטרן ( צילום: צבי תקשורת)
רונן בראל, רוביק דנילוביץ', מנחם טולצ'ינסקי ודורון שטרן ( צילום: צבי תקשורת)

תפסו ג'וב

אודי ויזנר מונה למנכ"ל חטיבת התוכנה בחב' אפקון בקרה ואוטומציה מקבוצת אפקון.

אריאל כהן מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של בית ההשקעות אקסלנס ויהיה אחראי על כלל הפעילות השיווקית של בית ההשקעות.

אבישי לוי מונה לתפקיד מנכ"ל חברת אוויס.

תומר ארבל מונה למנהל מכירות ישראל בחברת Veeam‎.

אסי לויתין בן-עמרם, מונתה למנהלת שיווק ונכסים מניבים בחברת רוגובין.

ד"ר רייצ'ל האמפרי מונתה לראש הועדה המדעית המייעצת של וסקולר ביוג'ניקס.

רן ורד מונה לסמנכ"ל הכספים של רדקום.

עמי שם טוב מונה למנכ"ל "קפה ג'ו"

מנכ"ל קואופ ישראל, עופר פיינשטיין, מונה לתפקיד נשיא יורו-קואופ ((Eurocoop, , ארגון העל של הקואופרציה הצרכנית האירופאית.

אמנון גרינברג, מונה ליו"ר שולחן תמר במועצת הצמחים.





.