אירוע "ביוטי סיטי 2016" של רשת 'סופר פארם' נפתח אתמול (שלישי) בגני התערוכה שבתל אביב. על השטיח האדום צעדו אנשי עסקים ומובילי דעת קהל, שנהנו מקוקטיל ומתצוגת אופנה של המעצב אלון ליבנה. מעצבי אופנה מובילים נבחרו לעצב עבור האירוע בגד בהשראת בושם שבחרו, והציגו את במתחם את הדגמים שעיצבו. המותג Dove מבית יוניליוור, אשר מבקש לעודד דיון אודות הגדרת היופי, קיים לראשונה בישראל תצוגת אופנה בהשתתפות נשים שאינן דוגמניות בבגדי ים. 


חגגו יופי: לאון קופלר - בעלי הסופר פארם שהגיע מלווה בילדיו אלינור, שון וגבריאל וזוגתו רחל מישורי, מנכ"ל סופר פארם ניצן לביא, דני לוזון, עופר לוי, הרצליה אשכנזי, רזיאלה גרשון, אורן רווח, יוסי לובטון ומפיק האירוע מוטי רייף, שזכה לשבחים מקופלר על ההפקה המרשימה. 

שון, אלינור, לאון וגבריאל קופלר (צילום: רפי דלויה)
שון, אלינור, לאון וגבריאל קופלר (צילום: רפי דלויה)

אורן רווח וניצן לביא
אורן רווח וניצן לביא


שטיר מציגה
קבוצת שטיר פתחה ביום שני את תערוכת התכשיטים המקצועית הבינלאומית Jovella, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. התערוכה נערכת זו השנה ה-13 ברציפות, ומהווה מוקד מפגש לבכירי תעשיית התכשיטים בישראל, שהגיעו גם הפעם, כדי להתרשם מהחידושים בתחום וממגוון רחב של עיצובים. ישראלה שטיר, שהיא נשיאת קבוצת שטיר לארגון כנסים ותערוכות בינלאומיות, בנה גיל, מנכ"ל הקבוצה ורוני איינשטיין - מנהלת הכנסים של הקבוצה ובתם של ישראלה שטיר ואבי איינשטיין - אירחו את הבאים בשערי התערוכה הנחשבת. 

גיל שטיר, ישראלה שטיר ורוני איינשטיין (צילום: אביב חופי)
גיל שטיר, ישראלה שטיר ורוני איינשטיין (צילום: אביב חופי)

יולי תמיר ויהודית גרסריו (צילום: סיון פרג')
יולי תמיר ויהודית גרסריו (צילום: סיון פרג')


גרסריו חדשנית
בבית הספר הגבוה ללימודי אפנה שנקר, נערך ביום שני אירוע הסיום לקורס "כסאות בשמיים"  - שנערך בשיתוף עם חטיבת השירות  של אל על, בניהולה של סמנכ"לית הלקוחות והשירות, יהודית גרסריו. הקורס נפתח במסגרת המרכז לחדשנות של שנקר בראשות תמי ורשבסקי, כשבמסגרתו התבקשו הסטודנטים לפתח רעיונות לשיפור חוויית הטיסה במטוסים. גרסריו הודתה לסטודנטים על הרעיונות ולנשיאת שנקר פרופ' יולי תמיר על שיתוף הפעולה הפורה.

בנות ונהנות 

בערב יום שני הושק בנמל תל-אביב ה"מגנום בר" - הדוכן המסורתי שמציבה חברת יוניליוור - שטראוס, שבו נחשף הציבור לשילובים של טעמים עם גלידת הדגל של החברה: "מגנום". הקונספט שבו פועל הדוכן הוא בינלאומי, כך שדוכנים דומים מוצבים ביותר מ-20 ערים מרכזיות בעולם, בהן ניו יורק, לונדון, פריז ואמסטרדם - בהם יכול כל לקוח להרכיב לעצמו מנת מגנום עם תוספות בהזמנה אישית. 

השנה החליטו במגנום לשדרג את החוויה, כך שחברו לשף מאיר אדוני כדי שירקח עבורם חמישה שלגוני מגנום גורמה, בטעמים מיוחדים. נהנו משלגוני השף: ענת גבריאל - מנכ"לית יוניליוור ישראל וטל אורן, שהיא מנכ"לית אוצר מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב.

טל אורן וענת גבריאל (צילום: רפי דלויה)
טל אורן וענת גבריאל (צילום: רפי דלויה)

משה אשר, יזהר קנה ורויטל סוויד (צילום: מרסלו)
משה אשר, יזהר קנה ורויטל סוויד (צילום: מרסלו)


הקוקטיל של קנה

תנועה ערה של רואי החשבון נרשמה השבוע לכיוון דרום, לקראת הכינוס השנתי של לשכת רואי החשבון בעיר אילת. הכנס נערך בהשתתפות שופטים, חברי כנסת וגורמי ממשל. בקוקטייל חגיגי שנערך בלאונג' מלון רויאל ביץ' שבעיר הדרומית, נפגשו נשיא לשכת רואי החשבון - רו"ח יזהר קנה, אורי בארי שהוא סגן נשיא לשכת רואי החשבון ויו"ר הכנס, ג'ק בלנגב - יו"ר ועדת המיסים וסגן נשיא לשכת רו"ח, משה אשר - מנהל רשות המיסים וח"כ רויטל סוויד.

המלצת השף | קלוד בן סימון, מלון וולדורף אסטוריה ירושלים
(צילום: אתי נמיר)
(צילום: אתי נמיר)


לרגל יום השוקולד הבינלאומי שיחול מחר (חמישי), ממליץ שף-קונדיטור מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, על עוגת השוקולד 'Waldorf 28'. "מדובר בעוגת שוקולד עשירה מאוד המבוססת על מתכון של העוגה האגדית של בוטיק השוקולד הצרפתי 'La Maison du Chocolat'", מספר קלוד בן סימון. "בסיס העוגה עשוי מהרבה שוקולד ומרציפן איכותיים, עם ציפוי שוקולד לבן, חמאת קקאו ו'ברס' אגוזי לוז מקורמלים. עוגה נהדרת לכל חובבי השוקולד".

(צילום: אתי נמיר)
(צילום: אתי נמיר)