נפלאות סופהשבוע

> סקוט דיסיק מהריאליטי "משפחת קרדשיאן", שביקר בימים האחרונים בישראל, נהג לסגור את לילותיו בארץ הקודש במאפיית אבולעפיה שבנמל תל אביב. דיסיק זכה להיכרות עם סעיד אבולעפיה, מבעלי המאפייה - ובעקבות ההיכרות סיים כל בילוי לילי עם מאפה במשך שלושה ערבים רצופים. בעל הבית דאג להשאיר לאורח את הטעם הטוב בפה וסיפק מאפים גם לטיסה של דיסיק חזרה הביתה.
> מירי חבס פגשה במסיבה במיקונוס את המעצב פיטר דונדאס ,לבית האופנה האיטלקי הוותיק 'רוברטו קוואלי' ועצרה לתמונה למזכרת.  
> שאול אולמרט מצא את פיקאצ'ו במסגרת המשחק שמשגע את העולם "פוקימון גו", בבוורלי בר שבשכונת בוורלי הילס. 
> מודי ושרון כידון ליוו את בתם מאיה ביום גיוסה לצה"ל. 
> רמי ברכה מבלה עם בתו בניו יורק.
> דורית חכים קרמר התרגשה בהקרנת הבכורה של הסרט של 'ירח בבית 12', שנערכה במסגרת פסטיבל הקולנוע בירושלים. מחאו כפיים: מפיק הסרט דוד מנדיל, בעלה הגאה - איש העסקים שלמה קרמר, לירון אדרי שהיא מנהלת ההפצה בסרטי יונייטד קינג ושחקני הסרט יובל שרף, יערה פלציג וגפן ברקאי.

דורית חכים וצוות "ירח בבית 12" (יח"צ)
דורית חכים וצוות "ירח בבית 12" (יח"צ)


החברים של צרפת

כמיטב המסורת, ביום רביעי האחרון אירח פטריק מזונאב - שגריר צרפת בישראל, אירוע לציון חגיגות יום הבסטיליה, יום העצמאות של צרפת.  אל חצר בית השגריר ביפו הגיעו מוזמנים רבים בהם בהם יובל שטייניץ - שר התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים, ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, אלפרד אקירוב, יוסי ורדי ששמח לפגוש את יוסי גל שכיהן כשגריר ישראל בצרפת, איש העסקים יצחק מנור, בעלי יבואנית הרכב לובינסקי, ג'יימס סניידר, נועם סמל, קלוד בריטמן, יצחק אלדן ורבים נוספים. 

פטריק מזונאב ואלפרד אקירוב (צילום: אביב חופי)
פטריק מזונאב ואלפרד אקירוב (צילום: אביב חופי)

יוסי ורדי ויוסי גל
יוסי ורדי ויוסי גל


החגיגות נמשכו ביום חמישי, כאשר שגרירות צרפת והמכון הצרפתי בישראל הזמינו את הקהל הרחב  לחגוג את ה-14 ביולי, בערבי מוזיקה שנערכו  בחוף פרישמן בתל אביב, בעיר התחתית שבחיפה ובנתניה. במוצאי יום החגיגות, הגיעו החדשות העצובות בעקבות אירוע הטרור הקשה בעיר ניס, ובמוצאי השבת כבר ארגנה השגרירות עצרת התכנסות וסולידריות עם קורבנות הפיגוע, בכיכר העצמאות בנתניה.

קלוד בריטמן
קלוד בריטמן

ג'יימס סניידר
ג'יימס סניידר

יצחק מנור
יצחק מנור


נשיא גיבורי העל היהודים
הנשיא ראובן ריבלין, רעייתו נחמה ובני משפחתם, בילו את בוקר יום שישי בבית התפוצות בתל אביב. הנשיא כיבד בנוכחותו את הפתיחה הרשמית של התערוכה "גיבורים: פורצי הדרך של העם היהודי", המוצגת בגלריה החדשה למשפחה שבמוזיאון. את האורחים הנכבדים קיבלו אירינה נבזלין - יו"רית דירקטוריון בית התפוצות, דן תדמור שהוא מנכ"ל בית התפוצות וצוות האוצרים. בתערוכה המיועדת לילדים, מוצגות מגוון דמויות מופת וגבורה, ודמויות פורצות דרך מתחומים שונים - כולן מקרב העם היהודי לאורך ההיסטוריה.

אירינה נבזלין וראובן ריבלין (צילום: אביב חופי)
אירינה נבזלין וראובן ריבלין (צילום: אביב חופי)