1. סקוט דיסיק כוכב סדרת הטלוויזיה האמריקנית "משפחת קרדשיאן", שביקר בשבוע שעבר בארץ, נהג לסגור את לילותיו בארץ הקודש במאפיית אבולעפיה שבנמל תל אביב. דיסיק, שהגיע ארצה כאורח של האחים נקש, לרגל פתיחת מלון חדש שלהם, זכה להיכרות עם סעיד אבולעפיה, מבעלי המאפייה, ובעקבות ההיכרות סיים כל בילוי לילי עם מאפה - במשך שלושה לילות רצופים. בעל הבית דאג להשאיר לאורח את הטעם הטוב בפה וסיפק מאפים גם לטיסה של דיסיק חזרה הביתה.

סעיד אבולעפיה וסקוט דיסיק
סעיד אבולעפיה וסקוט דיסיק



2. מירי חבס פגשה במסיבה במיקונוס את המעצב פיטר דונדאס, לבית האופנה האיטלקי הוותיק 'רוברטו קוואלי', ועצרה לתמונה למזכרת.

3. ג'ורג' חורש - יו"ר יוניון מוטורס, רעייתו אייסר ומנכ"ל החברה רן דנאי, חגגו חצי יובל לפעילות מותג הרכב טויוטה בישראל. משלחת של בכירים בהם נשיא טויוטה אירופה ואפריקה, ד"ר יוהן ואן-זיל, טאסיק אנטוסופולוס - סגן נשיא טויוטה אירופה ורעייתו, יושי אינבהה - יו"ר טויוטה ארה"ב היוצא ונוספים, זכו לסיור של המארחים בכותל המערבי בירושלים. 

טאסיק אנטוסופולוס ורעייתו, רן דנאי, ג'ורג' חורש ויושי אינבה
טאסיק אנטוסופולוס ורעייתו, רן דנאי, ג'ורג' חורש ויושי אינבה
4. הבמאית דורית חכים התרגשה בהקרנת הבכורה של סרטה "ירח בבית 12", במסגרת פסטיבל הקולנוע בירושלים. מחאו כפיים: מפיק הסרט דוד מנדיל, בעלה הגאה - איש העסקים שלמה קרמר, לירון אדרי שהיא מנהלת ההפצה בסרטי 'יונייטד קינג', ושחקני הסרט יובל שרף, יערה פלציג וגפן ברקאי. הסרט ייצא לאקרנים בשמיני בספטמבר.

דורית חכים עם צוות השחקנים (יח"צ)
דורית חכים עם צוות השחקנים (יח"צ)
5. בשבת בצהריים אירחו הילה ורני רהב מסיבת יום הולדת כפולה. החגיגה שנערכה בביתם הפרטי של בני הזוג ביישוב סביון - סביב ובתוך בריכת הבית - התקיימה לכבודם של מייסד ונשיא 'מלאנוקס' איל ולדמן ואחיו התאום עופר יערן, שחגגו באותו היום את יום הולדתם ה-56. אמם ד"ר מרים ולדמן, הוזמנה לברך.

מי שהפתיע היה המיליארדר הפלסטיני בשאר אל מסרי, יו"ר חברת 'אסל טכנולוגיות' ויזם פרויקט העיר הפלסטינית רוואבי, חברו ושותפו של איל ולדמן, שהגיע להשתתף בשמחה. הנוכחים, בהם ילדיו של ולדמן, דיברו על ימים טובים יותר וקיוו לשלום.

מרים ואיל ולדמן (צילום: עומר טל)
מרים ואיל ולדמן (צילום: עומר טל)
בשאר אל מסרי (צילום: גטי)
בשאר אל מסרי (צילום: גטי)

6. כפי שפורסם לראשונה ב-TMI, בערב יום ראשון, מול חוף ימה של העיר ללא הפסקה, נערכו חגיגות ארבע שנים למסעדת 'יאסו תל אביב'. המשתתפים נהנו מארוחה של השף אביב משה ומהופעה של סטלוס ואורן חן. בעוד המסיבה היוונית נמשכת, התערבבה לה שמחה בשמחה, שעה שבמקום חגגה גם דנה דנקנר את יום הולדתה.

האב הגאה נוחי דנקנר, לא נתן לפסק הדין בעינינו להעיב על החגיגות, והתייצב במקום יחד עם רעייתו אורלי כדי לשמח את בתם. חגגו לצלילי המוזיקה היוונית: בעלה של דנה - עו״ד טל אנגלנדר, האח עומר דנקנר ורעייתו לי גרבנאו - מעצבת שמלות הכלה ששבו מחופשה במיקונוס, גלעד קינן - בנו של ציון קינן מנכ״ל בנק הפועלים הפורש - שהגיע בגפו, יובל צלנר וקובי לפידות, שהמשיך את השבוע בלונדון עם אימו גילה ואחותו מאיה.

אורלי ונוחי דנקנר (צילום: אביב חופי)
אורלי ונוחי דנקנר (צילום: אביב חופי)

עומר דנקנר ולי גרבנאו
עומר דנקנר ולי גרבנאו

שרגא ברוש, חיים ודליה הורביץ (צילום: ספי שילה)
שרגא ברוש, חיים ודליה הורביץ (צילום: ספי שילה)

 
7. נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, אירח ביום ראשון בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב, אירוע שבמהלכו הושק ונחנך במקום טרקלין עסקים על שם אלי הורביץ ז"ל. הורביץ כיהן כמנכ"ל טבע במשך 26 שנים וכנשיא התאחדות התעשיינים בין השנים 1981-1986. בני משפחתו של הורביץ - האלמנה דליה, הילדים חיים, ורד ודפנה, והנכדים, התייצבו בהרכב מלא וסיפרו על אהבתו של אבי המשפחה לאנשי ההתאחדות, לעשייה למען המפעלים ועל פועלו למען קידום התעשייה.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


> אם מישהי יכולה להשוויץ ברגליים ארוכות בשמלה קצרצרה, הרי זאת שלי גפני, שבחרה בשמלת עור עם עיטורי ניטים נוצצים. אלה משתלבים עם הגופייה הבהירה, שמאפשרת להבליט את השרשרת הארוכה בסגנון פאנק ותכשיטי הזהב. הכי רוקסטאר.

> חלי קז מלהיטה את האווירה בשמלת מיני בגזרה משוחררת וגוון כתום אש - כך שהשרוולים אולי ארוכים יחסית, אך אורך השמלה נכון לעונה החמה. התכשיטים הנוצצים, מתכתבים בעדינות עם נעלי העקב הבהירות שמשלימות את המראה.

> דנה דנקנר אולי בחרה בשילוב הקלאסי של שחור ולבן, אבל גיוונה בגזרות - חולצת סטרפלס עם כיווצים מתנפנפים כחלק עליון, מעל למכנסיים עם סיומת בסגנון תחרה שממשיכים לעקבים שחורים. השוס? שרשרת טרנדית בסגנון קולר לצווארה, טרנד לוהט שעשה הקיץ קאמבק.