המנכ"ל העולמי של מותג האופנה דיזל, אלסנדרו בויוליו, ביקר בשבוע שעבר באזור. מתי פולק, מנכ"ל 'דיזל ישראל', הראה לו את הארץ מקצה לקצה, כשבשלושת ימי הביקור הגיע איתו לחנויות בתל אביב, דרך ירושלים, אשקלון ועד לאילת. בויוליו שביקר בישראל לפני כעשור, סיפר עד כמה הישראלים השתנו מבחינה אופנתית, ואף הביע תקווה כי להבא כשיהיה באזור, יראה את הים לא רק דרך חלון בחדר המלון שלו.

נשיא פרגוואי אוטונומי
נשיא פרגוואי שביקר בישראל, הוראסיו קארטס, עבר יום עמוס בירושלים. תחילה, ביקר יחד עם בכירים בממשלו בעזריאלי - מכללה להנדסה בעיר, שם פגש את מנכ"לית המוסד, שלומציון לולו, לה הציע לקיים שיתוף פעולה לקידום מיזמים וחדשות בין ארצו למכללה, וכן את ישי פרנקל - סגן נשיא אינטל העולמית.

מאוחר יותר, הנשיא קארטס הגיע עם שר התעשייה, שר החוץ ובכירים נוספים מפרגוואי, לחברת מובילאיי, המפתחת מערכות בטיחות מתקדמות למניעת תאונות דרכים המותקנות ברחבי העולם. המשלחת פגשה את מייסד ומנכ"ל החברה, זיו אבירם, שהציג בפני הנשיא תכניות לפיתוחים טכנולוגיים עתידיים. לפני סיום הביקור, יצא קארטס לנסיעה ברכב האוטונומי מבית מובילאיי באזור עיר הבירה.



שלומציון לולו, ישי פרנקל והוראסיו קארטס  (צילום: מולי הראל)
שלומציון לולו, ישי פרנקל והוראסיו קארטס (צילום: מולי הראל)

זיו אבירם עם הוראסיו קארטס (צילום: תמר מצפי)
זיו אבירם עם הוראסיו קארטס (צילום: תמר מצפי)

שתי מנכ"ליות באופוריה
מפגש פסגה נרשם בשבוע שעבר בין מנכ"לית תיאטרון חיפה, ניצה בן צבי, למנכ"לית תיאטרון הבימה, אודליה פרידמן, שהגיעו לבית החייל בתל אביב כדי לצפות בהצגה מיוחדת של המחזמר שכתב נבו זיו, "אופוריה: העיר השמחה בעולם!". את ההצגה בבימויה של דפנה זילברג, הפיק תיאטרון חיפה. בן צבי ופרידמן, שתועדו בחיבוק אמיץ, בחנו צוות של 15 שחקנים על הבמה, בהם גם בנה של אורנה בנאי - אמיר, בתו של ישי גולן - סופיה, ובת אחותו של ח"כ יאיר לפיד - נטע רוט.

ניצה בן צבי עם אודליה פרידמן (צילום: רפי דלויה)
ניצה בן צבי עם אודליה פרידמן (צילום: רפי דלויה)

ההשקה של פם
מנכ"ל החטיבה המקצועית של "לוריאל פרופסיונל", עמוס פם, אירח ביום רביעי את אירוע פתיחת הסטודיו החדש של מעצב השיער של הכוכבים, שגיא דהרי, במתחם קסטיאל בתל אביב. דהרי ופם, שנכנס לאחרונה לתפקיד, בילו באירוע יחד עם שרית חדד, יהודה לוי, ג'ני קובה - מנכ"ל ובעלים של רשת ג'ק קובה, אלון קסטיאל ודורית וידבסקי, מנהלת התקשורת השיווקית של לוריאל.

עמוס פם וג'ני קובה (צילום: רפי דלויה)
עמוס פם וג'ני קובה (צילום: רפי דלויה)


גת מטפח על הסט
אלון גת, מנכ"ל חברת "אלרגן" ישראל ומנהלת השיווק נרדית רון מרוז, בילו בשבוע שעבר על סט הצילומים יחד עם השחקנית והדוגמנית סנדי בר, שנבחרה להוביל את הקמפיין המקומי הראשון של החברה ל"ג'ובידרם" - חומר הזרקה למילוי קמטים ונפחים בפנים. גת, סיפר על הסט כי בחרו בבר, שחגגה לא מזמן את יום הולדה ה-40, רק "אחרי שניסתה את ההזרקות בעצמה והיתה מרוצה מהתוצאה".

אלון גת, סנדי בר ונרדית רון מרוז (צילום: ענת מוסברג)
אלון גת, סנדי בר ונרדית רון מרוז (צילום: ענת מוסברג)

הבדיחה של שרוף
חברת טלרון - יבואנית מצברי VARTA מקבוצת לובינסקי, ובראשה המנכ"ל אודי סורקיס, ערכה בשבוע שעבר את מסיבת הקיץ השנתית ללקוחותיה. על התוכנית האמנותית, ניצחה מלכת השירה בציבור עינת שרוף, שהתבדחה עם מנכ"ל קבוצת לובינסקי אבי צור, ואמרה לו שאם יעלה לבמה כדי לשיר איתה תרכוש רכב חדש מודל 2008.

אבי צור, עינת שרוף ואודי סורקיס (צילום: אסף ארז)
אבי צור, עינת שרוף ואודי סורקיס (צילום: אסף ארז)