לפני שהמריא ביום שלישי לברזיל על מנת להתחרות בריו 2016, לוחם הטאקוונדו רון אטיאס זכה לבשורה מרגשת: סגן אלוף אירופה, אומץ על ידי חברת נשר מפעלי מלט ישראליים בע"מ, שתיתן לו חסות בארבע השנים הקרובות - עד למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. בטקס הענקת החסות שנערך במשרדי החברה ברמלה, פגשו מנכ"ל נשר משה קפלינסקי וסמנכ"ל משאבי האנוש קובי רבינוביץ', את אטיאס עם מנכ"ל ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו מישל מדר ורכז הנבחרת קובי עובדיה. אנשי החברה, ברכו את הנציג הראשון של ישראל אי פעם בענף זה לגברים באולימפיאדה, בהצלחה רבה.


אפריקה-ישראל
נשיא טוגו, פאורה גנאסינגבה, המבקר בימים אלה בארץ יחד עם שרים מממשלתו ושגריר ישראל בחוף השנהב איזי ינוקא, הצפין ביום שני עד לצפת, שם התארח במרכז הרפואי זיו. מנהל המרכז ד"ר סלמאן זרקא ומנהל המחלקה האורתופדית פרופ' אלכסנדר לרנר, אירחו את הפמליה ממערב אפריקה, שלמדה על פעילות בית החולים זיו ועל הטיפול ההומניטרי בפצועי מלחמת האזרחים בסוריה. נשיא טוגו, אף פגש שניים מהפצועים הסורים שמאושפזים במחלקת האורתופדיה, שסיפרו לנשיא על רגעי האימה שחוו בסוריה.

פרופ' אלכסנדר לרנר, הנשיא פאורה גנאסינגבה וד"ר סלמאן זרקא (צילום: המרכז הרפואי זיו)
פרופ' אלכסנדר לרנר, הנשיא פאורה גנאסינגבה וד"ר סלמאן זרקא (צילום: המרכז הרפואי זיו)

משפחת סימפסון והעיר הקדושה
התסריטאי האמריקאי מייק רייס, שהשתתף בכתיבת 27 העונות של הסדרה האהובה "משפחת סימפסון" וכן בכתיבת סרטי "עידן הקרח", הגיע השבוע לביקור בירושלים. בתום בילוי בעיר העתיקה עם ראש המיזם לקולנוע ולטלוויזיה של הרשות לפיתוח ירושלים, יורם הוניג, קיים רייס כיתת אומן באולפני חברת האנימציה המקומית סנובול, שעובדת גם עם אולפני וולט דיסני. אחרי שחשף את מאחורי הקלעים של העבודה על כל פרק של הסימפסונז, אמר למנכ"ל סנובול יוני כהן ולמשתתפים שיופייה של בירת ישראל "גורם לערים אחרות להראות מכוערות ומוזרות".

יורם הוניג, מייק רייס ויוני כהן (צילום: הרשות לפיתוח ירושלים)
יורם הוניג, מייק רייס ויוני כהן (צילום: הרשות לפיתוח ירושלים)

מולטי בלינג
בעלת קבוצת "סיטי טיים ישראל" הלנה קצן, הכריזה ביום שני על פתיחת 'JACKIE O', רשת חנויות תכשיטים ושעונים, בהשקעה של כשבעה מיליון ש"ח. במפגש מיוחד שנערך ביום שני במשרדי החברה שבהרצליה, הציגה סמנכ"לית השיווק של הקבוצה מיה מילצקי את הדוגמנית שיר אלמליח - שנבחרה להוביל את קמפיין רשת המולטי-ברנד, בה ימכרו תכשיטי PANDORA, Juicy Couture ועוד.

מיה מילצקי, שיר אלמליח והלנה קצן (צילום: רפי דלויה)
מיה מילצקי, שיר אלמליח והלנה קצן (צילום: רפי דלויה)

עינת ינאי עם שחקני נבחרת ישראל (צילום: סיון פרג')
עינת ינאי עם שחקני נבחרת ישראל (צילום: סיון פרג')


נישאים אל על
כמה מחברי נבחרת ישראל בכדורסל הגיעו בשבוע שעבר לנתב"ג, אבל לא כדי לעבור את ביקורת הגבולות, אלא לפגוש מעריצים צעירים. הכדורסלנים גל מקל, בר טימור, עמית שמחון ותומר גינת, הכירו בקמפוס אל על שבנמל התעופה כ-20 ילדים, שנבחרו מבין אלפי משתתפים בפעילות דיגיטלית בעמוד הפייסבוק של חברת התעופה. במהלך הבילוי, שהובילה ראש אגף השיווק באל על עינת ינאי, הצעירים הקפיצו כדורים, הצטלמו עם הספורטאים ואפילו זכו לקבל כדורים חתומים על ידי השחקנים.

המלצת השף | לילי בן שלום, ראצ'ה
(צילום: אפיק גבאי)
(צילום: אפיק גבאי)

שפית המסעדה הגרוזינית ראצ'ה, ממליצה על החינקלי. "זו המנה המזוהה ביותר עם המטבח הגרוזיני, כיסוני בצק ממולאים בתערובת בשרים גרוזינית קלאסית", מסבירה לילי בן שלום. "את הכיסון יש לתפוס מהקודקוד שלו, לטבול ברוטב ולהכניסו כולו לפה. המנה מוגשת במסעדה על פי מתכון עתיק של סבתא של אמא שלי, שעובר במשפחה דורות רבים".
(צילום: אנטולי מיכאלו)
(צילום: אנטולי מיכאלו)