1. לידיעת חובבי הקולינריה המתכננים בקרוב קפיצה לביקור בתפוח הגדול: השף מאיר אדוני, חשף השבוע את שם ומיקום המסעדה החדשה שלו בניו יורק. את המסעדה שתיקרא 'נור', תוכלו למצוא ברחוב 20 מספר 34 (EAST). אדוני עמל בימים אלו במרץ רב על פתיחת השלוחה הניו יורקית, ובכוונתו להביא את בשורת האוכל המזרח תיכוני המודרני למנהטן. 
 
 

A photo posted by meir adoni (@chef_meir_adoni) on

2. השחקנית והיוצרת דנה וישינסקי, בתם של השחקנים שלמה ואסנת וישנסקי, נישאה בצהרי יום שישי שעבר לבחיר לבה, המוזיקאי והאיש ההייטק דניאל שוהם. החתונה השמחה נערכה בתאריך הרומנטי ט"ו באב, באולם "שבע" בתל אביב. את החופה ערך ח"כ האלוף (במיל'), אלעזר שטרן. רבים הגיעו לברך, בהם שרת התרבות והספורט מירי רגב, אשת ראש העיר תל אביב-יפו יעל חולדאי, אבי נאור, ליאורה עופר, יורם ולאה גלובוס - שהתרגשה מהמופע המשותף של הורי הכלה, ענת ואודי אנג'ל שהגיעו עם אבי וטלי אנג'ל, גיורא עופר, דורית שטרן, רון אבידן ולימור גולדשטיין, שוקי מדנס עם בנו, גבי ורונית אשכנזי, והאלופה (במיל') אורנה ברביבאי יחד עם בעלה משה.

יורם ולאה גלובוס (צילום: אביב חופי)
יורם ולאה גלובוס (צילום: אביב חופי)
אבי נאור ובת הזוג
אבי נאור ובת הזוג
גבי ורונית אשכנזי
גבי ורונית אשכנזי


3. יו"ר רשות ניירות ערך שמוליק האוזר, פינה זמן בלו"ז וכמיטב המסורת אירח במשרדי הרשות את ילדי העובדים העולים לכיתה א'. האוזר ומזכ"ל הרשות, עודד שפירר, ברכו את הילדים ואחלו להם שנת לימודים פורייה ומוצלחת. התלמידים לעתיד נהנו מארוחת בוקר, סיור במשרדי הרשו, צפייה בסרט וזכו לקבל שי מוועד העובדים.

שמוליק האוזר
שמוליק האוזר

 
4. לרגל סיום חופשת הקיץ  אירחו ביום ראשון חברי הנהלת חברת כרטיסי האשראי דיינרס, בראשות היו"ר דוד פרנס, דורון ספיר - מנכ"ל כאל ודיינרס ישראל, וברק נרדי שהוא משנה למנכ"ל,  אירוע לכבוד מחזיקי כרטיסי האשראי של החברה. האירוע נערך בקולנוע 'פופ אפ' שהוצב על גג מתחם מגדלי עזריאלי בתל אביב. מאות מלקוחות החברה הגיעו להעצים את החוויה הקולנועית שלהם, כשצפו בסרט "על גג העולם" באוויר הפתוח במקום באולם ממוזג. 
דורון ספיר ודוד פרנס (צילום: אור ויטה)
דורון ספיר ודוד פרנס (צילום: אור ויטה)

דנה עזריאלי (צילום: אלירן אביטל)
דנה עזריאלי (צילום: אלירן אביטל)

5. דנה עזריאלי - יו"ר קבוצת עזריאלי, שבה מביקור משפחתי בקנדה, לבשה את מיטב מחלצותיה והעלתה חיוך גדול על פניה שעה שהשיקה את ה"בייבי" החדש שלה, האפליקציה של קניוני עזריאלי.
6. מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, נהנתה השבוע מבילוי ממוזג בחופש הגדול במסגרת מופעי הקיץ 'HOT VOD Young Live', שנערכו בסינמה סיטי גלילות. כוכבי המופע עשו כבוד למנכ"לית והצטופפו לתמונה משותפת למזכרת. 

טל גרנות גולדשטיין וכוכבי הילדים (צילום: אור גפן)
טל גרנות גולדשטיין וכוכבי הילדים (צילום: אור גפן)

עדי רונן (צילום: אביב חופי)
עדי רונן (צילום: אביב חופי)


7. האישה שמשלבת פאשן וביזנס, עדי רונן ובעלה הדוגמן לשעבר יואב ראובני, קיבלו ביום רביעי לעולם את בנם הבכור. הבייבי החדש של אושיית האופנה, נולד לפנות בוקר בבית החולים "איכילוב" שבתל אביב, במשקל 3.140 ק"ג.
 
8. מבלים בקיץ: ישראלה שטיר בחרה בנופים הקסומים של קרואטיה. מיכאלה ורון צוקרמן, רונן ורנדי פלד, אבי וזוהר סינגולדה והחברים נהנו מהפלגה מפנקת ביאכטה. האנג'ל טל ברנח, צפה מקרוב באצן יוסיין בולט חוצה את קו הסיום על המסלול באולימפיאדת ריו. עמי וגילה לפידות לקחו את הילדים והנכדים לחופשה משפחתית מורחבת ביוון, ואילון זרמון נהנה מחופשה באי סנטוריני.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

 
> אם בקיץ הזה לובשים לבן, אז ליאורה עופר מדגמנת אותו בחליפת שני חלקים, כאשר בחולצת הטוניקה משולבת רקמה פרחונית שיוצרת עניין בצבעים חמים. את התיק הכתמתם, בחרה בהתאמה לסנדלים - בגוון זהה כמובן.
> ענת פדני לא רק לובשת צבע בוהק כמו השמש, אלא ממש זורחת בשמלת מיני בגזרת אוברסייז. את המיני המינימלי אך מושלם, עיטרה באקססוריז סולידיים פלוס תכשיטים בגוון מי ים - שלא מאפילים על ההצהרה האופנתית.
> מאיה ורטהיימר אמנם עוד לא כלה, אך לא חוששת להתאים גופייה לבנבנה סמי-שקופה חושפת בטן, לחצאית קצרצרה. הטוויסט: אקססוריז בהם סיכת דש בעלת נוכחות, תיק קלאץ' ונעליים, כולם בגווני טורקיז וזהב, שתואמים לשיערה האדמוני.