החתונה שבלשכת ראש הממשלה היו שמחים לקבל את רשימת המוזמנים אליה: בצהרי יום שישי, ליוו השר לשעבר גדעון סער וגרושתו שלי את בתם המשותפת דניאלה, שתתחיל בעוד ימים אחדים את תפקידה כמורה - לטקס חופה וקידושין עם בחיר לבה יוני, שעשה עליה מצרפת ושירת כחייל בודד בארץ. החתונה המצומצמת נערכה במסעדה הגרוזינית הטבעונית "ננוצ'קה" שבתל אביב. 

חיים כץ וראובן ריבלין (צילום: אביב חופי)
חיים כץ וראובן ריבלין (צילום: אביב חופי)

שלי סער
שלי סער

אורח הכבוד באירוע, היה הנשיא הצמחוני ראובן (רובי) ריבלין, שהגיע לברך. בעלת המקום ננה שרייר וידאה מקרוב שהאורחים טועמים ואוהבים את המנות הטבעוניות הרבות, בהן טופו ברוטב אצות, חצ'פורי, בטטות אצבע וזעפרן גרוזיני ועוד, כאשר החתונה השמחה כללה ריקודים על הבר. בין האורחים נצפו גם אישים פוליטיים ופעילי ליכוד בהם: שר הרווחה חיים כץ וגיל שפר -  שבעבר היה ראש לשכתו של בנימין נתניהו.
גיל שפר
גיל שפר

ננה שרייר
ננה שרייר


הביתנים בדוכנים
כחודש לאחר השלמת רכישתה של רשת מגה, פתחו בעלי רשת 'יינות ביתן' סניף חדש בעיר עכו - הסניף החדש הראשון של הרשת הממוזגת. מדובר בסניף ראשון של יינות ביתן בעיר עכו, כך שעם פתיחתו מונה הרשת 71 סניפים. התושבים נהנו ממבצעים והנחות מיוחדות לרגל הפתיחה. נחום ביתן יחד עם אשתו נורית והמשנה למנכ"ל יוסי ביתן, הסתובבו עם הקונים במעברי החנות ואפילו נכנסו לעמדת השוק במקום, שם מכרו פירות וירקות. עוד נכחו: מנהל קניון עזריאלי עכו רפאל בולניק, יחד עם הרב הראשי של עכו - הרב יוסף ישר ושחקני קבוצת הפועל עכו, בראשות המאמן שלומי דורה שבירך את נחום ויוסי על הסניף החדש.

נחום ביתן ויוסי ביתן (צילום: דורון גולן, ג'יני)
נחום ביתן ויוסי ביתן (צילום: דורון גולן, ג'יני)

אנגסנה סיהפיטאק ונדב בורנשטיין (צילום: אביב חופי)
אנגסנה סיהפיטאק ונדב בורנשטיין (צילום: אביב חופי)


בורנשטיין משיק טעמים מהעולם
במסעדת מיט קיצ'ן שבתל אביב, חגגו ביום רביעי את השקת הסדרה ״הכי טעים בעולם״ של הזכיינית  קשת. הערב כלל כמתבקש מזון וצפייה בפרק הראשון של הסדרה, בהנחייתו של נדב בורנשטיין. הגיעו רעבים: שגרירת תאילנד בישראל אנגסנה סיהפיטאק, מנכ"ל ״מאקו״ אורי רוזן, סמנכ"ל "קשת" חיליק שריר, גיא מלמד - מנכ"ל "אופקים גלובל", ענת נהר מנהלת מכירות ״אופן סקיי״, יונתן בוברוב מנהל אזורי ״לוט איירליינס״, לואיזה וראקלס מנהלת לשכת התיירות של קפריסין ונוספים. 
 
חינה בפנטהאוז של יויו
השף אביב משה יעמוד השבוע מתחת לחופה - עם הדוגמנית לשעבר ומעצבת האופנה בהווה מאיה גיגי. ביום חמישי בערב נערך לכבוד הזוג אירוע חינה מסורתית, אינטימית ושמחה במיוחד שאירח יויו ליייטרסדורף, בפנטהאוז המפואר שלו במגדל שלום שבתל אביב. על המטעמים היה אמון החבר הקרוב של החתן, השף גולן גורפינקל, כשעל ה"שמח" הופקדו חיים אוליאל ולהקתו. 

 

A photo posted by Aviv Moshe (@avivmoshe) on


פותחים עונה אצל המל
המסעדן איציק המל, מבעלי מסעדת ״קלאש״ הממוקמת במלון NYX של רשת פתאל בתל אביב, אירח ביום רביעי סועדים ספורטיביים במיוחד - אנשי קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל,  בהם ניקולה וויצ׳יץ', סילבן לנדסברג, יוגב אוחיון, גיא פניני ודווין סמית. כולם, הגיעו עם תאבון בריא מיד בתום אימון פתיחת העונה ונהנו ממגוון מנות בהן ריזוטו שרימפס, טי בון, פריים ריב ונקניקיות טלה.

איציק המל וכוכבי מכבי תל אביב (פייסבוק)
איציק המל וכוכבי מכבי תל אביב (פייסבוק)
חנה ובני פרי-זן (צילום: אביב חופי)
חנה ובני פרי-זן (צילום: אביב חופי)

נפלאות סופהשבוע
> חנה ובני פרי-זן השתתפו ביום חמישי באירוע של 'מסדר אבירי הגריל', בניצוחו של מנהל המסדר בארץ טל גל כהן. הערב נערך סביב הבריכה של מלון ריץ קרלטון הרצליה וכלל קוקטיילים ופינגר פוד. כמו כן נהנו האורחים מהופעה של התעמלות אמנותית במים. 
> שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו לקח חלק בפרוייקט # אהבת_חינם של מועצת התלמידים והנוער הארצית. 
> תמיר ויצמן ודן נפתלי נפגשו במיקונוס, בעוד שאריאל רוטר ורעייתו רותם סלע בילו חופשה באי כרתים. ג'יי ושירה רודרמן בילו על גדות נהר צ'ארלס בבוסטון, ואורלי שרם וראובן שפונגין נפשו במונקו.