גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, רב אלוף (במיל') גבי אשכנזי, יו"ר קרן ראשי, עו"ד חנינא ברנדס והאדריכל איתן קימל מ'קימל אדריכלים', הניחו אתמול את אבן הפינה לבניין צ'ק פוינט באוניברסיטת תל אביב, המיועד להיות משכנם של בית הספר למדעי המחשב ושל נוער שוחר מדע. הבניין שישתרע על פני 6,040 מ"ר, נבנה בטכנולוגיה דיגיטלית פרמטרית חדשה ויוקם בתרומת חברת צ'ק פוינט בשיתוף קרן רש"י. נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, העניק לשויד תעודת הוקרה על פעילותו למען קידום יוזמות בשיתוף האוניברסיטה. המשתתפים בטקס חבשו קסדות, אחזו בכלי חפירה ונטלו חלק ביציקת בטון של אחד מעמודי הבניין. 
 
אשכנזי מציגה בסטייל
מעצבת האופנה דנה אשכנזי, רעייתו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב, פתחה את ביתם המשותף של בני הזוג בכפר שמריהו, לצורך השקת קולקציה חדשה פרי עיצובה. בכניסה לבית נפרש שטיח אדום והמוזמנים האזינו לסטייליסט גילי אלגבי - אשר פרש משנתו על הקולקציה ועל השילובים המומלצים. כדי להוסיף לאווירה ולסטייל הוגשו לאורחים סושי ושמפניה. החברות הטובות מירב כהן - מבעלי 'ללין' ומעצבת התכשיטים שגית רביבו, הגיעו להתרשם ולפרגן.

מירב כהן ודנה אשכנזי
מירב כהן ודנה אשכנזי

שי זהבי, שמעון פרס, ערן ורוי זהבי (צילום: פתחון לב)
שי זהבי, שמעון פרס, ערן ורוי זהבי (צילום: פתחון לב)


הצמידים של ערן והמדליה של רוי זהבי  
הכדורגלן ערן זהבי השיק השבוע את פרויקט "שווים", יחד עם ארגון פתחון לב. במסגרת הפרויקט יימכרו צמידי סיליקון ממותגים, תחת המותג של זהבי - EZ7, במחיר עשרה שקלים ליחידה בלבד. כל ההכנסות ממכירת הצמידים, יועברו לרכישת סלי מזון לנזקקים. זהבי, העניק את הצמיד הראשון לנשיא לשעבר, שמעון פרס. מי שגנב את ההצגה במפגש היה רוי, בנם הקטן של שי וערן זהבי, שהתרגש מהמדליה שקיבל מפרס.

הלוי והלוי בקצב הג'אז
שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי, יוסי שרעבי - מנכ"ל משרד התרבות והספורט, ואמיר הלוי - מנכ"ל משרד התיירות, נצפו מבלים באילת בראשון בערב. הארבעה הגיעו לעיר הדרומית כדי לציין יחד עם קהל רב את חגיגות ה-30 לפסטיבל "ג'אז בים האדום", והשתתפו בקוקטייל הפתיחה שנערך במלון דן אילת, בניצוחו של ליאור מוצ'ניק - מנכ"ל המלון. גם איילת וצביקה ימיני, רותי ומשה קסטיאל ועורכת הדין ברוריה לקנר, החליטו שמתאים להם לבלות בקצב הג'אז ונצפו בהופעות בעיר. 

מירי רגב, אמיר הלוי וליאור מוצ'ניק (צילום: יוד צילומים אילת)
מירי רגב, אמיר הלוי וליאור מוצ'ניק (צילום: יוד צילומים אילת)

חזי צאיג, שרגא ברוש ודני גולדשטיין
חזי צאיג, שרגא ברוש ודני גולדשטיין


בול ברוש
חזי צאיג ודני גולדשטין, יו"ר ומנכ״ל דואר ישראל, נפגשו לאחרונה עם שרגא ברוש - נשיא התאחדות התעשיינים. ברוש שהגיע לשמוע על השינויים בחברה ועל החזון שלה, הופתע כאשר קיבל לידיו מהמארחים בול הנושא את דמותו האישית.

הגיוס של אלוני
השחקן מיכאל אלוני, מנחה התכנית "דה וייס", הוכיח כישורים בגיוס כספים. לפני כשנה פנה אלוני לקהל הרחב באמצעות פלטפורמת מימון המונים באינטרנט, כדי שיסייעו במימון הפקת סרט, והצליח לגייס לא פחות מ-80 אלף שקלים. בתוצאות היה ניתן לצפות ביום ראשון האחרון על גג קניון עזריאלי בתל אביב, שם נערכה הקרנת הבכורה של הסרט "שיר". מי שהתייצב לבכורה היה החבר מריאליטי הכשרונות אביב גפן, שפגש שם את אפי ליפשיץ, סמנכ"ל השיווק של רשת בתי הקולנוע 'גלובוס' יוזמת פרויקט 'Rooftop Cinema'. 

מאיה שוהם, מיכאל אלוני, אביב גפן ואפי ליפשיץ (צילום: מורג ביטון)
מאיה שוהם, מיכאל אלוני, אביב גפן ואפי ליפשיץ (צילום: מורג ביטון)