1. בערב יום שלישי הושקה מסעדת הדגים  "Happy Fish" במלון ממילא שבירושלים. אלפרד אקירוב מייסד קבוצת 'אלרוב', שהוא  בעלי המלון, ובנו ג'ורג'י אקירוב שהוא מנהל הפעילות המלונאית בקבוצה - טעמו ממעשה ידיו של השף קובי בכר, האזינו לברכות של מ"מ ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן ושל מנכ"ל המלון בועז דורפמן - וכמובן, התמנגלו עם האורחים. 
 
2. פרמיירה חגיגית של ההצגה "רומן רוסי", של תיאטרון מאיאקובסקי ממוסקבה, פתחה ביום חמישי שעבר את פסטיבל גשר הבינלאומי ה-11. בהצגה מאת המחזאי מריוס איבשקביצ'יוס, שהועלתה בשפה הרוסית בבימויו של מינדאוגס קרבאוסקיס, משתלבות הביוגרפיות של לב טולסטוי ושל גיבורי יצירותיו. נפגשו באולם 'נגה' שביפו לערב של קולטורה: לנה קריינדליין - מנכ"לית תיאטרון 'גשר', אושרין ליאוניד - מנכ"ל תאטרון מאיאקובסקי, רומן קבטנר, אלכס לנדסברג שהוא בעלים וסגן יו"ר בחברת סנו, אלכס וחמוטל אנסקי ועוד.

אלכס לנדסברג (צילום: אביב חופי)
אלכס לנדסברג (צילום: אביב חופי)


3. החתונה שבלשכת ראש הממשלה היו שמחים לקבל את רשימת המוזמנים אליה: בצהרי יום שישי שעבר, ליוו השר לשעבר גדעון סער וגרושתו שלי את בתם המשותפת דניאלה, שתתחיל בעוד ימים אחדים את תפקידה כמורה - לטקס חופה וקידושין עם בחיר לבה יוני, שעשה עליה מצרפת ושירת כחייל בודד בארץ. החתונה המצומצמת נערכה במסעדה הגרוזינית הטבעונית "ננוצ'קה" שבתל אביב. 

אורח הכבוד באירוע, היה הנשיא הצמחוני ראובן (רובי) ריבלין, שהגיע לברך בחתונה השמחה, שכללה גם ריקודים על הבר. בין האורחים נצפו גם אישים פוליטיים ופעילי ליכוד בהם: שר הרווחה חיים כץ וגיל שפר -  שבעבר היה ראש לשכתו של בנימין נתניהו. 

גדעון סער, חיים כץ וראובן ריבלין (צילום: אביב חופי)
גדעון סער, חיים כץ וראובן ריבלין (צילום: אביב חופי)
שלי סער
שלי סער


4. גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, רב אלוף (במיל') גבי אשכנזי, יו"ר קרן ראשי, עו"ד חנינא ברנדס והאדריכל איתן קימל מ'קימל אדריכלים', הניחו ביום שני את אבן הפינה לבניין צ'ק פוינט באוניברסיטת תל אביב, המיועד להיות משכנם של בית הספר למדעי המחשב ושל נוער שוחר מדע. הבניין שישתרע על פני 6,040 מ"ר, נבנה בטכנולוגיה דיגיטלית פרמטרית חדשה ויוקם בתרומת חברת צ'ק פוינט בשיתוף קרן רש"י. נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, העניק לשויד תעודת הוקרה על פעילותו למען קידום יוזמות בשיתוף האוניברסיטה. המשתתפים בטקס חבשו קסדות, אחזו בכלי חפירה ונטלו חלק ביציקת בטון של אחד מעמודי הבניין.

יוסף קלפטר וגיל שויד (צילום: מיכל בן עמי)
יוסף קלפטר וגיל שויד (צילום: מיכל בן עמי)

מרב כהן ודנה אשכנזי
מרב כהן ודנה אשכנזי


5. מעצבת האופנה דנה אשכנזי, רעייתו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב, פתחה את ביתם המשותף של בני הזוג בכפר שמריהו, לצורך השקת קולקציה חדשה פרי עיצובה. בכניסה לבית נפרש שטיח אדום והמוזמנים האזינו לסטייליסט גילי אלגבי - אשר פרש משנתו על הקולקציה ועל השילובים המומלצים. כדי להוסיף לאווירה ולסטייל הוגשו לאורחים סושי ושמפניה. החברות הטובות מירב כהן - מבעלי 'ללין' ומעצבת התכשיטים שגית רביבו, הגיעו להתרשם ולפרגן.

6. כמהים לגעת בחלום האמריקאי? "נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, יס",  ספרו החדש של איש הפרסום גדעון עמיחי, שיראה אור לקראת החגים, ייקח אתכם למסע בין תחנות חייו האישיות והמקצועיות - על הקו שבין תל אביב לניו יורק, הערים שבהן הוא חי לסירוגין. עמיחי חשף השבוע את ההקדשה המרגשת: "להורי שלמה ורחל עמיחי ז"ל, הרבה שנים חשבתי שהרוב בגללם. היום אני מבין שהכל בזכותם".

 

A photo posted by @gideon_amichay on



דוד אפרתי ושאול אלוביץ' (צילום: רפי דלויה)
דוד אפרתי ושאול אלוביץ' (צילום: רפי דלויה)

7. מקבץ מבזקים: שאול אלוביץ' ודוד אפרתי חזרו מאיטליה. מתיו ברונפמן ומלאני לביא בילו באגם קולורדו, בעוד שראובן שפונגין ואורלי שרם בילו במונקו. היזם עודד קובו חגג השבוע את יום הולדתו עם האישה שאיתו, אתי קובו, בבילוי בחוף הים וסעודת סושי, בעד שאורי יהודאי בילה בשייט באיי יוון עם הנכדה.

יהודית יובל-רקנאטי יו"רית ומייסדת נט"ל, הזמינה את חבריה ברשתות החברתיות להשתתף באתגר ה-15 של נט"ל, הנועד לקדם את המודעות לכך ש-15% מהלוחמים המשוחררים בישראל מתמודדים עם תסמינים של פוסט טראומה - ופרסמה סרטון בו היא עושה 15 שכיבות שמיכה למען המטרה. 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


> חמוטל אנסקי הבינה שאם היא יוצאת לערב רשמי בשמלה כחולה שמרנית בגובה הברך פלוס סנדלי עקב בגוון זהה - עליה לרענן את הלוק באמצעות רדיד מלא צבעים משמחים, שמתכתב עם התכשיטים בגוון הכחול עמוק שבחרה.
> יעל חולדאי לבשה חולצת טוניקה שחורה עם חתכי פרחים מעל למכנסיים לבנים, פלוס תיק תואם ונעלי בובה. קלאסי מדי? רק אם לא היתה מאבזרת את עצמה במשקפי שמש מנומרים בשחור-אפור, שמוסיפות את הטאץ' הסופר-מתוחכם.
> חם במטבח של ננה שרייר, אבל לוהט אפילו יותר כשבוחנים איך קיבלה אורחים למסעדה שלה: שורטס קאמל בסגנון 'אנו באנו' בגזרה גבוהה, חולצה מכופתרת (במידה) עם פרינט חייתי משעשע ונעלי אולסטאר שהולמות את הלוק השובב. צמיד הזהב העבה ושרשרת החרוזים האדומה? שלמות.