בקמפוס גוגל שבתל אביב נפתח ביום רביעי כנס בינלאומי ראשון מסוגו - 'Google Lunar XPRIZE'. במסגרת הכנס התארחו בישראל 16 נבחרות מכל העולם, המתמודדות במרוץ הבינלאומי של גוגל להנחתת חללית בלתי מאוישת על הירח. את התחרות הבינלאומית מובילה ישראל באמצעות עמותת SPACE IL, כאשר הצוות הישראלי כבר מוכן לשיגור ויש בידיו חללית בנויה המצויה בימים אלה בתעשייה האווירית. מועד השיגור מתוכנן לסוף 2017, הראשונה מבין הנבחרות שתגיע לירח, תזכה מטעם גוגל ב-20 מיליון דולר.
 
מנכ"ל גוגל אקספרייס מרכוס שינגלס, שלא יכול היה להגיע לישראל, לא הסכים לוותר השתתפותו בכנס ומצא פתרון בסגנון גוגלי הולם: הוא "עלה" לבמה כשהוא משודר באייפד שתלוי על סאגווי. שאנדה גונזלס, סגניתו של מרכוס שהגיעה ארצה ופרופ' יוסי מטיאס, שהוא סגן נשיא גוגל ומנכ"ל מרכז המו"פ, עצרו בפאוזה לצילום סלפי, רגע לפני שעלו לברך.

 ענת פרנקל, נעמי ווטס, שמואל פרנקל ולייב שרייבר (פייסבוק)
ענת פרנקל, נעמי ווטס, שמואל פרנקל ולייב שרייבר (פייסבוק)

נפלאות סוף השבוע
> שמואל וענת פרנקל, מבעלי בית ההשקעות 'אפסילון' נהנו בוונציה. בני הזוג הגיעו לפרמיירה במסגרת פסטיבל הסרטים שנערך בעיר, צעדו על השטיח האדום ואף אכלו צהריים עם השחקנים המפורסמים נעמי ווטס ובעלה לייב שרייבר.
> סעיד אבולעפיה מבלה בהאמפטונס עם חבריו טל ואורן אלכסנדר, מהמתווכים הבולטים בשוק היוקרה של ניו יורק. 
> ג'ודי שלום ניר מוזס הצטלמה לקמפיין להעלאת המודעות לאיכות הסביבה בחסות "סודה סטרים". 
> ירדן ג'רבי סעדה במסעדת קלואליס של השף ויקטור גלוגר וזכתה לעוגה בצבע זהב עם הכיתוב "ריו 2016". 
> מיכל ארליך, מנכ"לית משותפת בחברת RM בקרות וסקרים - המתמחה במדידת חווית הלקוח בשיטת לקוח סמוי, ביצוע סקרי מחירים וסקרי שביעות רצון - חזרה מחופשת ספורט ימי לבשורה משמחת. היא התקבלה כחברה מן המניין בארגון ה-MSPA  העולמי, המאגד בתוכו את החברות המובילות בעולם בתחום זה. 

מיכל ארליך (פייסבוק)
מיכל ארליך (פייסבוק)

 
צ'ופר מצ'ק פוינט
לכל הסובלים משביזות יום א', נספר כי אפשר גם אחרת. לרגל סוף חופשת הקיץ והחזרה של הילדים לבתי הספר והגנים, החליטה הנהלת צ'ק פוינט להפתיע את עובדי החברה בישראל, והיום (ראשון) ייהנו כ-2,000 העובדים מצ'ופר: יום חופש במתנה. סוף השבוע הארוך שעליו הודיעה צ'ק פוינט נועד לאפשר להורים לסייע לילדיהם להסתגל לשנת הלימודים החדשה - ולכלל העובדים, גם אלה שאינם הורים, לנוח, ליהנות ולהתרענן. אל דאגה, כמה מעובדי צ'ק פוינט שממלאים תפקידי תמיכה קריטיים עבור לקוחות החברה ברחבי העולם, בכל זאת יתייצבו היום לעבודה והתבשרו כי יוכלו לנצל את יום החופש במועד אחר על פי בחירתם.

ההודעה לעובדי צ'ק פוינט (יח"צ)
ההודעה לעובדי צ'ק פוינט (יח"צ)