פורום ידידי בית החולים בילינסון התכנס ביום ראשון, לערב שעמד בסימן "נשים פורצות דרך בראי העתיד". במלון הילטון שבתל אביב, שם נערך האירוע, קיבלו את פני הבאים פנחס (פיני) כהן - יו"ר עמותת הידידים ויו"ר קרן נוי, ד"ר ערן הלפרן - מנהל המרכז הרפואי ע"ש רבין (בילינסון) ואורלי מסקין - מנכ"לית עמותת הידידים.
 
במהלך הערב המרתק עלו לבמה והרצו ארבע רופאות מובילות בתחומן, שניסו לשתף את המאזינים במה צופן לנו העתיד ברפואה. דנה עזריאלי - יו"ר קבוצת עזריאלי, הרצתה בפני הנוכחים על  מודל לעסקים בריאים ומערכת החיסון העסקית. את הערב חתמה עדי אשכנזי, במופע סטנד אפ בהתנדבות.

ערן הלפרן, נעמי וחיים הורוביץ (יח"צ)
ערן הלפרן, נעמי וחיים הורוביץ (יח"צ)

ציפי ופיני רובין
ציפי ופיני רובין

פיני כהן בירך את פורום הידידים והדגיש כי העמותה מקווה לגייס עד תום שנת 2016 סכום של שני מיליון ש"ח לטובת קידום המחקר בבילינסון. הגיעו ותרמו: חוה ושמעון טופור, ורדה ובעז דותן, אביבית פלג, יורם פטרושקה, יאיר סרוסי, חיים ונעמי הורביץ, נאוה ברק ושלום זינגר, יודפת ופנחס בוכריס, .

איתם נהנו גם יצחק בז'רנו, עתליה שמלצר, שלוה ויורם הסל, אבי ונורית פרחי, אורנה ושי דהן עו"ד פיני וציפי רובין, אליאס טאנוס, רותי ואברהם ('לולו') אסף שהגיעו עם בתם, יהודה ותמי רוה, מירי טוכמאייר שהגיעה עם מיכל ברק, רותי ויצחק מנור, גלית וניר שרצקי, שלי וניר זיכלינסקי ונוספים.

שלווה ויורם הסל
שלווה ויורם הסל
יודפת ופנחס בוכריס
יודפת ופנחס בוכריס


וייס ודיקלה אמנותיים
ראש עיריית דימונה בני ביטון, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס והזמרת דיקלה התייצבו ביום חמישי האחרון בפתיחת תערוכת ציורים של האמן יותם אלגי בבית המידות - תל אביב. ביטון נאם וברך, והזמרת דקלה אשר השיקה בדיוק באותו היום דיסק חדש, מצאה גם היא את עצמה מוקפת באנשים מפרגנים.

יותם אלגי, בני ביטון ואבי וייס (צילום: רגב כלף)
יותם אלגי, בני ביטון ואבי וייס (צילום: רגב כלף)