ערב השנה העברית החדשה, ערכו בני משפחת שמלצר - בעלי 'קבוצת שלמה' - אירוע של הכנסת ספר תורה על שמו ולזכרו של אבי המשפחה, שלמה שמלצר ז"ל. האירוע המרגש נערך שלשום (שני) בקרית שלמה שבצריפין. בימים אלה מלאו שנתיים לפטירתו של שמלצר האב, מייסד קבוצת שלמה, ובני משפחתו יחד עם עובדי החברות בקבוצה, הוזמנו להתכבד בכתיבת אות בספר התורה על שמו.
 
עתליה שמלצר, נשיאת "קבוצת שלמה", ריגשה את הנוכחים בדבריה והרב ישראל פרנס ליווה את האירוע בשירים, הלהיב ושימח את בני המשפחה. התרגשו: אסי שמלצר - יו"ר "קבוצת שלמה", טובי שמלצר משנה למנכ"ל ש.שלמה חברה לביטוח, עפרה רייף-שמלצר ובעלה ישראל רייף - יו"ר ומנכ"ל שלמה נדל"ן,  הכלות הנכדים, עובדים וחברים קרובים.

מדיטציה על הבר
המועדון העסקי-אקדמי של אוניברסיטת תל אביב, המורכב מאנשי עסקים תומכי האוניברסיטה ובראשו עומד כיום אמנון דיק, התכנס ביום שני להרמת כוסית לכבוד השנה העברית החדשה. ה"אירוע בג'ינס", נערך בפאב 'החוג הצפוני' הנמצא בפתח האוניברסיטה, וכלל הרצאה אקדמית מפי דוקטור ריקרדו טרש, חוקר מוח באוניברסיטה, שדיבר על הקשר שבין הפעילות במוח, מדיטציה וחינוך ילדים. 

סיגל אדר, ריקרדו טרש, יוסף קלפטר ואמנון דיק (צילום: תמר מצפי)
סיגל אדר, ריקרדו טרש, יוסף קלפטר ואמנון דיק (צילום: תמר מצפי)


סיגל אדר, מנכ"לית אגודת הידידים של האוניברסיטה, בירכה והודתה לחברי המועדון על המאמץ המיוחד שעשו השנה כשנרתמו למבצע לגיוס 60 מלגות עבור 60 דוקטורנטים של האוניברסיטה. אמנון דיק, שנבחר באחרונה לכהן קדנציה נוספת כראש המועדון, בירך אף הוא את המוזמנים, ומי שהצטרף לתודות היה נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר. חתמה את הערב הופעה של הזמר דני רובס. ספגו אקדמיה על הבר: יעל אלמוג-זכאי ובן זוגה בנצי צילר, ורדה בורנשטיין, אופיר פינס, ניבה גורביץ', איזי בורוביץ', שלמה נחמה, ריק קפלן , דינה נבות , עו"ד ירון סהר, גדי טפר ועוד.

דוד ד'אור, שלומי אבנון ודורון אלמוג (צילום: ארז חרודי, עושים צילום)
דוד ד'אור, שלומי אבנון ודורון אלמוג (צילום: ארז חרודי, עושים צילום)


אלמוג מגייס
ערב גאלה להקמת בית החולים השיקומי בכפר "עלה נגב - נחלת ערן", נערך ביום שני במלון קרלטון בתל אביב. חתן פרס ישראל ויו"ר הכפר, האלוף במיל'  דורון אלמוג, שלומי אבנון - נשיא עלה, מנכ"ל עלה הרב יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל הכפר אבי וורצמן,  מנכ"ל המלון המארח ג'ימי זוהר והשף מאיר אדוני, האזינו לזמר דוד ד'אור והודו לתורמים. 

רווח ורינגלר בניחוח בריטי
אורן רווח, מנכ"ל קבוצת חברות הקוסמטיקה 'אסתי לאודר' בישראל, אירח אתמול (שלישי) בבוקר במסעדת 'אריא' שבתל אביב, ארוחת בוקר בריטית, נערכה לרגל השקה של ניחוח חדש מבית הבישום הבריטי 'ג'ו מלון לונדון' - Basil & Nerol  , שרקחה מאסטרית הבישום אן פליפו. בין אלה שהגיעו להתרשם מהקולקציה נצפתה  הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שסיפרה על אהבתה למותג הבריטי. 

אורן רווח וסנדרה רינגלר (צילום: אלירן אביטל)
אורן רווח וסנדרה רינגלר (צילום: אלירן אביטל)

דני איטליאנו וג'וש קרטו (צילום: רונן טופלברג)
דני איטליאנו וג'וש קרטו (צילום: רונן טופלברג)


המזראטי יוצאת לשטח
דני איטליאנו, מנכ"ל 'אוטו איטליה' - יבואנית מותגי הרכב פרארי ומזראטי לישראל, השיק ביום ראשון באולם התצוגה של מזראטי בתל אביב את ה'מזראטי לבנטה'. מדובר ברכב הפנאי שטח הראשון בהיסטוריה של היצרנית. הגיעו: כריסטינה קפוטו - נספחת כלכלה וסחר של שגרירות איטליה בישראל, סימונה ניקסטרו - מנהלת שיווק אזור מזרח אירופה במזראטי, אבישי לוי, דוד עיני, גיל ביילין וג'וש קרטו, שהוא נשיא מועדון 'פרארי קלאב'.