1. מירי ורן פרסברג, בעלי קבוצת בולטהאופ ישראל, השיקו ביום שלישי את מותגי מטבחי הפרמיום LA-CORNUE ו-SIEMATIC בנמל תל אביב. נהנו מערב בקונספט צרפתי: האדריכליות רונה לוין ורות פקר, שעיצבו את אולם התצוגה החדש, האדריכלים פיצו קדם ומרק טופילסקי ועוד.
 
2. שמואל וענת פרנקל, מבעלי בית ההשקעות 'אפסילון', בילו בוונציה. בני הזוג הגיעו לפרמיירה במסגרת פסטיבל הסרטים שנערך בעיר, צעדו על השטיח האדום ואף אכלו צהריים עם השחקנים המפורסמים נעמי ווטס ובעלה לייב שרייבר.

שמואל וענת פרנקל (צילום: פייסבוק)
שמואל וענת פרנקל (צילום: פייסבוק)

3. במסעדת השף ז׳אז׳ו שבמתחם שרונה בתל אביב, חגגו בערב יום ראשון את עלייתו לאקרנים של סרטה הראשון והמדובר של הבמאית דורים חכים, "ירח בבית 12". חכים הנרגשת הודתה לכל האנשים שליוו אותה בדרך להוצאת הסרט, ובמיוחד למשפחת אדרי, בעלי חברת 'סרטי יונייטד קינג' שהפיצה את הסרט. הרימו כוסית ונשנשו גורמה: בעלה של חכים - איש העסקים שלמה קרמר, האחים לאון ומשה אדרי, אביב ופרי גלעדי, חזי בצלאל, יגאל אהובי, אבי אדרי, לירון אדרי, סוכנת השחקנים זוהר יעקובסון ושחקני הסרט. 

דורית חכים ושלמה קרמר (צילום: רפי דלויה)
דורית חכים ושלמה קרמר (צילום: רפי דלויה)
תמי רוה, פיני כהן ויהודה רוה (צילום: אביב חופי)
תמי רוה, פיני כהן ויהודה רוה (צילום: אביב חופי)


4. פורום ידידי בית החולים בילינסון התכנס ביום ראשון האחרון, לערב שעמד בסימן 'נשים פורצות דרך בראי העתיד'. קיבלו את פני הבאים: פנחס (פיני) כהן - יו"ר עמותת הידידים ויו"ר קרן נוי, ד"ר ערן הלפרן – מנהל המרכז הרפואי ע"ש רבין (בילינסון) ואורלי מסקין - מנכ"לית עמותת הידידים. בין אלה שהגיעו לתרום לטובת קידום המחקר בבילינסון: ורדה ובעז דותן, יורם פטרושקה, יאיר סרוסי, חיים ונעמי הורביץ, שלוה ויורם הסל, יודפת ופנחס בוכריס, פיני וציפי רובין ותמי ויהודה רוה.

5. ערב השנה העברית החדשה, ערכו בני משפחת שמלצר - בעלי 'קבוצת שלמה', אירוע הכנסת ספר תורה על שמו ולזכרו של אבי המשפחה, שלמה שמלצר ז"ל. האירוע המיוחד נערך ביום שני בקרית שלמה שבצריפין. בני משפחתו ועובדי החברות בקבוצה, הוזמנו להתכבד בכתיבת אות  בספר התורה על שמו. עתליה שמלצר, נשיאת הקבוצה, ריגשה את הנוכחים בדבריה והרב ישראל פרנס ליווה את האירוע בשירים, הלהיב ושימח את בני המשפחה. 

משפחת שמלצר (צילום: שי שבירו)
משפחת שמלצר (צילום: שי שבירו)

6. אירוע ההשקה של קרן ההון-סיכון 'סבן ונצ'רס', השייכת לאיל ההון הישראלי-אמריקני חיים סבן, נערך בערב שני במתחם 'רידינג 3' בנמל תל אביב. הקרן החדשה תהיה בהיקף של כ-100 מיליון דולר ומתכוונת להשקיע בסטרטאפים בתחום התוכן, עם עדיפות לחברות הזנק מישראל או כאלה השייכות ליזמים ישראלים. מי שאירחו את אירוע ההשקה היו חיים סבן עצמו - יו"ר ומנכ"ל סבן קפיטל-גרופ, אדם צ'זנוף - יו"ר פרטנר ונשיא סבן קפיטל-גרופ וברק פרידור, שותף מנהל בקרן סבן-ונצ'רס. הגיעו להתרשם ולכבד: דן שפירו שגריר ארה"ב בישראל, איל וולדמן, מולי אדן, חמי פרס, צחי וייספלד, עדי סופר-תאני, חיים רומנו, אורי אדוני, אריה סבן, אלון שלו, יאיר סרוסי, ד"ר יוסי מטיאס ואיציק בנבנישתי.

חיים סבן, דן שפירו וברק פרידור (צילום: אייל גזיאל)
חיים סבן, דן שפירו וברק פרידור (צילום: אייל גזיאל)
איל וולדמן וז'אן בן אהרון (צילום: ניר פקין)
איל וולדמן וז'אן בן אהרון (צילום: ניר פקין)


7. ביום שלישי השבוע, פעמיים כי טוב, צחי חג'ג' נישא בפעם השנייה בחייו והעלה את ירושלים על ראש שמחתו. החתן, אב לארבעה שמשמש כבעלים והיו"ר של קבוצת הנדל"ן הציבורית חג'ג', עמד מתחת לחופה עם אהובתו רותם כהן במגדל דוד בירושלים. הזמר אברהם טל הקפיץ את האורחים בהם: איל וולדמן ובת הזוג ז'אן בן אהרון, אסי ומירי טוכמאייר, לי וניר סביליה, יובל צלנר וג'ורג'י אקירוב. בני הזוג ביקשו ממאה מבין מוזמני החתונה להכין דרכונים, כדי להמשיך את החגיגות בהפלגה מפנקת לטורקיה ויוון, שיצאה לדרכה אתמול ותימשך עד שבת. 

8. במסגרת שבוע החדשנות השנתי של חברת הטלקום השבדית אריקסון, נערכה קבלת פנים בבית שגריר שבדיה בישראל, קרל מנגוס נסר. נפגשו: נונציו מירטילו שהוא נשיא אזור אגן הים התיכון באריקסון, אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל, שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת ניר שטרן - מנכ"ל סלקום ונוספים. 

(צילום: רפי דלויה, אביב חופי)
(צילום: רפי דלויה, אביב חופי)

> דנה אביב-אופיר חותמת את הקיץ בשמלה פרחונית בגווני ורוד ופודרה בהירים. לא רק שהגזרה חותכת את הגוף בצורה נכונה, אלא שעיטורי האבנים המבריקות בחלק העליון מעניקות ניצוץ מרגש, לפחות כמו העגיל המיוחד שבחרה.
> פרי גלעדי יוצאת חגוג בשמלת מיני צבעונית שמושכת מבטים, בעיקר בגלל שהיא כוללת דוגמת פרחים מפורקת לרצועות, על תחתית אדומה-שחורה מרגשת. טוב שוויתרה על התכשיטים, כשהעקבים עם הרצועות הם התוספת שתופסת.
> אם שירה מרגלית כבר הלכה על שמלה שחור קטנה, אז לפחות היא עושה זאת בבגד עם חיתוכים מיוחדים, מחשוף מדויק ונעלי עקב שחורות שמתכתבות עם הלוק. הפעם תכשיטי הזהב העדינים מוספים, ממש כמו החיוך.