1. בגלריית "רביעיית פלורנטין" בתל אביב נערכה בשלישי בערב, השקת תערוכה, שבה הוצג מבחר מעבודותיו של אמן צילום העירום המוכר -  ספנסר טוניק. אוצרת האמנות קרן בר גיל אירחה מפגש מקדים ומרתק עם טוניק עצמו. הגיעו לבושים: ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, יעקב גורסנד, תמר צ'חנובר, שלי סתת ואילון קומבור, אילן פיבקו, סיון שטרנבך, דפנה אגסי, גליה דור, שחר פרי ומיכל ארליך.

אילן פיבקו וקרן בר גיל (צילום: ענת מוסברג)
אילן פיבקו וקרן בר גיל (צילום: ענת מוסברג)

 
2. עורכי דין נוצצים, טייקונים, שופטים בכירים, נאשמים לשעבר, זכאים לתמיד ואמיר ברמלי אחד, הגיעו להשקת ספרו החדש של עו"ד דן שינמן. שינמן, המייסד והשותף הבכיר במשרד 'שינמן- נגב-ניב' המוכר כאחד מעורכי הדין הפליליים הבולטים בארץ, חגג בצהרי שישי באולם סמולארש שבאוניברסיטת תל אביב, את השקת ספרו החדש "הסניגור". הגיעו לפרגן: יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל, שופטי בית המשפט העליון יורם דנציגר וחנן מלצר, המשנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר - תאודור אור, יצחק וחיה תשובה שהגיעו לברך ומיהרו לעזוב, רמי אונגר, רמי ואתי כספי, סוזן ודן פרופר, יצחק מנור, פרופסור דני פרידמן, טליה וגד זאבי, פיני וציפי רובין, דורי קלגסבלד, ואמיר ברמלי שעמד בראש החברות 'רוביקון' ו'קרן קלע' המתמודד עם כתב אישום חמור ומיוצג על ידי משרדו של שינמן.

דן שינמן ורמי אונגר (צילום: אביב חופי)
דן שינמן ורמי אונגר (צילום: אביב חופי)
יצחק תשובה, פיני רובין ורמי כספי
יצחק תשובה, פיני רובין ורמי כספי


3. איש העסקים ישראל מקוב, מי שכיהן בעבר כמנכ"ל חברת 'טבע' ומכהן כיום כיו"ר במספר חברות ובת הזוג בלה לוסטיג, אירחו במוצאי שבת את חבריהם להרמת כוסית לקראת השנה החדשה העומדת בפתח. המוזמנים הגיעו אל בית הזוג שבמושב כרמי יוסף, ונהנו מהופעה של ההרכב צמד רעים. נפגשו: אלי ונילי זהר, עליזה גורן ודני רוטשילד, גד ואתי פרופר, יעקב פרנקל, אמנון ונאוה דיק ורותי ואברהם ('לולו') אסף.

דני רוטשילד ועליזה גורן (צילום: אביב חופי)
דני רוטשילד ועליזה גורן (צילום: אביב חופי)

אתי, גבי, רון ואריאל רוטר (צילום: אביב חופי)
אתי, גבי, רון ואריאל רוטר (צילום: אביב חופי)


4. שעה שמעבר לאוקיינוס האטלנטי בניו יורק, נערך שבוע האופנה, בחברת קסטרו הוכיחו כי גם בישראל יודעים לעשות שואו אופנתי לא פחות טוב. בהאנגר 11 שבנמל תל אביב, נערכה בערב ראשון השקת "CASTRO Jeans Symphony". אירחו: אתי וגבי רוטר - המנכ"לים המשותפים של החברה. התרשמו בג'ינס: לינה קסטרו, אמה של אתי רוטר ומייסדת החברה, הבנים הממשיכים אריאל ורון עם נשותיהם, השותף החדש של הרוטרים יוסי גביזון - מנכ"ל הודיז, שולה רקנאטי ובתה מאי, עתליה שמלצר, מיכל וגיא ברעם, ישראלה שטיר ובתה רוני, רז'ין גנזי ובתה נועם, מירי טוכמאייר ורותי הרציקוביץ'.

5. בזמן שכ-55 אלף איש נהרו ביום שני בערב לפארק הירקון, כשעה לפני תחילת ההופעה של להקת קווין ואדם למברט בישראל, התכנסו סמוך למתחם ה"גולדן רינג" חברי הקהילייה העסקית כאורחי מתחם ה-VIP של חברת Cal והתכוננו בנחת למופע. דורון ספיר, מנכ"ל Cal שהגיע עם רעייתו נורית, קיבל את פני האורחים שנהנו מקוקטייל ומארוחת טעימות. מיד לאחר מכן, יצאו הנוכחים שבעים ומרוצים אל המתחם שסביב הבמה, לשמוע בלייב את הלהיטים הגדולים של להקת 'קווין' בביצועו של למברט. התרפקו על להיטי סבנטיז ואייטיז בלתי נשכחים ושרו עם כולם: יוסי ואורית בכר, גיל אגמון, לילך אשר-טופילסקי ובעלה האדריכל מרק טופילסקי, גיל שויד, שירה וישי דוידי, יונה פוגל, אבי ורטהיים, מודי ושרון כידון ועדינה ורמי לוי.

גיל שויד ודורון ספיר (צילום: אביב חופי)
גיל שויד ודורון ספיר (צילום: אביב חופי)
גיל אגמון, אבי ורטהיים ויונה פוגל
גיל אגמון, אבי ורטהיים ויונה פוגל


6.יו"ר בנק דיסקונט יוסי בכר, המנכ"לית לילך אשר-טופילסקי וחברי ההנהלה, ארחו השבוע את לקוחות הבנקאות הפרטית באולם שבאוניברסיטת תל אביב. האורחים נהנו מארוחת ערב  ומהופעה של הזמר יהורם גאון, חתן פרס ישראל. בין האורחים נראו ליגד רוטלוי, יגאל לנדאו, סגי איתן, יצחק תשובה, פיני כהן, אייל הנדלר, יובל גביש, ראש החטיבה הבנקאית ונועה טובים שהיא מנהלת אגף בנקאות פרטית, מיכל כספי - ראש אגף נדל"ן ותשתיות של בנק דיסקונט ורבים נוספים.

לילך אשר-טופילסקי, מיכל כספי וסגי איתן (צילום: יעל צור ושלומי מזרחי)
לילך אשר-טופילסקי, מיכל כספי וסגי איתן (צילום: יעל צור ושלומי מזרחי)
רקפת רוסק-עמינח באירוע
רקפת רוסק-עמינח באירוע

7. במרכז קש"ב - מרכז המחשבים של בנק לאומי, הוקם ביום שלישי, לא פחות ולא יותר מאשר אמפיתאטרון מאולתר, כדי לארח בו הופעה של הזמר שלמה ארצי, עבור עובדי הבנק. את האירוע יזמו  חברי ועד ההנהלה הראשית ולאומי טכנולוגיות. תיבל בצחוק השחקן אסי כהן, בדמות 'שאולי' מ'ארץ נהדרת' - שלא חסך בבדיחות על תנאי עובדי הבנק וקינח בשירה עם דמותו של הזמר 'דדי דדון'. מנכ"לית הבנק רקפת רוסק-עמינח, עלתה לבמה בלבוש קז'ואלי וברכה את העובדים שהתעדכנו לאורך כל המופע באמצעות אתרי האינטרנט, במצבו של שמעון פרס שאושפז באותן שעות.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


> ענת טמיר הלכה על שחור ולבן קלאסיים בשכבות, באמצעות חולצת עלים עם פרח על הדש ושוליים מעוגלים, כשהחלק התחתון שלה אחיד. הטוויסט מושך העין, מגיע דווקא באמצעות תיק הפרנזים הסופר צבעוני.
> דנה ויס בלוק שרצוי שיאמצו מורות ומחנכות בישראל, עם חולצת כפתורים מעומלנת בשילוב חצאית בהירה בפרינט א-סימטרי, שמוסיף את הצבע ועקבים מושלמים בצבע תכלת. 
> עפרה שמלצר מקרינה יוקרה בשמלת מיני בהירה נטולת שרוולים של גוצ'י, עליה מצוירים צווארון קפלים ופפיון באדום-ורוד-תכלת מבריקים. אליה, התאימה תיק מדוגמת עור נחש ורודה של שאנל, סנדלי עקב בצבע פודרה וציפורניים אדומות.