ביום רביעי האחרון נערך אירוע הנחת אבן פינה למרכז חדש לטיפול במחלת הסרטן בצפון הארץ. המרכז החדש ייקרא "בית שולמית", על שם שולמית כצמן ז"ל, רעייתו המנוחה של המייסד והבעלים של קבוצת 'גזית גלוב' חיים כצמן - שנפטרה ממחלת הסרטן לפני כשלוש שנים. כצמן תרם להקמת המרכז החדש תרומה יוצאת דופן של 25 מיליון דולר.

את המרכז החדש ייעצב האמן הבינלאומי רון ארד, ולאחר שייפתח יינתנו בו טיפולים מתקדמים לחולי סרטן מצפון הארץ. את המרכז ינהלו יחד קופת החולים הכללית והמרכז הרפואי העמק. אל טקס הנחת אבן הפינה הגיעו חיים כצמן ושתי בנותיו עברונה ובת עמי. עוד נכחו: פרופ' אורנה בלונדהיים  מנהלת בית החולים העמק, רא"ל במיל' גבי אשכנזי, גליה מאור, זהבית כהן, והמעצב רון ארד. 

בדש קולע עם החברים משוק ההון
על גג בית קרן הישג בשדרות רוטשילד בתל אביב, נערכה ביום רביעי שעבר הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב. מי שאירח את האירוע היה מנהל קרן הישג, אביב בושינסקי, אשר קיבל את פניהם של יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי, מנכ"ל הקבוצה החדש חגי בדש, לשעבר מנכ"ל פסגות, המלגאים והבוגרים של הקרן ושחקני הקבוצה. בדש עצמו המשיך את החגיגות בערב שישי במתחם 'רידינג' שבנמל תל אביב, שם ערך לעצמו מסיבה רבת משתתפים לציון מינויו למנכ"ל הקבוצה, והיפרדותו משוק ההון.

חגי בדש ואביב בושינסקי (צילום: ספי מגריזו, מכבי תל אביב)
חגי בדש ואביב בושינסקי (צילום: ספי מגריזו, מכבי תל אביב)


הערב כלל מופע סטנד אפ של ישראל קטורזה. צחקו כל הסופ"ש עד ההפסד בגמר גביע ווינר להפועל ירושלים במוצאי שבת: חיים וזהבית כהן, שי אבא, גבי רביד, אריק שטיינברג, אלי דריקס, אסי ומירי טוכמאייר, שולה רקנאטי שהגיעה בגפה, מיכל ואבנר סטפק, יונה פוגל, יאיר ואילנה המבורגר, אפרת ואילן קפון ומוטי שרף וזוגתו מעצבת האופנה נועה ירון.

אפרת ואילן קפון (צילום: אביב חופי)
אפרת ואילן קפון (צילום: אביב חופי)

חיים וזהבית כהן
חיים וזהבית כהן
שי אבא
שי אבא


נבזלין בפארק אבניו

בשבוע שעבר, טרום פטירתו של הנשיא התשיעי של ישראל שמעון פרס, נערך בניו יורק אירוע הגאלה השנתי של בית התפוצות. הערב נערך לציון פתיחת האגף החדש של מוזיאון העם היהודי, והקמתו של מרכז ליאון צ׳ארני בבית התפוצות - בתרומת קרן צ'ארני, שהקדישה לכך תרומה בסך מיליון דולר. 

נפגשו בהיכל האירועים המהודר "פארק אבניו 583"  באירוע אשר הוקדש לחייו, לפועלו ולמורשתו של ליאון צ'ארני ז"ל שנפטר בחודש מרץ 2016: צילי צ'ארני - אלמנתו של ליאון, אירינה נבזלין יו"ר דירקטוריון בית התפוצות; דן תדמור מנכ"ל בית התפוצות; איתן בן אליהו - יו"ר שותף של חבר הנאמנים של בית התפוצות,  שולה בהט יו"ר ידידי בית התפוצות באמריקה, דניאל פינקוס נשיא ידידי בית התפוצות באמריקה, הסנטור ג'וזף ליברמן,  סטיב פורבס - יו"ר כבוד של חבר הנאמנים של בית התפוצות  שהוא גם היו"ר והעורך הראשי של פורבס תקשורת, דני דיין קונסול ישראל בניו יורק, קונסול לשעבר עידו אהרוני ונוספים. 

אירינה נבזלין וסטיב פורבס (צילום: פרי בינדלגלס)
אירינה נבזלין וסטיב פורבס (צילום: פרי בינדלגלס)