אור עופר | מנכ"ל SimilarWeb
אור עופר (יח"צ)
אור עופר (יח"צ)
הערכים המנחים אותי בניהול: חתירה קדימה, השקעה אינסופית לצד נתינה אף גדולה יותר.
דמות  ממנה אני שואב השראה: הלורד דייוויד אליינס, שחוץ מהיותו אחד המשקיעים הראשונים בחברה הוא גם השילוב המושלם בין חכמה, מנהיגות, ניסיון ובעיקר ג'נטלמן אמיתי מהתקופה של פעם.
עצת זהב שקיבלתי ואני רוצה להעביר: מנכ"לים לא יודעים הכל - תמיד, תעסיק  אנשים שיגידו לך מה לעשות.

אירינה נבזלין | יו"רית דירקטוריון בית התפוצות - מוזיאון העם היהודי
אירינה נבזלין (צילום: ינאי יחיאל)
אירינה נבזלין (צילום: ינאי יחיאל)

הערכים המנחים אותי בניהול: "אני מאמינה שכדי לנהל חברה או גוף כלשהו באופן מיטבי, יש כמה ערכים, שצריכים להתקיים במקביל הן בקרב ההנהלה והן בקרב העובדים, ואשר לא ניתן להתפשר עליהם - יכולת הבנת החשיבות של הרעיון הגדול בכללותו, ביצוע המשימות עם הנשמה ונוכחותה של תשוקה לפעילות בקרב כולם, אמינות, עבודת צוות, לקיחת אחריות והעדר חשש מנטילת סיכונים. בהינתן כל אלו וכשאני מזהה השקעה ושיתוף פעולה מצד הצוות - אני מאפשרת התפתחות ללא גבולות ומעניקה רבות.
דמות ממנה אני שואב השראה: ויקטור פרנקל, מחבר הספר 'האדם מחפש משמעות', שהיה נוירולוג ופסיכיאטר יהודי, ניצול שואה, שייסד שיטת אנליזה אקזיסטנציאליסטית. פרנקל ייצג בעיני את המהות של חוסן נפשי, בנייה עצמית מתוך קושי, אופטימיות, התגברות על פחד, אמונה שיש בידי האדם החופש לבחור כיצד להתנהל ולפעול, לקיחת אחריות של אדם על חייו ועל היותם אמיתיים ומעניינים. כפי שכתב בספרו - "יכול כל אדם...להכריע בעצמו, מה הוא יהיה - מן הבחינה הנפשית והרוחנית גם יחד".
עצת זהב שקיבלתי ואני רוצה להעביר:  עצה שקיבלתי מאיתן ורטהיימר שאמר לי "לא לפחד לפחד".

דין שטרן | מייסד ומנכ"ל Stern Global Group
דין שטרן (יח"צ)
דין שטרן (יח"צ)
 הערכים המנחים אותי בניהול: סקרנות - במסגרת עבודתי אני מטייל הרבה בעולם ונחשף לטרנדים חדשים מתרבויות ומדינות שונות, מה שמאפשר לי לקבל השראה במגוון רחב של תחומים. אני גם מקפיד להקיף את עצמי באנשים סקרנים המאתגרים אותי. מנהיגות - בכל דבר שאני עושה אני מקפיד להנהיג: בעסקים, בספורט, בחיי המשפחה, ובכל תחומי החיים. בהגדרה, להיות מנהיג אומר שאתה צעד אחד לפני כולם, ותמיד קיים האתגר ללכת בדרך לא מוכרת, שאני מאמין שזו הדרך הנכונה לפעול על פיה. בידול - אני מאמין גדול בעובדה שחוזק המותג הוא המפתח להצלחה. על מנת לפתח מותג חובה לקחת בחשבון את כל ההיבטים - נראות, ערכים, וחוויה כוללת - ורק כאשר ממצבים את כל אלו, אז באמת בונים את המותג. אני מאמין שבידול הוא ערך עליון מכיוון שבימינו לקוחות מודעים ומתוחכמים יותר מאי פעם.
דמות ממנה אני שואב השראה: ישנם אנשים רבים מהם שאבתי השראה, והמשותף בין כולם הוא שהם הלכו אחרי התשוקה שלהם ובנו מותגים/ חברות יוצאי דופן. הרשימה כוללת את ברנרד ארנו (יו”ר ומנכ"ל LVMH), איאן שרגר (יזם נדל"ן ובתי מלון אשר המציא את קטגוריית "מלונות הבוטיק"), שפ גורדון (מנהל טאלנטים הוליוודי אגדי) ומייקל ג'ורדן (שחקן אן.בי.איי לשעבר ואיש עסקים).
עצת זהב שקיבלתי ואני רוצה להעביר: הישאר נאמן לחזון שלך ודברים טובים יקרו.

אלעד גולדנברג | מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל
אלעד גולדנברג (יח"צ)
אלעד גולדנברג (יח"צ)
הערכים המנחים אותי בניהול: לבחור את האנשים הכי טובים לכל תפקיד, כאלה שיותר טובים ממני בתחומי אחריותם ומביאים עימם ערכים מוספים שמחוץ להגדרת התפקיד המדויקת. הערך הוא כפול: להם אישית זה מאפשר להוביל בתחומים נוספים ובארגון זה יוצר סביבה שכיף לעבוד בה כי כל אחד עוזר עוד קצת לשני והחיבור חזק יותר.
דמות ממנה אני שואב השראה: יש לי את הזכות לעבוד עם אנשים עם רקע שונים וממגוון גדול של עסקים. דווקא אלה שעכשיו נכנסים לעולם המסחר באינטרנט, ללא ידע מוקדם, הם אלה שמהם אני לומד הכי הרבה. בהיעדר מגבלות מחשבתיות , אנשים מביאים איתם רעיונות ומחשבות שאינן מוגבלות על ידי מה שאי אפשר, אלא החלום והחזון מניעים אותם ליצור את הפעילויות שבאמת משנות את כל מה שידענו קודם. 
עצת זהב שקיבלתי ואני רוצה להעביר: לפני כמה שנים אחד המנהלים שלי ייעץ לי עצה שמלווה אותי עד היום, והיא לשמור על מיקוד. גם כיום כשאני מנהל מערכות גדולות ומורכבות בתאגיד בינלאומי, ובמקביל מנהל קשרים צמודים עם קהילת היזמים הישראלית, עדיין נוכחתי לגלות שמיקוד הוא אחד הדברים המשמעותיים להצלחה עסקית. לאנשים, וגם לי, יש נטייה לנסות לתפוס את הכל יחד. סוד ההצלחה הוא להיות ממוקדים ב 2-3 דברים מרכזיים בלבד ולעשות אותם היטב. ככל שנהיה מדויקים יותר בהגדרת קהל היעד, המוצר או השירות שאנו מציעים, נוכל לרכז את עיקר המאמצים באופן מדויק וברור.

קרן לוי | COO של פיוניר ומנכ"לית פיוניר ישראל
קרן לוי (יח"צ)
קרן לוי (יח"צ)
הערכים המנחים אותי בניהול: פיוניר היא חברה בצמיחה מתמדת. לפני שבע שנים הצטרפתי לחברה שהיו בה 30 עובדים והיום החברה מונה 750 עובדים ב-12 משרדים ברחבי העולם, מתוכם כ-550 בארץ. האתגר המשמעותי ביותר בקצב צמיחה אינטנסיבי, של למעלה מ-40% בשנה, הוא שימור הערכים המהותיים שמאפיינים כל כך את החברה שלנו. הערכים  שהופכים אותנו לחברה המאפשרת לעובדים להשפיע, לעשות שינוי, לעבוד כחלק מצוות ולייצר ערך כיחידים וכקבוצה. להצטיין במה שאנחנו עושים ולחשוב באופן יצירתי, לראות את הלקוח הבודד וגם כשנוספים 200 אלף לקוחות בכל חודש, להישאר צנועים ואיכפתיים, כלפי הלקוחות שלנו, הצוות, והחברה.
דמות ממנה אני שואבת השראה: אני שואבת השראה מהרבה אנשים ולא מדמות אחת מסויימת. הם כולם אנשים סקרנים, יוזמים, לא חוששים לטעות ולקבל החלטות, מובילי שינוי, חושבים קצת אחרת ולא נחים לרגע. סבתא שלי שחיה עד גיל 98 הייתה לגמרי כזו. 
עצת זהב שקיבלתי ואני רוצה להעביר: אני מבקשת ומקבלת הרבה עצות. עצה אחת שמלווה אותי קשורה לסגנון ניהול וקבלת החלטות. ישנם הרבה מודלים, נתונים, אקסלים ומספרים שמאפשרים לקבל ולהצדיק החלטות. עם אינטואציה, שנוטים לשייך אותה לרגשות ולסגנון ניהול נשי, מגיעים לתובנות שלוקח הרבה להסביר עם מתודה. אני נותנת לה הרבה מקום.

ערן יניב | מנכ"ל Perfecto
ערן יניב (יח"צ)
ערן יניב (יח"צ)
הערכים המנחים אותי בניהול: פתיחות וכנות, יוזמה ויצירתיות ומעל הכל IMPACT.
דמות  ממנה אני שואב השראה: קפטיין ז'ן לוק פיקרד מפקד האנטרפרייז בסדרה "מסע בין כוכבים - הדור הבא". שילוב של ענייניות, אנושיות, ידע ויוזמה - בנו שם דמות לתפארת, מנהיג אמיתי וכן.
עצת זהב שקיבלתי ואני רוצה להעביר: פעם לקח אותי המנכ"ל שלי בחיים קודמים למסדרון בחברה ואמר: "אתה רואה את כל האנשים כאן? כולם חכמים במידה דומה פחות או יותר ומה שמבדיל בין הטובים לפחות טובים זה היכולת להבדיל בין עיקר לטפל...".

אבישי שושן | מנכ"ל ClicksMob
אבישי שושן (יח"צ)
אבישי שושן (יח"צ)
הערכים המנחים אותי בניהול: לעשות מספר מצומצם של דברים ממש טוב. לבנות צוות עובדים ומנהלים שיובילו את התעשייה בשנים הבאות. לזהות הזדמנויות מוקדם אבל לא מוקדם מדי.
דמות  ממנה אני שואב השראה: אשתי היקרה. גם דוקטור לכימיה עם קריירה תובענית, גם אמא במשרה מלאה לשלוש בנות וגם מצליחה איכשהו להסתדר איתי. 
עצת זהב שקיבלתי ואני רוצה להעביר: כל המנהלים עוברים תקופות קשות וקשות יותר. המצוינים שבהם פשוט לא ויתרו במעלה הדרך.

הילה אוביל ברנר | יזמת סדרתית , מנכ"לית גלינג ומייסדת ארגון יזמיות
הילה אוביל-ברנר (יח"צ)
הילה אוביל-ברנר (יח"צ)

ערכים המנחים אותי בניהול: אהבת אדם , אמון , עבודה קשה ושקדנות , יצירתיות. 
דמות  ממנה אני שואבת השראה: שריל סנדברג, מחברת הספר האגדי "Lean in", מנהלת בכירה בפייסבוק, מניפת דגל השיוויון בעת החדשה הזו. וגם בן זוגי ושותפי לירן ברנר, ממנו  שואבת השראה לחלום מאוד בגדול. 
עצת זהב שקיבלתי וארצה להעביר: אופטימים ופסימיים  מתים באותה דרך, אבל חיים בדרך אחרת.