בבית משפחתו של איש העסקים המיליארדר רמי אונגר שבכפר שמריהו, חזרו השנה למסורת הישנה (שיצאה להפסקה קצרה) וארחו בערב הראשון של חג הסוכות את כל החברים. על הדרך ציינו בעלי הבית, יעל ורמי אונגר, את ימי ההולדת של שניהם - הוא שחוגג 70 בימים אלה והיא שתחליף לאותה קידומת בעוד מספר שבועות. 
 
ילדיהם של בני הזוג, דני, טל וגדי, הכינו להוריהם תכנית אמנותית ענפה ומושקעת שכללה: ברכה מפי 11 הנכדים, סרטון מצולם של הפרלמנט של רמי, אליו התוסף השחקן אסי כהן - שהזמין את שייקה לוי מהגששים לשיר את "אהובתי יעל", הופעה של חנן יובל, וסרט בן 60 דקות המתעד את שנות חייהם של בני הזוג. הסרט המרגש לא הוקרן באירוע אך ניתן להם לצפייה אישית במהלך ימי החג. על הקייטרינג באירוע הופקדו ארז קומורובסקי ושותפו חנן עזרן. 

רמי ובושי מרדור (צילום: אביב חופי)
רמי ובושי מרדור (צילום: אביב חופי)

ענגי ודני אונגר
ענגי ודני אונגר
גדי אונגר
גדי אונגר


הגיעו לברך: סמי וטובה סגול, מושיק ועירית תאומים, דן ודניאלה שינמן, אלפרד וחוה אקירוב, השכנים אבי ויהודית טיומקין, יאיר ואילנה המבורגר, גדעון וחנה המבורגר, יורם וענת טורבוביץ', משה אללוף, עמי גניגר, אסנת ועמי אראל, טובה ואליעזר פישמן, אורלי ונוחי דנקנר, פיני וציפי רובין, עליזה ואריאל יפו, אורית ויוסי בכר, רוני שאטן, נעמי ודוד קוליץ, עדיה סוארי, דורי ויעל קלגסבלד ובתם נועה, איתן בן אליהו ורוית טרבלסקי, אבי איינשטיין וישראלה שטיר, רמי ובושי מרדור, רבקה סקר, רוני ויהודית קצין, רמי ואתי כספי, ראובן ורונית אדלר, יהודית ואוריאל לין, החתן אורי חייצ'יק, והכלות מאיה וענגי. 

אורי חייצ'יק ואלפרד אקירוב
אורי חייצ'יק ואלפרד אקירוב

רוני שטאן
רוני שטאן
אורית ויוסי בכר
אורית ויוסי בכר

ראובן ורונית אדלר
ראובן ורונית אדלר

עמי גניגר
עמי גניגר


סיפורי אוניברסיטת תל אביב
פסטיבל "מספרי סיפורים" בראשותו של יוסי אלפי - הפעם לציון 60 שנים לאוניברסיטת תל אביב - נפתח בערב חמישי באירוע חגיגי, אז התקבצו ובאו ראשוני המוסד וחלק מבוגריו המוקדמים וסיפרו כל אחד על אוניברסיטת תל אביב שלו. המספרים העלו זיכרונות על תחילת דרכה של האוניברסיטה מהתקופה שהיו בה שני מבנים בלבד. 

התרפקו על חוויות העבר: נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסי קלפטר, שופטת בית המשפט העליון, פרופ' דפנה ברק-ארז, פרופ' מנואל טרכטנברג, פרופ' דינה פורת, פרופ' חיים בן שחר - לשעבר נשיאה של האוניברסיטה, פרופ' נדב לבנון, פרופ' יאיר אהרונוביץ', פרופ' נדב לבנון, דיה זלינגר, בוגרי האוניברסיטה: פרופ' יוסי לשם, פרופ' יונתן הלוי - מנכ"ל ביה"ח שערי צדק, שהיה בן המחזור הראשון של ביה"ס לרפואה,  כרמלה מנשה, השחקנית אסתי זקהיים, השופט שלי טימן וראשת החוג לתיאטרון, פרופ' שולי לב-אלג'ם ואורנה כהן דוברת האוניברסיטה. הנחו את האירוע לצדו של אלפי: ד"ר ליעד מודריק וליאת רגב - אף הן בוגרות האוניברסיטה. הנעימו במוזיקה: הפרופסורים גיל שוחט ומל רוזנברג.

יוסף קלפטר, דפנה ברק-ארז ומנו טרכטנברג (צילום: יעל צור)
יוסף קלפטר, דפנה ברק-ארז ומנו טרכטנברג (צילום: יעל צור)

כרמלה מנשה, אורנה כהן, אסתי זקהיים ושולי לב-אלג'ם
כרמלה מנשה, אורנה כהן, אסתי זקהיים ושולי לב-אלג'ם


יהב וברוני בסרטים

פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-32 של העיר חיפה, נפתח במוצאי השבת באודיטוריום בעיר הכרמל. ראש עיריית חיפה, יונה יהב, שהגיע מלווה ברעייתו פרופ' רבקה יהב, בירך את הקהל הרב ועדכן בשמחה כי מעל ל-40,000 כרטיסים לסרטי הפסטיבל כבר נמכרו במכירה מוקדמת. יהב גם הציג נתון מרשים לפיו חצי מהסרטים הישראליים בפסטיבל, נוצרו על ידי נשים. את טקס הפתיחה הנחתה השחקנית יונה אליאן, והמוזיקאי שלומי שבן ריגש את הקהל במחווה שערך לבוב דילן זוכה פרס נובל הטרי ובקטע מוזיקלי שייצר במיוחד לפסטיבל - בשם דואט לקולנוע ומוזיקה. 

ולריה ברוני טדסקי ויונה יהב (צילום: גלית רוזן)
ולריה ברוני טדסקי ויונה יהב (צילום: גלית רוזן)


חגגו קולנוע: השחקנית ולריה ברוני-טדסקי אחותה של קרלה ברוני, שהגיעה להקרנת סרט הפתיחה של הפסטיבל "חיים משוגעים" בכיכובה, ג'ייסון קונרי בנו של אגדת הקולנוע שון קונרי - שהגיע לפסטיבל עם סרטו "הכבוד של טומי", השחקן הגרמני סבסטיאן קוך כוכב הסרט זוכה האוסקר "חיים של אחרים", פנינה בלייר שהיא המנהלת האמנותית של הפסטיבל, נורית שני - בעלת רשת קולנועי לב, נספח התרבות של איטליה בישראל ד"ר מאוריציו צסלבי, השופטת לשעבר עדנה ארבל, השופט סלים ג'ובראן, מבקר המדינה לשעבר מיכה לינדנשטראוס, עורכת הדין אורנה לין, תמי ברק - יו"ר 'נעמת' חיפה, יהודית זוסמנוביץ' ועוד רבים.

סבסטיאן קוך ונורית שני
סבסטיאן קוך ונורית שני