ב'לקסוס גלרי', אולם התצוגה החדש והקונספטואלי של מותג רכבי היוקרה לקסוס שבתל אביב, נערך בערב החג אירוע מיוחד ללקוחות החברה שהם גם שוחרי תרבות וקולינריה. האירוע נערך לציון פתיחת תערוכת אמנות ייחודית של השף, האמן ותופעת הרשת  אלכסנדר לחניש המכונה - זונדר. ברחבי סוכנות הרכב הוצבו עבודות שונות של זונדר המהוות שילוב מקורי של קולינריה ואמנות, ובכלל זה יצירות מפוסלות מסוכר, מנגנונים מגנטיים הקוראים תיגר על כוח המשיכה ומנות מיוחדות שפותחו במעבדת ניסויים קולינרית. 

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, וענת שגיא אלדר - מנהלת השיווק, קיבלו את פני האורחים שנהנו גם מהזדמנות מיוחדת לטעום מהמנות המולקולריות המיוחדות של השף,  אשר מוגשות מעת לעת באירועים פרטיים של האלפיון העליון.

נחמה לזכויות האזרח
בסינמטק תל אביב נערכה בשבוע שעבר הקרנת בכורה לסרט הדוקומנטרי "פצעי מדבר" לקראת שידורו בערוץ הראשון. הבמאית נילי דותן, הציגה את  סרטה שמתאר את חייהן של מהגרות אפריקאיות והקשיים שעמם הן מתמודדות בישראל. צפו: גליה אלבין, שלמה נחמה ורעייתו נירה - המשמשת כיו"ר מועדון הידידים של האגודה לזכויות האזרח, הנזירה עזיזה כידאנה מ"רופאים לזכויות אדם" וסיגל רוזן מהמוקד לפליטים ולמהגרים.

נילי דותן וגליה אלבין (צילום: רפי דלויה)
נילי דותן וגליה אלבין (צילום: רפי דלויה)

שלמה נחמה
שלמה נחמה


ורטהיים מתרחב 
ראש ממשלת מולדובה, פאבל פיליפ, נשיא אורט העולמית דריו ורטהיים ושמואל סיסו שהוא מנכ"ל אורט העולמית, חתמו לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה חדש, במסגרתו יוקמו עשרות מרכזיים מתקדמים להכשרה מקצועית וטכנולוגית במולדובה. ראשי הארגון סיפרו כי לאחרונה נפתח מסלול המאפשר לכל התלמידים לפנות להשכלה גבוהה ככל שיבחרו, בתום הלימודים במוסדות המקצועיים והטכנולוגיים של אורט.

פאבל פיליפ ודריו ורטהיים (צילום: דויד בניש)
פאבל פיליפ ודריו ורטהיים (צילום: דויד בניש)

שת"פ ספורטיבי בבירה
במסעדת Black שבירושלים, אירחו הבעלים של הרשת - איש העסקים איציק אדרי, והשף צחי בוקששתר, אירוע הרמת כוסית וחגיגה רשמית של השקת שיתוף הפעולה בין רשת Black ורשת הברים "בר 55"  - לקבוצת הפועל ירושלים בכדורסל. לאירוע הגיעו שחקני קבוצת הכדורסל בראשות הקפטן יותם הלפרין, המאמן סימונה פיאניג'אני, וכמובן כוכב הקבוצה שחקן ה-NBA  האגדי אמארה סטודמאייר, שעורר התרגשות בקרב הסועדים. 

צחי בוקששתר, אמארה סטודמאייר ואיציק אדרי (צילום: ששון תירם)
צחי בוקששתר, אמארה סטודמאייר ואיציק אדרי (צילום: ששון תירם)

רון חולדאי וליאורה עופר (צילום: איציק בירן)
רון חולדאי וליאורה עופר (צילום: איציק בירן)


הכח הנשי של הקאמרי

בתיאטרון הקאמרי נערך ערב החג, הטקס המסורתי של חלוקת פרסי השחקנים והעובדים המצטיינים של השנה, בסימן כוח נשי. השחקנית שרה פון-שוורצה, ציינה בנאומה כי למרות המגמה של השתקת נשים מעל במות ישראל, היא שמחה שבתיאטרון הקאמרי יש רוב נשי  שזוכה בפרסים והוקרה ושהיא מצפה כי יותר נשים יאיישו עמדות מפתח בעולם התרבות המקומי. באו לכבד: ראש עיריית  תל אביב-יפו רון חולדאי, יו"ר הועד המנהל של התיאטרון הקאמרי - עו"ד עופר שחל, מנכ"ל התיאטרון נועם סמל, יו"רית  אגודת הידידים ליאורה עופר וסמנכ"לית התיאטרון חביבה הדר.