1. בבית משפחתו של איש העסקים והמיליארדר רמי אונגר, בכפר שמריהו, חזרו השנה למסורת הישנה (שיצאה להפסקה קצרה) ואירחו בערב הראשון של חג הסוכות את כל החברים. על הדרך ציינו בעלי הבית, יעל ורמי אונגר, את ימי ההולדת של שניהם - הוא שחוגג 70 בימים אלה והיא שתחליף לאותה קידומת בעוד מספר שבועות.

ילדיהם של בני הזוג - דני, טל וגדי - הכינו להוריהם תכנית אמנותית ענפה ומושקעת שכללה: ברכה מפי 11 הנכדים, סרטון מצולם של הפרלמנט של רמי, אליו התוסף השחקן אסי כהן שהזמין את שייקה לוי מהגששים לשיר את "אהובתי יעל", הופעה של חנן יובל, וסרט בן 60 דקות המתעד את שנות חייהם של בני הזוג. הסרט המרגש לא הוקרן באירוע וניתן להם לצפייה אישית במהלך ימי החג. על הקייטרינג באירוע הופקדו ארז קומורובסקי ושותפו חנן עזרן. 

ענגי ודני אונגר (צילום: אביב חופי)
ענגי ודני אונגר (צילום: אביב חופי)

נוחי ואורלי דנקנר
נוחי ואורלי דנקנר


הגיעו לברך: סמי וטובה סגול, מושיק ועירית תאומים, דן ודניאלה שינמן, אלפרד וחוה אקירוב, השכנים אבי ויהודית טיומקין, יאיר ואילנה המבורגר, גדעון וחנה המבורגר, יורם וענת טורבוביץ', משה אללוף, עמי גניגר, אסנת ועמי אראל, טובה ואליעזר פישמן, אורלי ונוחי דנקנר, פיני וציפי רובין, עליזה ואריאל יפו, אורית ויוסי בכר, רוני שאטן, נעמי ודוד קוליץ, עדיה סוארי, דורי ויעל קלגסבלד ובתם נועה, איתן בן אליהו ורוית טרבלסקי, אבי איינשטיין וישראלה שטיר, רמי ובושי מרדור, רבקה סקר, רוני ויהודית קצין, רמי ואתי כספי, ראובן ורונית אדלר, יהודית ואוריאל לין, החתן אורי חייצ'יק, והכלות מאיה וענגי. 

יורם וענת טורבוביץ
יורם וענת טורבוביץ

גדעון וחנה המבורגר
גדעון וחנה המבורגר


2. פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-32 של העיר חיפה, נפתח במוצאי השבת באודיטוריום בעיר על הכרמל. ראש עיריית חיפה יונה יהב, שהגיע מלווה ברעייתו פרופ' רבקה יהב - הציג נתון מרשים לפיו חצי מהסרטים הישראליים בפסטיבל, נוצרו על ידי נשים. את טקס הפתיחה הנחתה השחקנית יונה אליאן, והמוזיקאי שלומי שבן ריגש את הקהל במחווה שערך לבוב דילן זוכה פרס נובל הטרי ובקטע מוזיקלי שייצר במיוחד לפסטיבל - בשם דואט לקולנוע ומוזיקה. 

חגגו קולנוע: השחקנית ולריה ברוני-טדסקי - אחותה של קרלה ברוני, שהגיעה להקרנת סרט הפתיחה של הפסטיבל "חיים משוגעים" בכיכובה, ג'ייסון קונרי - בנו של אגדת הקולנוע שון קונרי שהגיע לפסטיבל עם סרטו "הכבוד של טומי", השחקן הגרמני סבסטיאן קוך שהוא כוכב הסרט זוכה האוסקר "חיים של אחרים", פנינה בלייר המנהלת האמנותית של הפסטיבל, נורית שני בעלת רשת קולנועי לב, נספח התרבות של איטליה בישראל ד'ר מאוריציו צסלבי, השופטת לשעבר עדנה ארבל, השופט סלים ג'ובראן, מבקר המדינה לשעבר מיכה לינדנשטראוס, עורכת הדין אורנה לין, תמי ברק - יו'ר 'נעמת' חיפה, יהודית זוסמנוביץ' ועוד רבים.

יונה ורבקה יהב (צילום: ג'ו מרציאנו)
יונה ורבקה יהב (צילום: ג'ו מרציאנו)
דרור גורלניק, זונדר וענת שגיא אלדר
דרור גורלניק, זונדר וענת שגיא אלדר


3. ב'לקסוס גלרי', אולם התצוגה החדש והקונספטואלי של מותג רכבי היוקרה לקסוס שבתל אביב, נערך ערב החג אירוע מיוחד ללקוחות החברה שהם גם שוחרי תרבות וקולינריה. האירוע נערך לציון פתיחת תערוכת אמנות ייחודית של השף, האמן ותופעת הרשת  אלכסנדר לחניש המכונה 'זונדר'. ברחבי סוכנות הרכב הוצבו עבודות שונות של זונדר המהוות שילוב מקורי של קולינריה ואמנות, ובכלל זה יצירות מפוסלות מסוכר, מנגנונים מגנטיים הקוראים תיגר על כוח המשיכה ומנות מיוחדות שפותחו במעבדת ניסויים קולינרית. דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, וענת שגיא אלדר, מנהלת השיווק, קיבלו את פני האורחים שנהנו גם מהזדמנות מיוחדת לטעום מהמנות המולקולריות המיוחדות של השף,  אשר מוגשות מעת לעת באירועים פרטיים של האלפיון העליון.

4. קווין סיסטרום, מנכ"ל אינסטגרם, פרסם תמונת סלפי עם המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון. סיסטרום שפגש את קלינטון בסן פרנסיסקו, הודה שבמהלך עבודתו הוא נדרש להרבה תמונות סלפי אך זאת היתה מיוחדת עבורו באופן אישי. 
 

A photo posted by Kevin Systrom (@kevin) on


5. ושמחת בחגך הבינלאומית: נועם לניר ובתו טיילו בהודו וביקרו בטאג' מהאל, איל ולדמן וזוגתו ז'אן בן אהרון נהנו מצלילה באיים המלדיביים, מנור גינדי בילה עם המשפחה בברצלונה, שמואל ורחל עטיה בילו במוסקבה, מולי ליטבק העלה לפייסבוק תמונות מטוקיו, יפן, מוטי אלמליח ומשפחתו בילו באיי תאילנד, יורם באומן בילה באמסטרדם, ינוש ותלמה בירו עשו את ניו יורק וכך גם שרה ולייזי אורן.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


> אורית אפרתי השכילה לשלב סקיני ג'ינס עם חולצת משי מכופרת בגווני פודרה ורדרדים ודוגמה פרחונית, בטוטאל לוק קז'ואלי אך מהודר, מרשים ולא מוגזם. איתם, שילבה נעלי עקב ותיק קלאץ' שממחישים כי כל הנוצץ - זהב.
> ישראלה שטיר משתובבת במראה סמי-שקוף, שכולל חולצת כפתורים במראה ספורט אלגנט מבד חושף, שכוסה בדוגמת רקמת עלים כהה שמסתירה במקומות הנכונים. אליה, צירפה מכנסי פליסה רחבים בשחור, תיק ערב ולא יותר.
> השתעממתן מקונספט השמלה השחורה הקטנה, שכוללת סנדלי עקב ותיק תואמים? עליזה יפו מבינה שאם תשלבו איתה רדיד פרנזים עם עיטור פאייטים כסוף וצבע ציפורניים אדום בוהק, זו תהייה תוספת מבריקה למראה הרשמי.