אילן טל, מנכ"ל אופל

אופל מוקה (יח"צ)
אופל מוקה (יח"צ)

מסלול שטח בשבילי יער בן שמן באופל 'מוקה': "מרחק נסיעה קצרה מהמרכז תביא אתכם לריאה ירוקה וקסומה. היער הירוק והפסטורלי מציע מגוון של שבילי טיול מהנים ואפשרויות לערוך פיקניק. הרכב מרווח ומעניק חווית נהיגה דינמית המאפשרת נסיעה בטוחה ואיתנה בין שבילי היער . כיוון שאני גם רוכב על אופניים, ישנם גם מסלולי אופניים מאתגרים, כך אני מעמיס את האופניים על גבי המכונית ומשלב בהנאה בין שני העולמות".


אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל-מרצדס

אריאל פינטו (יח"צ)
אריאל פינטו (יח"צ)


טיול סובב נחושה ברכב מרצדס GLC: "מדובר על טיול שטח לאורך של כ- 30 ק"מ בין גבעות, כרמים, מערות, חורבות ותצפיות להרי יהודה. המסלול לא קשה מידי מבחינה טכנית וכל נהג יכול לעבור אותו. ניתן לעשות אותו ביום שלם של טיול במידה ויורדים ומטיילים באזור ועולים לנקודות התצפית או בכמה שעות בנסיעה מהירה יותר בלי הפסקות. קטעי הנהיגה עוברים באזור: בית שמש, בית ג'וברין, נחושה,כפר זוהרים, חרבת בורגן, באר בורגן וחרבת מדרס וגם עוברים בשמורות טבע יפות. השבילים ללא תכסית מרובה בחלק מהאזורים, מאפשרים לנהוג וליהנות מראות פתוחה למרחקים. והכי חשוב נסיעה זהירה ובטוחה".

מרצדס GLC (יח"צ)
מרצדס GLC (יח"צ)

שרון גלזר, מנהל חטיבת הרכב הפרטי ב'מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ' יבואנית וולוו בישראל

שרון גלזר (יח"צ)
שרון גלזר (יח"צ)

טיול שטח מהנה ברמת נגב, בדגם וולוו XC90: "
נקודת המפגש נוחה לפריסה לפני יציאה לשטח פארק גולדה. משם נהיגה לכיוון נחל הבשור ליד אשלים, טיפוס על כתף שבטה ממזרח, לתצפית מרהיבה על הרי הנגב. משם ניתן להמשיך לעבר הגן הלאומי שבטה, להתרעננות קלה ומשם נסיעה לתל ניצנה".

וולוו XC90 (יח"צ)
וולוו XC90 (יח"צ)


מאיר אוחיון, מנכ"ל משותף רשת אוטודיל ויבואן אסטון מרטין בישראל
מאיר אוחיון (יח"צ)
מאיר אוחיון (יח"צ)

מסלול שטח בנחל צין, עם אאודי Q7: "מדובר במסלול יפה ונגיש לנהג שטח הסביר ולרכב האמור. על הדרך ישנה תצפית נהדרת של 'מעלה עקרבים', משם יורדים לנחל צין. ארבע שעות נהיגה, כולל עצירות, מתאים לכל המשפחה. רצוי לא להגיע בעונת החורף, בשל החשש משיטפונות".

אאדי Q7 (יח"צ)
אאדי Q7 (יח"צ)


דני עיני, מנכ"ל חברת המזרח יבואנית רכבי לנדרובר וריינג'רובר

דני עיני (יח"צ)
דני עיני (יח"צ)

טיול שטח מבית גוברין ועד ליישוב בית גיורא, בדיסקברי ספורט
: את המסלול ניתן להתחיל בביקור בגן הלאומי של בית גוברין, שם אפשר לצלול לבטן האדמה ולמבוך המערות והמנהרות הקיימים בו, ומשם להמשיך בנסיעה צפון-מזרחה לכיוון היישוב בר גיורא הסמוך לירושלים. המסלול עצמו מציע מגוון רחב מאוד של אטרקציות - פארק עדולם, המציע "גן משחקים" לרכבי שטח - מסלולים אתגריים כגון נסיעה בשיפוע צד ועוד; עמק האלה ושלל האתרים הקיימים בו, בית הבד העתיק שבשמורת סנסן המשמרת שרידים עתיקים מתקופות שונות ועמים שונים, כגון מקוואות, כנסיות ושרידי בוסתנים, חוות הסוסים 'הרי יהודה' ועוד. את כל המסלול מלווה נוף קסום של צמחיה ים תיכונית מתחלפת וכרמי ענבים מטופחים, עד להגעה ליישוב בר גיורא. את המסלול אני ממליץ לסיים בביקור ביקב 'סוסון ים', שהוא אחד מיקבי הבוטיק הנחשבים בישראל, וליהנות משעת ערב נעימה ברום הצונן של הרי ירושלים".

לנדרובר דיסקברי ספורט (יח"צ)
לנדרובר דיסקברי ספורט (יח"צ)