1. באוניברסיטת תל אביב נערך אמש (חמישי) ערב עיון והוקרה לזכרו של רו"ח יוסף קסירר, שנפטר לפני כ-17 שנים. כמדי שנה, נערך האירוע במסגרת מכון יוסף קסירר למחקר וחשבונאות באוניברסיטה, אשר נוסד ומומן על-ידי קסירר, שהיה מחלוצי ומבכירי מקצוע ראיית החשבון בישראל. האירוע המסורתי נתמך על-ידי פירמת רואי החשבון 'ארנסט אנד יאנג, קוסט-פורר-גבאי את קסירר' ועל ידי קבוצת אלייד. נכחו: פרופסור יצחק סוארי - יו"ר קבוצת אלייד, רו"ח רונן בראל, יו"ר ארנסט אנד יאנג, יזהר קנה נשיא לשכת רואי החשבון, פרופסור משה צבירן - דיקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, רואי חשבון ואנשי עסקים רבים.

2. הסופרת והמשוררת יעל טבת-קלגסבלד ("נמר מעופף"), כתבה את השיר "אהבה לא גדלה על עצים" לאלבומו החדש של המוזיקאי שלומי ברכה. קלגסבלד חתומה על להיטים נוספים פרי עטה בהם "בתוך", שהיה השיר הראשון שכתבה - אותו שרה דפנה ארמוני, להיטה של הזמרת ריטה "בגידה", הדואט "שבועה" של רמי וריטה, ושירים נוספים שכתבה לבועז שרעבי, גלי עטרי, נורית גלרון והראל סקעת.

יצחק סוארי (יח"צ)
יצחק סוארי (יח"צ)

יעל אלמוג זכאי ובנצי צילר (פייסבוק)
יעל אלמוג זכאי ובנצי צילר (פייסבוק)
3. יעל אלמוג-זכאי ובן הזוג בנצי צילר קיימו את מצוות שלושת הרגלים, עלו לביקור בבירה ושיגרו המלצה על ביקור בבית טיכו המחודש - שם מוצגת תערוכה מגוונת ומעניינת של אמנים צעירים, ועל ארוחה במסעדת 'אנה' שהיא עסק חברתי המעסיק נוער בסיכון.

4. שעה שברחבי העולם עורכים הומאז'ים לחודש חגיגות הבירה של גרמניה - אוקטוברפסט - גם בהאנגר 09, שבפארק תעשיות עמק חפר, נערכה חגיגת בירה ישראלית: ה"אלכסנדרפסט". בעלי מבשלת בירה אלכסנדר: אורי שגיא, יורם ירזין, אביאם סלע, שלמה ינאי, אלי אלרואי ומנהלת המותג שון עברי, הפיקו חגיגה משלהם שכללה הרבה בירה והופעות חיות של זמרים והרכבים בהם להקת הג׳אזלן, וירמי קפלן. הכי מינכן גרסת עמק חפר.
אביאם סלע ואורי שגיא (צילום: תום גץ)
אביאם סלע ואורי שגיא (צילום: תום גץ)


5. אהרון פרקש בעל גלריה פרקש ביפו העתיקה, אירח בשלישי את פתיחת התערוכה של האומנית אריאלה ורטהיימר - רעייתו של המיליארדר איתן ורטהיימר. ורטהיימר מצלמת ומציירת משך כ-20 שנים, ולפני כשנה אף פתחה סטודיו משלה בדרך קיבוץ גלויות בתל אביב. זאת  הפעם הראשונה שהיא מציגה בתערוכת יחיד, הכוללת סדרת פורטרטים של אנשים שמקבלים משמעות חדשה ומיוחדת באמנות משולבת מולטי מדיה, צילום, ציור ותאורה. כל ההכנסות מהתערוכה הינן קודש לתרומה למחלקה אונקולוגית באחד מבתי החולים בארץ. 

ענת ויהושע קסטיאל ואריאלה ורטהיימר (צילום: אביב חופי)
ענת ויהושע קסטיאל ואריאלה ורטהיימר (צילום: אביב חופי)


הגיעו להתרשם ולהתרגש עם ורטהיימר: הבעל הגאה  איתן  וחמשת הילדים - בתה הזמרת והיוצרת סיון טלמור שהגיעה עם בעלה עודד ותינוקם בן החודש, השחקנית מאיה ורטהיימר יחד עם בן הזוג שהוא סגן ראש עיריית תל אביב-יפו, אסף זמיר, והבנים גיא, דניאל ואסף. וגם: עופרה שטראוס, ליאורה עופר, מיכל הרצוג, חיים רמון ואשתו ורד רמון-ריבלין, טלי ריקליס, ענת ויהושע קסטיאל, ירון קליין - מנכ"ל אתרים, אוריאל רייכמן, יהודית אולמן ודוד טרטקובר.

עופרה שטראוס ואיתן ורטהיימר
עופרה שטראוס ואיתן ורטהיימר

6. הפרמיירה לסרטה החדש של רמה בורשטין "לעבור את הקיר", נערכה ביום שלישי בקולנוע 'יס פלאנט' שברמת גן. נצפו וצפו: אסף אמיר - בעלי 'נורמה הפקות' והמפיק הראשי של הסרט, קרני זיו מנהלת הדרמה של הזכיינית קשת, גיורא עיני - מנכ"ל קרן רבינוביץ' לאמנויות, יפית לוי, זוהר יעקובסון, סיון רהב-מאיר ובעלה ידידיה מאיר, לינור אברג'יל ושחקני הסרט.
קרני זיו ואסף אמיר (צילום: רפי דלויה)
קרני זיו ואסף אמיר (צילום: רפי דלויה)

יוסי ורשבסקי ותמי מוזס-בורוביץ'
יוסי ורשבסקי ותמי מוזס-בורוביץ'

7. מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי הגיע לסינמטק תל אביב כדי לצפות בהקרנת פרקי הבכורה של הסדרה החדשה של רן שריג, "מסובך", אשר תשודר בערוץ. בין הצופים והצופות נצפתה גם תמי מוזס-בורוביץ'. 

8. ורד ואילן גרינבוים לא התעצלו, צעדו במשך ארבעה ימים במסלולים מאתגרים, ישנו שלושה לילות באוהלי סיירים, ובסוף העפילו  לפסגת המאצ'ו פיצ'ו, בלימה, פרו.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

> מיכל הרצוג בשמלת גלבייה ארוכה עם פרינט בצבעי חורף סגריריים, שמדגישה את צבע העיניים. האקססוריז, צמיד חוטים קשור והסנדלים הזהובים, מספקים טאץ' של אור.
> אם תרצו לסובב כמה ראשים, פנו לגברת ג'ודי שלום ניר מוזס, שיודעת בדיוק איזו בגד ללבוש כדי לרגש - כמו שמלת הסטרפלס המנוקדת בסגנון שנות החמישים שנגמרת במקום הנכון, אליה התאימה תיק ונעלי עקב בשחור מבריק.
> ציפי פינס נראתה כמו רוק סטאר, בטי-שירט עם הדפס מרלין מונרו, בשילוב מכנסיים וז'קט שחורים בעיטור ניטים ורוכסנים כסופים ומגפי עקב. במקום מיקרופון, הוסיפה תיק צד כסוף ואיפור נועז.