מעונו הרשמי של שגריר בריטניה בישראל דייוויד קוורי ובן זוגו, אלדו הנריקז, לבש חג ביום רביעי שעה שבמקום נערכה השקת הספר החדש בסדרת ספרי הארי פוטר - "הארי פוטר והילד המקולל" - בתרגומה לעברית של  גילי בר הלל. ההפקה המרשימה והבית כולו עוצבו בהתאם לעולמו הקסום של הגיבור הספרותי. בין אלה שהגיעו מלווים בדור הצעיר, נכנסו לאווירה וקיבלו עותק של הספר: יפית גרינברג, אורן מוסט ודנה ויס, שהגיעה לאחר שסיימה שעות שידור ארוכות במשדר הבחירות לנשיאות ארה"ב. עילאי מלצר, המו"ל, אמר שאם היו מספרים לו בשנת 2000, כשראה אור הספר הראשון "הארי פוטר ואבן החכמים", שכעבור 16 שנים הוא ישיק ספר נוסף של הארי פוטר הוא לא היה מאמין.

רוזנברג באווירת גטסבי
בקומה העליונה של מגדל מאייר התל אביבי, אל מול נוף פנורמי באדיבות העיר ללא הפסקה, אירחו ביום חמישי  שרון רוזנברג - המנכ"לית בישראל של חברת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן ועדן הופמן, שהיא המשנה למנכ"לית, את השקת הקולקציה החדשה של המותג - Pearls of Genesis. 

הקולקציה המדוברת נוצרה בהשראת גרמי השמיים ומשלבת בין פנינים אורגניות, זהב ויהלומי קוניאק. האירוע הופק בהשראת הסרט 'גטסבי הגדול' ואורח החיים של חוג הסילון בשנות ה-20 של המאה הקודמת. נצצו ליד שגרירת המותג, בר רפאלי, גם מירי טוכמאייר, ישראלה שטיר, ברוריה לקנר, ליאת מולייב, סנדרה רינגלר,  מרינה קבישר ויקיר שעשוע, אירינה שלמור, השף שאול בן אדרת ורעייתו אורית ולאה וצחי שנירר. 

שרון רוזנברג ובר רפאלי (צילום: אביב חופי)
שרון רוזנברג ובר רפאלי (צילום: אביב חופי)
יקיר שעשוע ומרינה קבישר
יקיר שעשוע ומרינה קבישר


על סרטים והשקעות

פסטיבל הסרטים הישראלי הבינלאומי בלוס אנג'לס, נפתח ביום רביעי. ערב הגאלה המסורתי לציון פתיחת הפסטיבל, עמד בסימן  30 שנים לקיומו של האירוע - ובמהלכו הוענקו פרסים לשחקניות ההוליוודיות נטלי פורטמן ושרון סטון, וכן לנשיא הפדרציה היהודית ג'י סנדרסון. התמנגלו עם האורחים: מאיר "פוגי" פניגשטיין מלהקת כוורת - שמשמש כאחד ממפיקי הפסטיבל, עו"ד יובל  זיו העומד בראש חברת 'פסיפיק הולדינגס' המתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב ונתנה חסות לפסטיבל, ובוורלי כהן - בעלת רשת המלונות הבינלאומית  "Four Seasons Hotels".

יובל זיו ומאיר פניגשטיין (יח"צ)
יובל זיו ומאיר פניגשטיין (יח"צ)

נפתלי בנט ויהורם גאון (יח"צ)
נפתלי בנט ויהורם גאון (יח"צ)


נפלאות סוף השבוע 

> שר החינוך נפתלי בנט הגיע ביום רביעי לצפות במחזה מוזיקלי חדש של תיאטרון גושן, שנכתב על  בסיס זיכרונות ילדותו של יהורם גאון. המחזה "אני ירושלמי", מגולל את  סיפורו של יהורם, ילד משכונת בית הכרם בירושלים בשנות הארבעים של המאה שעברה, אשר חלם בכל מאודו להיות שחקן. עוד צפו במחזה: ראומה ויצמן, מוטי ששון ויפית גרינברג. 
> המיליארדר ג'ק מא, מייסד וראש דירקטוריון קבוצת 'עליבאבא', אירח את דייוויד בקהאם ורעייתו ויקטוריה, בערב חגיגת הקניות של יום הרווקים הסיני - במטה החברה שבסין.