אירוע ההתרמה השנתי של "אגודת יד ביד" נערך ביום שני בהיכל התרבות שבתל אביב, בו צוינו 35 שנות פעילות העמותה, הדואגת לבתים חמים לעשרות אלפי ילדים בסיכון. באומנותי: מחווה לשנסונים ולמערכונים של יוסי בנאי במלאות עשור לפטירתו. ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, שהגיע מלווה ברעייתו יעל עם רגל מגובסת, עלה לבמה וחילל את שירו של יוסי בנאי "בחולות". בין התורמים נצפו לוי יצחק ורינת ומוטי כוזהינוף.

מוטי ורינת כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)
מוטי ורינת כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)

פועלים להנגשה
כנס נגישות טכנולוגית של עמותת 'נגישות ישראל' ובנק הפועלים, נערך ביום שני האחרון במועדון בנק הפועלים שבתל אביב. הכנס כלל תערוכת מוצרי טכנולוגיה המאפשרים נגישות, ומתחם התנסויות שמשך אליו מנכ"לים בכירים במשק. מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, סיפר לנוכחים שנושא הכנס קרוב ללבו - שכן הוא עצמו אדם בעל מוגבלות פיזית ומכיר על בשרו את חשיבותה העצומה של הנגשה. יובל וגנר, מייסד ונשיא עמותת נגישות ישראל, סיפר על הפציעה אשר הותירה אותו משותק כאשר התרסק עם מטוסו עת שירת כטייס בחיל האוויר. עוד נכחו והשתתפו: השרה גילה גמליאל, מנכ"ל סיסקו ישראל אורן שגיא, מנכ"ל טלדור נתי אברהמי, מנכ"ל IBM ריק קפלן, מנכ"לית 'פייסבוק-ישראל' עדי סופר-תאני, מנכ"ל ארקיע ניר דגן וינקי מרגלית. 

גילה גמליאל ואריק פינטו (צילום: תמר מצפי)
גילה גמליאל ואריק פינטו (צילום: תמר מצפי)

עדי סופר-תאני
עדי סופר-תאני


כצמן אורבני
המכון הבינלאומי לאורבניזציה (ULI) השיק את פעילותו בישראל, באירוע שנערך בערב שני במלון הילטון תל אביב. מדובר במכון מחקר והוראה, ללא מטרות רווח, שפועל בלמעלה מ-95 מדינות ברחבי העולם וזוכה לתמיכתם של כ-40,000 חברים הפעילים בתחום הנדל"ן והתשתיות. בפני המשתתפים באירוע הוצגה תמונה עדכנית של מגמות אורבניות עולמיות, ממנה עולה כי כיום רק 30% מאוכלוסיית העולם מתגוררת בערים, ואילו בשנת 2050 שיעור זה צפוי להגיע ל- 66%. הדבר צפוי להשפיע לא רק על ביקושים לדירות ולתעסוקה, אלא גם על מרכזי קניות, תשתיות תחבורה ועוד.

השיקו: ליזט ואן דורן, מנכ"לית ULI  אירופה, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, חיים כצמן - יו"ר קבוצת גזית-גלוב, רוחה לוין מנכ"לית הקבוצה, עו"ד לורנס שטרנטל - ראש תחום הנדל"ן בסניף הישראלי של פירמת עוה"ד הבינלאומית גרינברג-טראוריג וד"ר כריסטיאן שאדה המוביל את משרד הפירמה בברלין. כיבדו בנוכחותם: נתן חץ, בעל השליטה באלוני חץ, שמואל פרנקל - מנכ"ל אפסילון, לאון אדרי - מבעלי הסינמה סיטי, רו"ח ויוסי פילוס - השותף המנהל של PwC Israel.

שמואל פרנקל, יוסי פילוס וחיים כצמן (צילום: שי שחר)
שמואל פרנקל, יוסי פילוס וחיים כצמן (צילום: שי שחר)
ג'ורג' באגוס, אריאל אפשטיין ופרנצ'סקו מריה טאלו (צילום: קינג הפקות)
ג'ורג' באגוס, אריאל אפשטיין ופרנצ'סקו מריה טאלו (צילום: קינג הפקות)


ליקר עם השגריר
שגריר איטליה בישראל, פרנצ'סקו מריה-טאלו, אירח בערב יום שני בביתו שברמת גן את פתיחת שבוע הקולינריה האיטלקית. אורחי השגריר נהנו ממבחר מנות גורמה של שפים איטלקיים. במסגרת הערב השיקו אריאל אפשטיין, מנכ"ל "הכרם", וג'ורג' באגוס שהוא שגריר המותג DISARONNO, מהדורה מוגבלת של בקבוקי ליקר בעיצוב בית האופנה האיטלקי ETRO. שתו ונהנו: עדי כהן מנכ"ל טיב טעם, משה בראל-בלול בעלי 'פסטה דל קאזה',  רמי לוי מנכ"ל חברת ישרקו, עובדיה אביבי מנכ"ל מטבחי דא קוצ'ינה, דני וג'ניס גילרמן, וירג'יני ורוברטו חג'ג' ועוד.

משתלמים עם הלוי
עובדי משרד התיירות ומנכ"ל המשרד אמיר הלוי, יצאו השבוע להשתלמות בת יומיים ברחבי הגליל המערבי. העובדים סיירו במקומות לינה חדשים שנפתחו ובמתחמי אטרקציות תיירותיות ונפגשו עם תיירנים מהאזור. בארוחת הערב שנערכה  במסעדת "מורגנפלד" שעל חוף אכזיב פגש הלוי את יריב המאירי, מנכ"ל אוצרות הגליל- המיזם הפילנטרופי של רעיה שטראוס לקידום התיירות בגליל המערבי.

אמיר הלוי ויריב המאירי (צילום: אוצרות הגליל)
אמיר הלוי ויריב המאירי (צילום: אוצרות הגליל)