בבניין האו"ם שבניו יורק, אל מול נופה של מנהטן, נערך השבוע ערב הגאלה לפתיחת אירועי טקס פרסי האמי הבינלאומי, שבכלל הכרזה על פרס חדש שהאקדמיה תעניק מידי שנה לשלשה יוצרים צעירים - שייבחרו מבין אלפי משתתפים. את האירוע פתחה מיכל  גרייבסקי, נשיאת JCS International.

גרייבסקי, החברה במועצת המנהלים של האמי הבינלאומי וכן חברה במועצת המנהלים של הארגון 'נשות האו"ם למען שלום', הגתה את השילוב של שני הכובעים ואיחדה אותם לכדי פרס אחד - שיכיל את המוטיבים בהם היא עוסקת ואותם מקדמת. למפגש הפתיחה של הפרס נבחר הנושא 'נשים עושות שלום'.

אל האירוע הגיעו מאות אורחים, המהווים את הגרעין הקשה של תעשיית התקשורת והמדיה הבינלאומית, בהן פרד כהן יו"ר האמי הבינלאומי, ברברה ווינסטון נשיאת ארגון נשות האו"ם למען שלום ובאן סון-טק, רעייתו של מזכיר האו"ם היוצא באן קי מון, שרוו בוש , ליידי ליליאנה קוונדיש, שגריר גרמניה באו"ם הרלד בראון, קטלין בוגיי שגרירת הונגריה באו"ם, סימה האוס שגרירת ירדן באו"ם שסיפרה על תעשיית הקולנוע הירדנית, שגריר צרפת באו"ם פרנסואה דה לה ט'רה, שגריר בריטניה באו"ם פיטר ווילסון.

אחד האורחים הבולטים שכיבד את הגאלה בנוכחותו, היה ג׳ימס ווזלי ששימש עד תקופת כהונתו של הנשיא ביל קלינטון כראש ה- CIA. ווזלי משמש כיום כיועץ ביטחוני ופרשן בכלי תקשורת בינלאומיים, ומפתח עם גרייבסקי קונספט טלוויזיוני חדש. 

פרס הוקרה בינלאומי
מיכל גרייבסקי, חברה בארגון מזה שנתיים ומונתה  לדירקטורית בפרס הבינלאומי,  תעמוד בראש ועדת ההיגוי של הפרס ותוביל צוות שימנה שמונה שופטים שיורכב בכל שנה מחדש. סגנון ההצבעה יהיה מיוחד והמיונים יתקיימו בהצבעות באתר האינטרנט המיוחד - שיוקם על ידי האמי הבינלאומי בשיתוף עם JCS הבינלאומי.

השופטים יכריעו לאחר שיקבלו את עשרת הפיינליסטים, שמתוכם ייבחרו שלשה זוכים סופיים. הפרס, בדומה לפרסי האמי אינו פרס כספי אלה פרס הוקרה והזדמנות לחשיפה ברמה בינלאומית, כשמחויבות JCS היא למשך עשר שנים בהשקעה של מיליון וחצי דולר.