פרמיירת הסרט "החטאים" של הבמאי אבי נשר, נערכה בערב יום שני בסינמה סיטי גלילות. נשר סיפר לצופים כי להראות סרט חדש זה כמו להביא חברה חדשה הביתה וכי הוא מתרגש במיוחד, כי אמא שלו נמצאת בקהל שזה עבורו כמו להציג בת זוג חדשה לאמו. עם אלה שפגשו את שחקני הסרט גם המלחינה אלה מילך שריף - שעל בסיס סיפורה נכתב סיפור הסרט - ובן הזוג המנצח נעם שריף, אלישבע ואהרון ברק, דורית בייניש, משה ופנינה אדרי, גלית גוטמן ויגאל אהובי. 

הידידים באים אל ההר
ידידי תיאטרון בית ליסין נפגשו ביום שני בפרמיירה להצגה "הר לא זז". המחזה של גלעד עברון, שנפטר במפתיע לפני כחודש, מספר על תככי שלטון מול ההיגיון הפשוט והבריא - בעיבוד בימתי בהשראת הסרט הידוע ועטור הפרסים "קגמושה". התייצבו בהצגה שהועלתה בצל מותו של המחזאי: מנהלת התיאטרון ציפי פינס, ליזיקה ועמי שגיא, מיכל ויובל רכבי, מיכל ומיכאל צלרמאיר, ליאורה ומיקי פדרמן, סוניה וצביקה לבנת, ורדה ובועז דותן, דליה הורוביץ, יעל אונגר, יעל אלמוג-זכאי ובנצי צילר, אורלי דנקנר, נאוה ברק ושלום זינגר, יצחק מנור, אסתי ואלקס הרטמן, נילי ואלי זהר, ברוריה לקנר, ורדה וחיים סאמט ורינה שביט.

ברוריה לקנר, אורלי דנקנר ורינה שביט (צילום: אביב חופי)
ברוריה לקנר, אורלי דנקנר ורינה שביט (צילום: אביב חופי)

רות ויצחק מנור (צילום: אביב גפן)
רות ויצחק מנור (צילום: אביב גפן)
אלקס ואסתי הרטמן
אלקס ואסתי הרטמן

בנצי צילר ויעל אלמוג-זכאי
בנצי צילר ויעל אלמוג-זכאי


אדריכלי העתיד של עזריאלי

במוזיאון תל אביב לאומנות נערך השבוע טקס הענקת פרס "דוד עזריאלי לפרויקט סטודנטים לאדריכלות 2016" בהשתתפות בכירי עולם האדריכלות. קרן עזריאלי העניקה פרסים בשווי של 100,000 ש"ח  לשלושת המועמדים המובילים, מבין 15 עבודות גמר של סטודנטים שהוגשו מטעם חמישה בתי ספר לאדריכלות בישראל. את השיפוט בתחרות השנה הוביל  פרופ' חיים דותן, אדריכל בינלאומי, מחנך ומשורר. 

את הפרס הראשון בשווי של 60,000 ש"ח קטפו רון סבג ואוהד סולומון מבצלאל על עבודתם המשותפת: "לתכנן משחק, לשחק תכנון". במקום השני ובפרס בגובה של 25,000 שקלים זכה פליקס צ'ברקטין מהמרכז האקדמי ויצ"ו חיפה - על עבודתו "המחצבה", כשבמקום השלישי (ופרס של 10,000 ש"ח) זכתה לילה מועלם, על עבודתה "אל נוזהא"- שכונה ביפו.

שרון עזריאלי, רון סבג, דנה עזריאלי, חיים דותן ואוהד סלומון (צילום: דפנה גזית)
שרון עזריאלי, רון סבג, דנה עזריאלי, חיים דותן ואוהד סלומון (צילום: דפנה גזית)

נכחו: דנה עזריאלי, מנכ"לית קרן 'עזריאלי ישראל' עופי זיסר, בכירי קבוצת עזריאלי: מנחם עינן, יובל ברונשטיין וחברי חבר השופטים: ד"ר שרון עזריאלי, פרופ' ג'יל סטונר מאוניברסיטת קרלטון באוטווה - קנדה, פרופ' כרמלה יעקבי-וולך מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, והאדריכל שי בוכמן.
 
שפירו בטעם טחינה 
לרגל התרחבות המותג "טחינת אל-ארז" לשיווק בארה"ב, אירחו ביום שני ג'וליה זהר, המייסדת של טחינת אל-ארז, ויוסף זהר, בנה ומנהל הפיתוח העסקי, ביקור חגיגי במפעל המשפחתי הממוקם בעמק יזרעאל. הסיור כלל טעימה של טחינה חמה ישר מפס הייצור וארוחת צהריים על טהרת הטחינה. בין מי שנפגשו וטעמו: שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, רמזי גבאי, יושב ראש מכון הייצוא, עודד רוז מנכ"ל לשכת מסחר ארה"ב-ישראל, רוני גת מנכ"ל יפאורה, ד"ר אלי פישר שהגיע עם בתו  נורית הראל והופתע לקבל עוגת יום הולדת שהביאה משפחת זהר לרגל יום הולדתו ה-86.

יוסף זהר, דן שפירו וג'וליה זהר (יח"צ)
יוסף זהר, דן שפירו וג'וליה זהר (יח"צ)

פסטה דל כפר סבא
באזור התעשייה החדש שבכפר סבא נערך אתמול (שלישי) טקס הנחת אבן פינה למפעל 'מילן פסטה' החדש של החברה היצרנית  'פסטה דל קזה'. בעלי החברה משה בראל-בלול, שהביא ארצה את בשורת הפסטה הטרייה בשנות ה-90, סיפר כי מעולם לא רצה לעסוק ביבוא של מוצרים מאיטליה אלא לייצר מוצרי פסטה באיכות מעולה בארץ. הוא הביע סיפוק מכך שבתו מיכל השתלבה גם היא בעסק ומשמשת סמנכ"לית בחברה המשפחתית. ראש העיר כפר סבא, יהודה בן  חמו, הגיע לכבד את המעמד וברך על הקמת המפעל החדש שגודלו 2,500 מ"ר ואמור  להיפתח בעוד כשנה.
משה בראל בלול
משה בראל בלול