1. בהיכל התרבות בת"א, נערך ערב התרמה למען עמותת 'בית השנטי'. האירוע נערך תחת הכותרת "לבית השנטי באהבה" ועמד בסימן הצדעה לבוגרי בית השנטי וחגיגות 32 שנות פעילות העמותה. אמנים מהשורה הראשונה התגייסו להופיע בערב שכלל דואטים לא שגרתיים. אירחו את האירוע והודו מקרב לב לתורמים: מיכאל ומריומה בן יוסף - מייסדת בית השנטי. שרו ותרמו: מריוס נכט שהגיעה עם בת זוגו קארן שווק, שרי אריסון, רעיה שטראוס ושמואל בן דרור, פנחס בוכריס ויודפת הראל ואייל שרצקי.

מריוס נכט וקארן שווק (צילום: אביב חופי)
מריוס נכט וקארן שווק (צילום: אביב חופי)

2. משה חוגג ושותפו הקזחי קינס רשיקב, חתמו על עסקה חשובה והלכו להגיד תודה לאלוהים - קינס באל אקצא וחוגג בכותל.


קינס רשיקב ומשה חוגג (צילום: פייסבוק)
קינס רשיקב ומשה חוגג (צילום: פייסבוק)

3. אנשי ממשל - ישראלים ואמריקנים, אנשי תקשורת, חוקרים ואנשי עסקים בכירים, הגיעו בסוף השבוע שעבר לוושינגטון, על מנת להשתתף בפורום סבן ה- 13. המיליארדר האמריקני-ישראלי חיים סבן ורעייתו שריל, קיבלו את האורחים הרבים שהגיעו לפורום כדי לנתח את תוצאות הבחירות בארה"ב והשפעתה בזירה הבינ"ל בדגש על המזרח התיכון. בין הבכירים שעשו דרכם לוושינגטון די.סי: מאיר שמיר ורעייתו עדינה, שלמה דברת, שמואל מיתר, ינון קרייז, אדם צ׳זנוף, משה דבי, אבי גבאי, דני גילרמן, ברק פרידור, ודיויד הגר.

אדם צ'זנוף וינון קרייז (צילום: פורום סבן)
אדם צ'זנוף וינון קרייז (צילום: פורום סבן)

4. 'סלון החורף' שאצרה קרן בר-גיל, נפתח בסוף השבוע שעבר בלונדון בביתה היפהפה של אילנה ויגרצין. 'סלון החורף' הוא יוזמה של בר-גיל, ויגרצין ושרון פודרויסקי ומציגים בו מיטב האמנים הישראליים, ביניהם: אוהד מטלון, אפרת גלנור, סיון שטרנבך ושירה זלוור. התארחו בסלון: דני אונגר, האדריכל רון ארד, סוכן שחקני הכדורגל הספרדי פרה גווארדיולה אחיו של פפ גווארדיולה , אשת שגריר ישראל בלונדון ורד רגב, והקונסולית רחלי שני. לצד יצירות האמנות נהנו הבאים ממיצב שוקולד של ננסי פומגרין שהגיעה במיוחד עם שוקולד שיצרה בישראל.

קרן בר-גיל, אילנה ויגרצין ושרון פודרויסקי
קרן בר-גיל, אילנה ויגרצין ושרון פודרויסקי

5. בסינמטק תל אביב נערכה בשני בערב הקרנת בכורה חגיגית של הסדרה החדשה של זכיינית ערוץ שתיים רשת - 'לצבי יש בעיה'. אבי צבי מנכ"ל רשת התייצב, כמתבקש, בהקרנה, ופגש במקום את איש העסקים אלי ברקת, את שרון כידון וטמירה ירדני בעלת חברת ההפקות של הסדרה.

אלי ברקת
אלי ברקת

6. במסעדת ׳קנטינה׳ בשדרות רוטשילד בתל אביב נערכה בשני בערב מסיבת יום הולדתה של עינת לסר. לסר, נצר למשפחת משווקי הביצים, שחזרה את המתכון למסיבת יום הולדת שמחה מהשנה שעברה, והזמינה את חבריה לנשנש, להרים כוסית ולשיר בקול גדול שירים מזרחיים שמחים, עם הזמר לירון רמתי. החברים מצדם שיתפו פעולה וחלקם אף רקדו על השולחנות. באו לעשות שמח: הורי כלת השמחה שמואל וליאורה לסר, האח מיקי ואשתו מיכל, מתיו ברונפמן וארוסתו מלאני לביא, משה ורותי קסטיאל, ארז שחר ונטע צוובנר, צחי ארבוב, פרי גלעדי, צבי ימיני, טל חייצ׳יק, רז׳ין גנזי, רונית שניידמן, שמעון באבו שפירא, מירב כהן, מירי טוכמאייר, קובי ולימור בלדב, וסרג׳ תירוש.

מתיו ברונפמן ומלאני לביא (צילום: אביב חופי)
מתיו ברונפמן ומלאני לביא (צילום: אביב חופי)

מירי טוכמאייר ועינת לסר
מירי טוכמאייר ועינת לסר

7. מועדון 'הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב לאמנות', חגג השבוע שנה ראשונה של פעילות מוצלחת ועשירה. האירוע כלל קוקטייל ומפגש "מאחורי הקלעים", עם האמן מגאנה איברהים מהמה, בזמן ההקמה של המיצב "שבר". חשו צעירים: תמי ואיל חומסקי, סיוון סבג, ג'פרי זרמטי מבנק HSBC, הדס פורר, נילי פורר-רבינוביץ' ובעלה טל רבינוביץ, יוני פרי-זן והאדריכלית לי קוזי, אורי לוי ואשתו סתוית גינדי.

טל ונילי פורר רבינוביץ׳ (צילום: אביב חופי)
טל ונילי פורר רבינוביץ׳ (צילום: אביב חופי)

8. ז'אן בן אהרון בעלת חברת היי טק ודוגמנית בשעות הפנאי, הצטלמה השבוע לקמפיין פיג'מות חורפיות של רשת 'את' לבני נשים. בן אהרון היא זוגתו של איש העסקים איל ולדמן.

זאן בן אהרון (צילום: טמיר קופר)
זאן בן אהרון (צילום: טמיר קופר)




(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

>דנה אביב-אופיר שיקית באוברול בדוגמת ינשופים קודרת אך שובבה, כזה שחושף רגליים מצד אחד, אך בעל צווארון גבוה מנגד - ומתאים לעונת מעבר קרירה. כתוספת בלינג: מגפונים שחורים נוצצים ושרשראות זהב ארוכות.

>שרי אריסון מכניסה מעט צבע לחיים, בשמלה שחורה שכולה תחרה שחורה ועליה פרחים רקומים בצבעים עזים. כדי לא למשוך את תשומת הלב מהפאשן, שילבה את המיני עם מגפונים פשוטים, אך הרשימה עם עגילים משתלשלים וטבעת בגוון שנהב בוהק.

>הקור הגיע לטל חייצ'יק, שבחרה לעטות על עצמה ווסט פרוותי מעל לחולצה הלבנה הסמי-שקופה שלבשה בשילוב סקיני-ג'ינס. את הלוק הרומנטי, השלימה בנעלי שפיץ בגוון קרם ותיק שהבריק לפחות כמו עגילי היהלום הצמודים.