1. ערב ההתרמה השנתי של עמותת על"ם הפועלת למען בני נוער במצבי סיכון ומצוקה נערך בשלישי בערב. האירוע, כלל הרצאות קצרות ומעוררות השראה ברוח "טד" של העיתונאית לוסי אהריש, איש העסקים נעם לניר והקומיקאי אלי פיניש. כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו השנה לפעילות עבודת הרחוב וניידות הלילה שמפעילה על"ם בכל רחבי הארץ. נשיאת עלם- נאוה ברק, יו"ר העמותה- שלמה ינאי ומנכ"לית העמותה ענבל דור-קרבל העניקו את אות 'יקיר עלם' להראל ויזל וקבוצת פוקס, על תמיכתם בעמותת עלם לאורך שנים. מחאו כפיים: גלית ויוחנן לוקר, טלי לניר, גד וטליה זאבי; מושיק תאומים, דורון ספיר, רוני ויהודית קצין, אבי לוי, אדי ונילי שלו, אמנון ונאוה דיק.

הראל ויזל, שלמה ינאי ונאוה ברק (צילום: יח"צ)
הראל ויזל, שלמה ינאי ונאוה ברק (צילום: יח"צ)

2. מאות עובדי בית ההשקעות 'מיטב דש' התכנסו בחמישי שעבר במתחם 'רידינג 3' בתל אביב לחגיגות סוף השנה האזרחית. אחרי 'מינגלינג', אוכל ושתייה, עלו לבמה חברי הנהלת מיטב דש. אילן רביב, המנכ"ל, בירך את העובדים על תקופה של הישגים עם קרן פנסיה 'ברירת מחדל', השקת 'דאבל צ'ק' - קופת גמל להשקעה, וכמובן הסכם המכירה לקרן ההשקעות הגלובלית XIO. בין החוגגים היו גם רונן טוב, המשנה למנכ"ל, ואבנר סטפק סגן יו"ר הדירקטוריון. בעליה הנוספים של החברה - אלי ואלונה ברקת, נעדרו משום שהיו עסוקים באותה עת ממש בצפייה בקבוצתם, הפועל באר שבע, מעפילה לשלב הבא בליגה האירופית.


אילן רביב (צילום: יח"צ)
אילן רביב (צילום: יח"צ)

3. איש הנדל"ן צחי חג'ג' חגג במוצאי שבת את יום הולדתו ה-47. חברים רבים של חתן השמחה הוזמנו לחגיגה קולינרית ב'סלון' של אייל שני וזכו להצגה של השף בחיתוך ופילוט דגים ענקיים ב'לייב'. על ההפקה של הערב המוצלח שכלל גם הופעה חיה של דודו אהרון, היה אמון החבר הקרוב של חג'ג' - מפיק האירועים - אלירן ברדוגו. במברכים: האח עידו חג'ג', טדי שגיא, ישראל רייף, יוסי אברהמי, יובל צלנר, רפי קלינה ונוספים.

אייל שני (צילום: פלאש 90)
אייל שני (צילום: פלאש 90)

4. בכירי העולם העסקי, בהרכב כמעט מלא ומרשים למדי, התייצבו בראשון בערב לאירוע הגאלה השנתי של עמותת ידידי בית החולים בילינסון (המרכז הרפואי על שם רבין) שנערך במלון הילטון בתל אביב.

מי שזכו לכבוד מיוחד במהלך הערב היו ד"ר פנינית ופנחס (פיני) כהן - יו"ר 'קרן נוי' ויו"ר 'אמריקה ישראל' - המכהן מזה 12 שנים כיו"ר עמותת הידידים של בית החולים. השניים זכו להוקרה מיוחדת על תרומתם רבת השנים למען בית החולים וקיבלו את אות "יקירי מרכז רפואי רבין- בילינסון". ד"ר ערן הלפרן, מנהל בית החולים, אלי דפס מנהל שירותי בריאות כללית ואורלי מסקין מנכ"לית אגודת הידידים סיפרו על פועלו הרב של כהן.

עשו כבוד ועזרו לגייס סכום של 12 מיליון שקל: אולגה ולב לבייב, דנה עזריאלי ובעלה דני חכים, ורדה ובעז דותן, יורם פטרושקה, מודי ושרון כידון שהנחתה את הערב בהתנדבות, יאיר סרוסי, חיים ונעמי הורביץ, עופי זיסר, עתליה שמלצר, ישראל ועופרה רייף, שמשון הראל, שלוה ויורם הסל, אורנה ושי דהן, שלי וניר זיכלינסקי, יהודה וילק, זאב אבן חן, ראובן שיף, יהודה ותמי רוה, מיכל ודוד פורר, רותי ואברהם 'לולו' אסף, רונית וראובן אדלר ששמח לפגוש את פרופ׳ איתן מור מנהל מחלקת ההשתלות, יוחנן דנינו, עמוס ידלין, עמוס לוזון ואירית רחמים, יאיר ואילנה המבורגר, נורית ויואב מנור, דודי וברוריה ויסמן ורבים נוספים.

לב לבייב (צילום: אביב חופי)
לב לבייב (צילום: אביב חופי)

אורלי מסקין ופיני כהן
אורלי מסקין ופיני כהן

5. איריס שני, מנכ"לית "קווים ומחשבות", העמותה הישראלית להפרעת קשב, אירחה בשני את ערב ההתרמה השנתי של העמותה, במוזיאון תל אביב. במסגרת האירוע הוצגה התערוכה Go Ahead, ובה יצירות המייצגות את תפיסת עולמם של עשרות אמנים ומובילי דעה, בנושא הפרעת קשב, באמצעות פסלי ראש שעיצבו. הפסלים שהוצגו הוצעו למכירה, וכל ההכנסות ממכירתם יועברו לעמותה הפועלת לקידום זכויותיהם של אנשים עם הפרעת קשב, ולעידוד המחקר בתחום. אשת נשיא המדינה, נחמה ריבלין, לקחה חלק בתערוכה והגיע לתמוך מקרוב בפעילות. עוד עיצבו ונכחו: איתן ואריאלה ורטהיימר, הילה ורני רהב, אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, אלי שרמייסטר - מנכ"ל המדעטק וענת קסטיאל.

איתן ורטהיימר ואסף זמיר
איתן ורטהיימר ואסף זמיר

6. איש העסקים חיים אוחיון, מבעלי מתחם התיירות החדש "גליליון", הממוקם על כביש 90 צמוד לשמורת החולה, והשף אביב משה, אירחו השבוע אירוע חשיפה מיוחד ל"אגמון מרקט". המדובר בשוק האוכל הגדול באזור הצפון, שממוקם במתחם ה"גליליון". באירוע נחשפו מגוון המסעדות והדוכנים אשר ייפתחו בשוק בחודשים הקרובים. אוחיון שמחזיק גם בקבוצת הכדורסל גלבוע גליל, נעדר בשל האירוע, ממשחקה ההיסטורי של הקבוצה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב – שם ניצחה את קבוצת הכדורסל של מכבי תל-אביב מסל בשנייה האחרונה.

חיים אוחיון (צילום: אלירן אביטל)
חיים אוחיון (צילום: אלירן אביטל)

7. חנה פרי זן מונתה ליו"ר אגודת ידידי בית התפוצות בישראל ותעבוד לצד עדי אקוניס שמונה לפני כחודש למנכ"ל אגודת הידידים בישראל.

חנה פרי זן (צילום: ארז חרודי)
חנה פרי זן (צילום: ארז חרודי)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

>סיון שטרנבך בחרה פתרון אלגנטי לעונה הקרה: שכמייה כהה עם רקמה פרחונית סמלית, שלבשה מעל לחולצה וגרביונים סמי-שקופים ומגפונים שחורים. על מנת להוסיף קומץ של צבע ארזה את מטלטליה בתיק יד סרוג בצבע סגול.

>שרון כידון בשמלה קצרה באורך הברך הכוללת אפליקציות תחרה, חרוזים נוצצים ומעט מחשוף. התכשיטים אמנם עדינים, אך השוס הוא נעלי העקב המחודדות, בגוון ברונזה מלהיב.

>עופרה שמלצר בשמלת גרמי השמיים של בית האופנה ולנטינו - שכוללת גזרה ישרה שחורה והמון אבנים מוזהבות שנרקמו עליה. איתם, שילבה נעלי זהב, תיק קרוקודיל קטן של גוצ'י ואפילו כיסוי לסלולרי מבית לואי ויטון, שמשתלבים עם כל הבלינג.