1. המיליארדר עידן עופר, ויפעת גוריון, מי שהייתה אשתו השלישית, חגגו בחמישי שעבר בר מצווה לבנם המשותף, קורן. הלוקיישן המפתיע שנבחר להפקה המושקעת - אולפני פתח תקווה. המוני אורחים התייצבו לחגוג עם האב המאושר וחלקם הוכנסו עם הרכב הפרטי למתחם סגור, שם הורדו בפתח מקום האירוע. אחרים נאלצו להסתפק בחניון סמוך ובהסעה ב'שאטלים' מיוחדים. באומנותי: הופעה מרשימה של פעלולני כדורגל, וברכות אישיות לחתן הבר מצווה מכוכבי הכדורגל הבינלאומיים: כריסטיאנו רונאלדו, וניימאר. על הבמה המרכזית נשפך הקונפטי כמים ומסביב נהנו האורחים מקייטרינג גורמה. חגגו: בתיה עופר - רעייתו הנוכחית של עידן, טדי שגיא ויעל נזרי, לב לבייב, נוחי דנקנר, ענת ואודי אנג'ל, אורי אנג'ל ורעייתו קארין ברק- אנג'ל ההריונית, מירה וניר גלעד, רבקה ויוסי רוזן, חנה ואלי יונס, אירית איזקסון, רון פרושאור, חוה אלפרד וג'ורג'י אקירוב, הרצל ומירי חבס, עקיבא מוזס, סעיד אבולעפיה, ואורחים רבים שהגיעו מחו"ל.

ג'ורג'י אקירוב ( צילום: אביב חופי)
ג'ורג'י אקירוב ( צילום: אביב חופי)

ג'ורג' אקירוב
ג'ורג' אקירוב



2. באותה שעה ממש, בקצה אחר של גוש דן, בת דודו של עידן עופר - ליאורה עופר, שחגגה באותו היום את יום הולדתה, ומשמשת כיו"ר אגודת ידידי תיאטרון 'הקאמרי', אירחה את ידידי התיאטרון לפרמיירה של ההצגה 'מצחיקונת' . הגיעו: יצחק סוארי, לוי יצחק שהגיע מלווה ברעייתו ובתו, רותי ואברהם 'לולו' אסף, דיתי ואלכס לנדסברג, ו-ורדה ובועז דותן. עם סיום תפקידה הייצוגי, שמה עופר את פעמיה, לבר המצווה בפתח תקווה, כדי לחגוג עם בן הדוד ובנו.

עידן עופר וליאורה עופר
עידן עופר וליאורה עופר

3. בשישי האחרון נערך במתחם סינמה סיטי בגלילות, מפגש נוסף בסדרת המפגשים "שישי עם ניופאן". במפגש הנוכחי ציינו עובדי ואורחי החברה 30 שנות פעילות. בעלי החברה צביקה גיור ופרופ' יצחק סוארי, העניקו אותות הוקרה לאישים שמלווים את ניופאן במהלך שנות פעילותה: יולי ירדני – רואה החשבון של החברה מיום הקמתה; מוקי גרינבויים מחברת 'סלע' - השותפים הלוגיסטיים של ניופאן; ועו"ד וונדה פיינברג - היועצת המשפטית של החברה. מיד לאחר מכן התייצב שר השיכון, אלוף (מיל') יואב גלנט, ונשא הרצאה בפני האורחים בדבר מצבה האסטרטגי של ישראל. האירוע הסתיים בהקרנת טרום בכורה לסרט "אוטובוס 657". בילו בוקר ביחד: רונה גיור, קלודין גלנט, יגאל שרייבר מנכ"ל אלייד, רונן בראל יו"ר ארנסט אנד יאנג, מוטי זינגר יו"ר UPS , שמואל פרנקל, משה ופנינה אדרי, שוקי שוורץ ויונה פוגל.

יצחק סוארי (צילום: תמר מצפי)
יצחק סוארי (צילום: תמר מצפי)

4. אסי טוכמאייר בעלי 'קנדה-ישראל' ויו"ר איגוד הטניס, הכריז על מסורת חדשה, במסגרתה, יוענק במהלך אליפות ישראל בטניס, פרס לשחקן ערכי על שמו של צחי פישביין, שכיהן כיו"ר הטוטו, והלך לעולמו במפתיע לפני כשנה .ילדיו של פישביין ז"ל, ניל ורוני, התרגשו במעמד הענקת הגביע לשחקן דניאל צוקרמן.

5. התזמורת הפילהרמונית הישראלית ציינה בראשון בערב את יום הולדתה ה – 80, באירוע חגיגי שנערך במיוחד לידידי התזמורת. הערב החל בהיכל התרבות בתל-אביב, שם נערך קונצרט בניצוחו של מאסטרו זובין מהטה ובהשתתפות הפסנתרן יפים ברונפמן ונגני הפילהרמונית. לאחר הקונצרט, ותחת גשם שוטף, עברו המוזמנים לארוחה ערב מהודרת, באולם הנשפים המפואר במלון הילטון תל אביב. רונה קינן, איתי פרל וחמישה מנגני התזמורת הנעימו את זמנם של האורחים בביצוע מספר שירים של היוצר לאונרד כהן, שהלך לעולמו לפני מספר חודשים. מנכ"לית קרן התזמורת טלי גוטליב, ומנכ״ל התזמורת אבי שושני, אירחו את מאות האורחים מישראל ומהעולם, שהגיעו במיוחד לרגל החגיגות. מי שבירך מטעם התזמורת היה מאסטרו זובין מהטה שהודה לנותני החסות לערב – 'בנק הפועלים - בנקאות פלטינום', למלון המארח, וליו״רית חגיגות השמונים של הפילהרמונית - רותי שטרית. הגיעו לחגוג עם התזמורת: ראש העיר תל אביב- יפו רון חולדאי ורעייתו יעל, רוני פורטיס, מנכ"ל מלונות הילטון בישראל, הכנר הנודע והמנצח פנחס צוקרמן, מאיר שטרית, ליזיקה ועמי שגיא, אהרון ומאיה פרנקל, טובה וסמי סגול, שרה סלע, רבקה סקר ועוזי צוקר, אלה ועודד גרא שהגיעו לאירוע עם ג'ורג'ט מוסבכר אשת עסקים אמריקנית ופילנטרופית, יעל ורמי אונגר, אלפרד וחוה אקירוב, דודי וברוריה ויסמן, יהודית ורוני קצין, האחים גדעון ויאיר המבורגר ונשותיהם ורבים נוספים. כחלק מהחגיגות הוענקו אותות יקירי התזמורת בטקס מיוחד. בין מקבלי האותות: שירלי ופרנק לואי, יהודית וקובי ריכטר, מוריס קאהן וחיים כצמן.

טלי גוטליב, פנחס צוקרמן ואבי שושני (צילום: יעל אילן)
טלי גוטליב, פנחס צוקרמן ואבי שושני (צילום: יעל אילן)

פרנק ושירלי לואי (צילום: אליצור ראובני)
פרנק ושירלי לואי (צילום: אליצור ראובני)

6. עמוס שפירא, היו"ר החדש של אלו"ט, מיידע את חבריו, בכירי המגזר העסקי, בדבר יום ההתרמה השנתי של האגודה שיערך ב-3 בינואר בדרך מיוחדת. ברוח החנוכה שפירא מדליק עמם שני נרות כחולים, בלהבה משולבת, כסמל לתקווה שילדים על הרצף האוטיסטי לא יהיו כל כך בודדים, שהחברה מסביב תבין ותקבל אותם, וכדי שבוגרים עם אוטיזם יוכלו להשתלב בעולם העבודה. ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע, שיתף פעולה והדליק להבה.

עמוס שפירא וארז ויגודמן
עמוס שפירא וארז ויגודמן

7. חברי עמותת הידידים של 'מכבי שירותי בריאות' התכנסו בביתה של עפרה בל, סגנית ראש עירית הרצליה, להדלקת נר רביעי ולהשקת המיזם החדשני "שיוויון בבריאות הקהילה". איחלו בריאות: אשת העסקים יהודית פלוטקין לשעבר יועצת רוה"מ למעמד האישה ויו"ר עמותת הידידים שסיפרה על המודל המאפשר מענה לקידום השוויון בבריאות; משה פדלון - ראש עירית הרצליה, משה טרי, דודי ליטבק, אבי ורטהיים, אסתר אלדן, יוסי ויליגר, איתן קליגמן, מוטי אלמליח, רן סער מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, פרופ' שוקי שמר מנכ"ל אסותא ופרופ' משה רווח יו"ר מכבי שירותי בריאות.

משה טרי ויהודית פוטקין (צילום: תמר מצפי)
משה טרי ויהודית פוטקין (צילום: תמר מצפי)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

האאוטפיט של רותי שטרית נוצץ עם חולצה שכוללת רקמת זהב ועיטור נוצות שחורות בשילוב חצאית מיני, אותם לבשה עם גרביונים תואמים וסנדלי עקב. בתפקיד האקססוריז: שילוב של זהב ושחור בעגילים, צמידי זהב, מעילון פרנזים ותיק של שאנל.




ג׳ורג׳ט מוסבכר הלכה על מראה זוהר במיוחד, בשמלת מקסי מעוטרת פאייטים ומחשוף וי, פלוס חגורת זהב ענקית שחותכת את הגוף בצורה מושלמת. לא הסתנוורתם מספיק? ענק ועגילי הזהב עם אבן האודם יעשו את העבודה.




טובה סגול בחרה בלוק שכבות גלי, עם פונצ'ו שכבות סמי-שקוף מעל למכנסי קטיפה רחבים שמדמים חצאית ארוכה. את הגלאם, יצרה בתוספות כמו תיק במראה צדפים, שרשרת פנינים גדולה ועגילים תואמים.