רשת מוסדות החינוך "אור אבנר", שהוקמה על ידי איש העסקים לב לבייב, קיימה בסוף השבוע את ערב הגאלה השנתי המסורתי שלה, בעיר ניו יורק.

ברשת מוסדות החינוך שפועלת במשך מספר רב של שנים ברובע קווינס, התחנכו ומתחנכים אלפי ילדים וילדות, בני הקהילה היהודית הבוכרית, הנקלטים במעונות היום ובגני הילדים שמפעילה הרשת.

באירוע הגאלה השנתי, שהתקיים באולם יוקרתי בקווינס, לכבודם של כל התומכים הרבים ברשת "אור אבנר", השתתפו כ-800 מאות מוזמנים, בהם נציגי ממשל, אישי ציבור, ידידים וגם ח"כ אחד מישראל - יואב בן צור. במהלך הערב העניקו בתו של לבייב - חגית לבייב-סופייב ובעלה גבריאל, אות כבוד לביל דה בלאז'יו - ראש עיריית ניו יורק, והודו לו על תרומתו ועל תמיכתו ברשת מוסדות החינוך.



היו"רית המבורגר מגייסת

בהיכל התרבות בתל אביב נערך בשני ערב ההתרמה השנתי של אלין בית נועם, המציין השנה 30 שנות פעילות. המדובר בעמותה ללא כוונת רווח הדוגלת בכבוד האדם ובצדק חברתי, תוך שימת דגש בתחום המוגבלות. העמותה מפעילה מערך מגוון של פרויקטים לסיוע בשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות.

אילנה המבורגר, יו"ר אגודת ידידי עמותת אלין-בית נועם ואיקי בר חיים מנכ"ל העמותה קיבלו את פני האורחים הרבים שהגיעו לערב במהלכו נאספו מיליון וחצי שקלים. באמנותי: גיל שוחט אירח על הבמה את שלמה גרוניך, מירי מסיקה, מארינה מקסימיליאן ורמי קליינשטיין בליווי תזמורת סימפונט רעננה. כיבדו בנוכחותם: שר הרווחה חיים כץ, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, יאיר מבורגר, הראל לוקר יו"ר הועד המנהל, נאוה ברק ועוד.

יאיר המבורגר והראל לוקר (צילום: שמוליק שליש)
יאיר המבורגר והראל לוקר (צילום: שמוליק שליש)

חיים כץ, איקי בר חיים ואילנה המבורגר
חיים כץ, איקי בר חיים ואילנה המבורגר

צוהלים באריכות ימים

שכונת צהלה היוקרתית, בעיר תל-אביב, ייחודית בזכות כמות רבה של אנשי מערכת הביטחון שאכלסו אותה עם הקמתה, שרבים מהם, גם זכו לאריכות ימים. קבוצת הפייסבוק ״צהלה של פעם״, בשיתוף עם ועד שכונת צהלה, אירחו לפני ימים אחדים, בבית הקפה השכונתי - ״ביתא קפה״, מסיבת יום הולדת לחמישה מוותיקי השכונה שחוגגים החודש את שנתם ה- 96. שמחו ושימחו: ז'אק (יעקב) ציביה מראשוני ה"מוסד" ומפקדה השני של יחידת המסתערבים, ואשתו הפסלת חנה ציביה, יעקב מרקוביץ' חזן בית הכנסת השכונתי ומי שהיה המשנה למנכ"ל משרד הפנים והנציב הראשון לכבאות והצלה, נחמן ניר - מפקדו האגדי של גדוד 53 של גבעתי, יעל שימרון, אלמנתו של טוליק שימרון, ממקימי משרד הביטחון, הוגו מרום שקיבל את כנפי הטיס שלו במסדר הכנפיים הראשון של חיל האוויר מידיו של בן גוריון, ואלכס זילוני שיחגוג בקרוב 101 ממייסדי חיל האוויר ומפקדו הראשון של בסיס תל נוף שברך את הינוקות בני ה 96.

הוגו מרום
הוגו מרום

האנג'לית של הטיפוח

אלינור אנג'ל, בתם של טלי ואבי אנג'ל התחדשה בעסק חדש. אל ה-

Luck Nail Boutique של אנג'ל הממוקם ברחוב דיזינגוף בתל אביב ומאגד בתוכו את כל הקשור בטיפוח ציפורניים, יופי וטיפוח הגיעו כבר בשבוע הראשון חברות רבות של בעלת המקום לברך ולעשות ספתח למזל טוב. התרשמו מהעיצוב של של טלי סבג ויצאו מטופחות: מיכאלה ברקו, ענית שרוף וזוהר סינגולדה.

אלינור אנג'ל, מיכאלה ברקו וטלי אנג'ל (צילום: אינסטגרם)
אלינור אנג'ל, מיכאלה ברקו וטלי אנג'ל (צילום: אינסטגרם)

מציגים בבאר שבע

אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת, עומר לוי משנה למנכ"ל, אסף אבישר, סמנכ"ל חטיבת סובארו וניר בן שלמה, סמנכ"ל חטיבת הפרטיות, אירחו את ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' לרגל השקת אולם התצוגה החדש של מותגי הרכב סובארו ופיאט בבירת הנגב. האירוע שהתקיים באולם התצוגה החדש בבאר שבע, כלל טקס רשמי של גזירת הסרט שריגש במיוחד את סמנכ"ל הכספים של קבוצת סמל"ת יליד העיר יגאל דייג.

  רוביק דנילוביץ', אורי להב ואסף אביש (צילום: בן גבאי)
רוביק דנילוביץ', אורי להב ואסף אביש (צילום: בן גבאי)