1. בחמישי שעבר נערך בבית אסיה בתל-אביב האירוע השנתי של קרן המלגות לסטודנטים שייסד איש העסקים והיזם אלפרד אקירוב, לעידוד ההשכלה הגבוהה. הקרן מסייעת מדי שנה ל - 400 סטודנטים שזוכים לסיוע נדיב בסך של 10,000 שקלים כל אחד עד לסיום התואר, והיקף התרומות השנתיות שלה עומד על ארבעה מיליון שקלים. איש העסקים הירושלמי רמי לוי הוזמן לפרוש בפני הסטודנטים שהגיעו לאירוע, את ה"אני מאמין" שלו.

נכחו: חווה ואלפרד אקירוב עם בתם ונכדתם, מנכ"לית הקרן נטע גבאי, חברי דירקטוריון הקרן: עליזה אולמרט, איתן רף, אלי עמיר, פרופ' בולק גולדמן, פרופ' תלמה ליבל ופרופ' איתמר רבינוביץ'. עוד נצפו: יהושע וגליה מאור, רמי אונגר, ד"ר יורם טורבוביץ', עו"ד רם כספי ורעייתו אתי, דני גילרמן, עידו נחושתן, רוני בראון, עמי אראל, אריאל אטיאס וכ-100 סטודנטים ממגוון מוסדות להשכלה גבוהה.

אלפרד וחווה אקירוב ויורם טורבוביץ' (צילום: ישראל מלובני)
אלפרד וחווה אקירוב ויורם טורבוביץ' (צילום: ישראל מלובני)



2. אילן שילוח ושירה מרגלית, גיורא ויונת ענבר, ונירית ירון ואודי פרידן טסו לטיול של נופים מרהיבים בארגנטינה ובצ'ילה.

3. בתיאטרון היהלום ברמת גן, נערך אירוע התרמה של Variety FunRaising - קהילת הצעירים של ארגון "וראייטי". הערב שבמהלכו נהנו האורחים ממופע סטנד אפ של אודי כגן, הופק בשיתוף הארגון החברתי zeze, ואופיין באווירה יצירתית. כמו כן נערכה במקום הופעה של חברי 'הפילהרמונית רחוב', שניגנו בליווי מוסיקה אלקטרונית. כ- 550 איש התייצבו ותרמו לפיתוח תכונית ייחודית שתנגיש לילדי וראייטי כלים מעולם הטכנולוגיה ותאפשר להם להשתלב ביחידות טכנולוגיות בצה"ל ובשוק ההייטק.

נכחו: יו"ר וראייטי עו"ד אורי סלונים עם רעייתו תמי, נשיא וראייטי אודי אנג'ל ורעייתו ענת, עם ילדיהם איתי ואלונה, מנכ"לית וראייטי, ריקי אריאל ובן זוגה יוחנן צנגן, ליאורה עופר, רונה אנג'ל ואלון דורי, אורי וקארין אנג'ל ומנכ"ל מליסרון אבי לוי.

אורי סלונים
אורי סלונים

4. דיויד כהן מנכ"ל מלון 'דיויד אינטרקונטיננטל' בתל אביב, אירח בראשון בערב את אירוע הפתיחה, שבמסגרתו הושק פרויקט קולינרי מטעם המלון, תחת הכותרת: The Taste of Michelin.

שלושה שפים מעוטרים בכוכבי מישלן ממסעדות השוכנות במלונות אינטרקונטיננטל בברלין, מארסיי ואמסטרדם יגיעו לארץ לבשל אורחות גורמה במסעדת אוברג'ין. נהנו מקוקטיל הפתיחה: בעלי המלון ג'ודית והנרי טייק, זיו אבירם, ארנון תורן, רמי יהושע, משה טרי, ארז מלצר, איתן זינגר, יוסי אברהמי ונוספים.

ג'ודית והנרי טייק (צילום: עדי כהן צדק)
ג'ודית והנרי טייק (צילום: עדי כהן צדק)

זיו אבירם
זיו אבירם

5. ערב ההשקה החגיגי של "מועדון ה -100" של הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, נערך בראשון בערב בהשתתפות בכירי בוגרי הפקולטה וצמרת הקהילה העסקית. השתתפו: פרופ' יוסף קלפטר נשיא האוניברסיטה, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, ד"ר יוסי בכר, יאיר סרוסי, אלדד פרשר, לילך אשר-טופילסקי, תמר יסעור, אמנון נויבך, אמנון דיק, גיל שרון, גבי ואתי רוטר, דורון ספיר, איציק צאיג, אפרת פלד, פרופ' ליאו ליידרמן, דני גולדשטיין, זוהר גילון, רוני רוס ונוספים.

משה צבירן וליאו ליידרמן (צילום: עומר לוי, mikws doghouse(
משה צבירן וליאו ליידרמן (צילום: עומר לוי, mikws doghouse(

6. יואל חשין ושחר בוצר מקרן השקעות האימפקט 2B Community ואופיר פלדי המייסד והמנכ"ל של חברת שמיים, יחד עם אליעזר שקדי היו"ר בהתנדבות, נפגשו השבוע להרים כוסית לאחר החתימה על הסכם שיתוף פעולה שבמסגרתו תשקיע הקרן בחברה סכום של 450 אלף דולר.

שחר בוצר, אליעזר שקדי ויואל חשין (צילום: יח"צ)
שחר בוצר, אליעזר שקדי ויואל חשין (צילום: יח"צ)

7. אייל מליס מנכ"ל תנובה ויו"ר איגוד השיווק ותלמה בירו, מנכ"לית האיגוד אירחו בשלשי את הכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי לשנת 2017 , בגני התערוכה בתל אביב. השנה עמד הכנס בסימן מחשבות עתידיות על מקומה של הטכנולוגיה בחיינו ועל הדרכים שבהן היא תשפיע על עולם השיווק החדש. דיברו שיווק: מולי אדן, איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, ציון בלס מנכ"ל שטראוס, שלי לנצמן מנכ"ל מיקרוספט ישראל ואשת העסקים אלונה ברקת התכבדה בתואר: אשת השיווק של שנת 2016 , על חלקה המרכזי בבניית המותג הפועל באר שבע, כמותג חזק, יציב, בעל ערכים, המשנה מושגים והתנהגויות.

תלמה בירו ואייל מליס (צילום: אבשלום שושני)
תלמה בירו ואייל מליס (צילום: אבשלום שושני)

8. השף הישראלי אורי בורי הגיע לניו יורק לטובת סבב הרצאות וסדנאות בישול בנושא "דיפלומטיה קולינרית". קונסול ישראל בניו יורק, דני דיין, אירח את השף במשכנו הפרטי לערב אינטימי במהלכו סיפר אודות ייחודיות הקולינריה הרב-תרבותית וכיצד הפכה לימים לסמל ומופת לדו-קיום בישראל. מטרת המפגש הייתה לחשוף בפני המדיה האמריקאית לא רק את היצירתיות המאפיינת את המטבח הישראלי, אלא גם את העיר עכו כסמל לעיר שבה חיים יחד אזרחים ממגוון תרבויות ודתות בדו קיום ואחווה.

נשנשו ממטעמי השף: אמיר שגיא- סגן הקונסול הכללי, גלית פלג – קונסול לדיפלומטיה ציבורית, אורי שטיינברג – קונסול משרד התיירות ושי זפרן- סגן ראש המשלחת הכלכלית של ישראל בניו יורק.

אמיר שגיא, גלית פלג, אורי בורי, דני דיין ואורי שטיינברג ( צילום: דור מלכה)
אמיר שגיא, גלית פלג, אורי בורי, דני דיין ואורי שטיינברג ( צילום: דור מלכה)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

תלבושת מסובבת ראשים? מירי חבס יודעת שזוג המכנסיים המטאליים שבחרה ללבוש לא רק יחזירו את הפלאשים, אלא יהיו מוקד תשומת הלב. לכן כנראה, שילבה אותם עם חולצת כפתורים לבנה, ז'קט עם עיטורי כסף בקצוות ומעיל שחור ארוך וקלאסי. אין מספיק בלינג בחיים? קיבלתם!

שולה רקנאטי אמנם דבקה בשחור, אך בחרה להדגיש אותו בשלל צורות ומרקמים. החלק העליון הוא חולצה נטולת שרוולים ועליה רקמת עור בדוגמת קרושה פרחוני, בעוד שמכנסי הסקיני הם מבד דמוי עור מבריק שהותאמו למגפיים. בתפקיד התוספת הכהה: תיק צד שחור.

עזבו אתכם משמלת הצווארון הקצרה של אלונה ברקת, שלוותה בחגורה רחבה בעלת נוכחות, השוס הוא דווקא המעיל החורפי המכופתר בצבע החציל הכהה - שכה מרשים כך שיעניק תוספת יוקרה לכל לוק שאיתו תבחר לשלב את פריט האופנתי. שאפו.