אירוע הגאלה השנתי של העמותה לקידום החינוך ת"א-יפו, נערך בשלישי בערב במתחם האירועים 'אווניו' שבקרית שדה התעופה. השנה נערך הערב בסימן הרחבת המערך החינוכי והטיפולי למען ילדים ובני נוער מגיל לידה ועד גיל 18, והגדלת פרויקט מ"סיכון לסיכוי" במסגרתו לומדות נשים, הזקוקות לסיוע בתפקוד היום-יומי, למצות את היכולות והכישורים שלהן, ולהצליח בשוק העבודה ובניהול חיי המשפחה.

היו"ר הנכנס של העמותה, איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל 'מלאנוקס' וד"ר לשם כבוד מטעם הטכניון, סיפר כי כמי שעומד בראש חברה המייצרת כלים טכנולוגיים עבור מדענים, מפתחים ויזמים בכל העולם, הוא מודע לחשיבות העצומה של קידום החינוך והלמידה כמרכיבים הכרחיים ליצירת המדענים, המפתחים והיזמים של הדור הבא. וולדמן הוסיף בנימה אישית: "כמי שגדל בבית חד הורי, אני מכיר את המאבק והתלאות, בדרך לקבלת חינוך איכותי ומעשיר. את הדרך לידע אני ממשיך לעשות גם היום - כי למידה אמיתית למעשה, לעולם לא נגמרת, היא רק מקבלת גוון ואופי אחר. אני יכול לומר היום בפה מלא – זה אפשרי. ובגדול. אני שמח במיוחד שהיום אני יכול להיות בצד שמושיט יד ואומר לכל ילדה וילד – אצלי זה קרה אתמול, אצלכם זה יכול לקרות מחר".

רונן בראל (צילום: אביב חופי)
רונן בראל (צילום: אביב חופי)



עוד נשאו דברים: יו"ר ערב הגאלה לשעבר, עו"ד נחום פינברג ומייסד העמותה, ד"ר דוד פורטוביץ. את האירוע הנחתה מיקי חיימוביץ'. התכבדו באות על פועלם הבינ-דורי במסגרת העמותה לקידום החינוך: בני משפחת קיילי – יעקוב. אות השותף החברתי הוענק לחברת WIX , ואות עמוד החסד לדיוויד מלר מלונדון. את הערב חתמה הופעה של הזמר יהורם גאון. תרמו ונהנו: ז'אן בן אהרון בת הזוג של וולדמן, אורית בנבנישתי – מנכ"לית קבוצת תגבור, חיים ונעמי הורביץ, דורון ספיר – מנכ"ל כאל, דני מרגלית, יוסף בר נתן – יקיר העיר ת"א ורן פרסברג אשר חשף את מועדון 36 לקראת שנת ה – 36 לפעילות העמותה; עופרה וישראל רייף, עפרה שטראוס, עופר ורוית נמרודי, רונן בראל, אילן גרינבוים, יודפת ופנחס בוכריס, אילן בירנפלד, רוני וייס ועוד.

נעמי וחיים הורוביץ'
נעמי וחיים הורוביץ'

עפרה שטראוס
עפרה שטראוס

ז'אן בן אהרון ורוית נמרודי
ז'אן בן אהרון ורוית נמרודי

עופרה וישראל רייף
עופרה וישראל רייף

אורית בנבנישתי, דוד פורטוביץ ונחום פינברג (צילום: שי שבירו)
אורית בנבנישתי, דוד פורטוביץ ונחום פינברג (צילום: שי שבירו)