בליל חמישי, פתיחת סוף השבוע, נצפו ברחובות יפו מספר אנשי עסקים שהגיעו לאזור על מנת לבלות. בגלריית נור נערכה מסיבה פרטית - חלקה של קבוצת 'אריא', וחלקה חגיגת יום ההולדת של סעיד אבולעפיה בעלי מאפיית אבולעפיה בנמל תל אביב. אבולעפיה המשיך היישר מרחבת הריקודים לסופשבוע באמסטרדם, ומתכנן בהמשך השבוע, להמשיך את החגיגות עם מסיבה רבת משתתפים במועדון. נתפסו בעין העדשה: איש הנדל"ן צחי ארבוב, ארז אלוביץ' שנראה במצב רוח מרומם, שי כהנא בעלי קבוצת בנדיקט ועוד.

צחי ארבוב (צילום: אביב חופי)
צחי ארבוב (צילום: אביב חופי)

ארז אלוביץ'
ארז אלוביץ'


שי כהנא
שי כהנא

מבזק חו"ל

חנה ובני פרי-זן, דליה רבין ועוד קבוצת חברים, מטיילים בשבועיים האחרונים בניו זילנד הרחוקה גם באמצעות מסוק.

מלאני לביא שבקרוב תתהדר בסטטוס הנחשק רעייתו הרביעית של מת'יו ברונפמן, חגגה יום הולדת לאחותה בלונדון.

דנה דנקנר, בתם של אורלי ונוחי דנקנר, מבלה בלוס אנג'לס.

באמסטרדם בילו את סוף השבוע האחרון מיכל אנסקי ואמה שרי בחברת המלונאי ואיש העסקים ג'ורג'י אקירוב, ואשת המסעדנות דושי לייטרסדורף ובעלה, השחקן, אנחל בונני.


 

A photo posted by hprizan (@hprizan) on


לידר ובירה בהאנגר

בהאנגר 11 בנמל את אביב נערכה בחמישי הופעה של הזמר והיוצר עברי לידר שאירח את שלומי שבן. ההופעה נערכה במסגרת פרויקט גולדסטאר ALBUMS - שיתוף פעולה בין מותג הבירה 'גולדסטאר' וקבוצת ה'זאפה'. נפגשו על כוס בירה ושרו: האחים יוני ונועם פיינגולד, מבעלי קבוצת זאפה, יואש בן אליעזר - משנה למנכ"ל טמפו, יעל ויראוך - מנהלת תחום בירות מקומיות בטמפו, מוטי רייף, טל רבן - מנכ"ל טרה ורעייתו מיכל שהגיעו עם חברים, חלי קז ואסף אזולאי.

סיורי שוק באפליקציה

אנשי התיירות והבעלים של "יאללה באסטה"- ראובן ומור פילו ומיכאל ויעל וייס, השיקו לאחרונה את אפליקציית bitemojo בשוק מחנה יהודה בירושלים.

האפליקציה מאפשרת סיורי אוכל עצמאיים בעזרת הטלפון הנייד בלבד כוללת מערכת ניווט, שמסייעת למטייל ליהנות ממנות מובחרות במיטב המסעדות ודוכני אוכל מיוחדים בבירה. בעלי המיזם עדכנו במעמד ההשקה כי בימים אלו הם עובדים על התרחבות לתל אביב, לונדון, רומא וברצלונה

ראובן ומור פילו ומיכאל ויעל וייס
ראובן ומור פילו ומיכאל ויעל וייס