סדרת הגלקסי A של יצרנית הטלפונים הקוריאנית סמסונג, הושקה בשני בערב באירוע שהתקיים בבית השמחות בתל אביב. קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל, הדגיש את מחוייבות החברה להמשיך ולחדש. במסגרת האירוע נשא הרצאה אלכס קומן , תחת הכותרת: "חזון, חדשנות ומנהיגות בעולם המתחדש". באירוע השתתפו גם שיר אלמליח ושחר צוברי המככבים לצד צביקה הדר בקמפיין הפרסומי שילווה את ההשקה. הציגו את הסדרה: דניאל רי, המנהל העסקי של חטיבת המובייל והשיווק, אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל, רונן סלם, מנהל חטיבת השיווק ואנה ליפניקלוי, מנהלת השיווק התאגידי.

דניאל רי ושחר צוברי (צילום: גיא דואניס)
דניאל רי ושחר צוברי (צילום: גיא דואניס)

וייס מארח בבית התפוצות


שגריר אוסטריה בישראל מרטין וייס, ורעייתו סוזן, אירחו בשני קבלת פנים בבית התפוצות לאורחים שהגיעו לפתיחת התערוכה "שנים מודחקות: הרכבת והנציונל-סוציאליזם באוסטריה 1938 – 1945". התערוכה עצמה מוצגת בימים אלו באוניברסיטת תל אביב. מוזמני האירוע זכו לבקר גם בתערוכה 'היכל בתי הכנסת' המציגה את 21 הדגמים המפורסמים של בתי הכנסת מרחבי העולם.

רשמו נוכחות: ג'והנס שטרסר נספח התרבות של אוסטריה בישראל, ג'וזף הלבמאייר סמנכ"ל חברת הרכבות האוסטרית, החברה שיזמה את התערוכה בישראל, יו"רית אגודת ידידי בית התפוצות בישראל חנה פרי זן, שרי תבורי- קורן קונסול כבוד של בליז בישראל, עדי אקוניס מנכ"לית אגודת הידידים, ג'ואנה ניטנברג יו"רית אגודת ידידי בית התפוצות בווינה, עיניה זאבי-קופפר מנהלת המחלקה לגיוס משאבים בישראל ובאירופה ופרופ' רענן ריין.

סוזן ומרטין וייס (צילום: אביב חופי)
סוזן ומרטין וייס (צילום: אביב חופי)

מסיבת נקניקיות

במשפחת זוגלובק המורחבת סיבה למסיבה. בני המשפח התכנסו לאחרונה לציין 80 שנה להיווסדה של החברה. אלי זוגלובק, דור שלישי, יו"ר ומנכ"ל החברה לא שכח לציין את סבו וסבתו שעלו מגרמניה התיישבו ויסדו את החברה בנהריה. החגיגה המשפחתית הבין- דורית כללה כמובן גם נקניקיות.

משפחת זוגלובק (צילום: יהב יעקב)
משפחת זוגלובק (צילום: יהב יעקב)

בנעליו של דיין

אנשי אומנות ואופנה נפגשו בניו יורק לרגל פתיחת תערוכת נעלים ייחודית של בוגרי בצלאל בשם "walk of art", בהפקת הקונסוליה הישראלית בניו יורק.

בתערוכה מציגים מעצבים צעירים , ביניהם, המעצב קובי לוי, אשר אחראי על עיצוב הנעלים של הזמרת ליידי גאגא, והמעצבת טל ארבל אשר התמחתה בבית האופנה אלכסנדר מקווין. הצדיעו לאומנות ולאופנה ישראלית: דני דיין – הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, פרופסור עדי שטרן, נשיא בצלאל האקדמיה לאמנות ועיצוב, אודי אורמן- מנהל אגודת ידידי בצלאל בניו יורק, ויערה קידר -אוצרת התערוכה.

עדי שטרן ודני דיין (צילום: דור מלכה)
עדי שטרן ודני דיין (צילום: דור מלכה)


וודי אלן בין חיפה לתל אביב

בבית ציוני אמריקה נערכה בשני הצגה חגיגית של תאטרון חיפה 'בעלים ונשים'. המדובר במחזה מקורי על פי סרטו של וודי אלן. ההצגה מביאה את סיפוריהם המקבילים של שלושה זוגות ואת תהליכי הפרידה והתבוסה, המלחמה וההתעקשות על קשרי הנישואים שלהם. צפו: ניצה בן צבי, מנכ״לית תאטרון חיפה, ארז מלצר, , שמואל עומר, תמיר גילת, רמי שלמור, רוני שאטן, יואב לימור והשחקן דביר בנדק.

רוני שאטן, ניצה בן צבי ורמי שלמור (צילום: רפי דלויה)
רוני שאטן, ניצה בן צבי ורמי שלמור (צילום: רפי דלויה)

תמיר גילת, דביר בנדק ויואב לימור
תמיר גילת, דביר בנדק ויואב לימור

תפסו ג'וב

>רו"ח אבי ברגר, יו"ר ובעל השליטה בחברת טופאודיו, דירקטור במכון וייצמן ובחברת קמה-דע ובעבר שותף-מנהל במשרד פירמת רואי החשבוןPWC, נבחר ליו"ר החדש של הוועד המנהל של עמותת "אתגרים", הפועלת לשילוב, שיקום והעצמה של אנשים עם מוגבלויות באמצעות ספורט אתגרי.

>ד"ר יונתן מנוחין מונה למנהל המכון הישראלי לחדשנות.

>אורטל זוהר וולף מונתה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש בבזק בינלאומי.

>ד"ר אריק כרמון מונה ליו"ר בית לוחמי הגטאות.

>ירון הדרי מונה לסמנכ"ל משאבים בחברת נמל אשדוד.

>נעמי גרינברג-לוי מונתה לCommunity Managerשל Spaces ישראל.

>עו"ד עינת פישר-לאלו מונתה למנהלת רגולציה וקשרי ממשל באיגוד המהנדסים לבניה ולתשתיות.

>פרופ' קרין נהון נבחרה על ידי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט לכהן כנשיאת האיגוד לשנת 2017.

>פרופסור משה יוסטמן מונה לדיקן בית הספר למנהל עסקים במרכז האקדמי רופין.

>דנה ויתקון מונתה למנכ"לית. חברת לבנת פורן – זכויות רפואיות