1. בחמישי שעבר בשעות הבוקר נצפו פותחים את היום ואת סוף השבוע שלהם, בשולחנות השונים של מסעדת טורקיז במתחם 'סי אנד סאן', בתל אביב: לאוניד נבזלין וזוגתו טטיאנה גרינברג, רועי ורמוס, עומר דנקנר, ורמי ברכה שישב לפגישה על הבר.

2. בגלריית בנימין בתל אביב, נפתחה בחמישי שעבר תערוכת היחיד החדשה של האמנית דינה לוי – "מחזיקה חזק". את העבודות בתערוכה ובכלל זה ציורי ענק על בדים ועל מצעים שקופים, בטכניקות מעורבות ומגוונות, לצד עבודות ווידיאו וסאונד, אצרו שירה דוידי ודורית לאוטמן. בראש הבאים להתרשם ראשונים התייצבו הבעלים הגאים של האוצרות: אנשי העסקים ישי דוידי ונועם לאוטמן. עוד נצפו: רונן בראל, ח"כ איילת נחמיאס—ורבין ובעלה עברי ורבין, רני רהב, נאוה ברק ושלום זינגר, ואבי ברגר.

דורית לאוטמן, דינה לוי ושירה דוידי (צילום: אביב חופי)
דורית לאוטמן, דינה לוי ושירה דוידי (צילום: אביב חופי)


ישי דוידי ורונן בראל
ישי דוידי ורונן בראל

3. אורן פלוטקין, יזם נדל"ן ומבעלי 'קבוצת פלוטקין' הפועלת בארץ ובחו"ל, המשמש גם כיו"ר הועד המנהל של ארגון "אור שלום", אירח בראשון את ערב ההתרמה השנתי של הארגון. אות הוקרה מיוחד הוענק לרות רפפורט בת ה-93, על תרומתה רבת השנים למען ילדי הארגון, ועל כך שהקימה את "בית גולדשמידט" - מעון מיוחד המטפל בנערות בסיכון. תרמו ושרו עם הזמר רותם כהן: לימור ויזל שחגגה ביום למחרת את יום הולדתה, עתליה שמלצר ובתה עפרה רייף, מימי ודני לוזון, מיכל ואבנר סטפק המתנדבים בעמותה כבר תקופה ארוכה, עירית רפפורט ונוספים.

אורן פלוטקין ורות רפפורט (צילום: אסף לב)
אורן פלוטקין ורות רפפורט (צילום: אסף לב)

4. הקור העז ששרר בראשון בערב, לא עצר את אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו, מלהציג את קולקציית אביב 2017.

הצגת הקולקציה נעשתה במתחם ה'שואו רום' בעיר בת ים, שעוצב כבריכת שחיה, בהתאם לקונספט שהוצג - Night swimming, ובמהלך הסתובבו הדוגמנים בין האורחים.

יצאו ל'שחייה לילית': לינה קסטרו, ממייסדי רשת האופנה קסטרו, יוסי גביזון מנכ"ל 'הודיס' והשותף העסקי של משפחת רוטר, שולה רקנאטי, רותי הרציקוביץ', אילן וורד גרינבוים, בת שבע בובליל, פאר נדיר, אמיר תמרי, יו"ר מועצת המנהלים של קסטרו, אריאל רוטר ורעייתו רותם סלע, רון רוטר סמנכ"ל הכספים של קסטרו ורעייתו האדריכלית עדי רוטר.

רון ועדי רוטר, רותם סלע ואריאל רוטר (צילום: אלירן אביטל)
רון ועדי רוטר, רותם סלע ואריאל רוטר (צילום: אלירן אביטל)

5. עיר ההימורים לאס וגאס התחדשה לאחרונה במסעדת היוקרה "זומה" (ZUMA) אשר נפתחה במלון הקוסמופוליטן. אלכס ספיר ורותם רוזן, אנשי עסקים ישראלים, בעלי חברת הנדל"ן הציבורית ASRR, הפועלת בעיקר בשוק ארה"ב, שותפים במסעדה החדשה, המתפרשת על שטח של כ- 9000 מ"ר. בין הלקוחות הראשונים שנצפו באירוע הפתיחה של המסעדה היה מעצב האופנה הנודע טומי הילפיגר, שנהנה מיחס אישי של הבעלים רותם רוזן ושל סבן קוך - מנכ"ל רשת מסעדות 'זומה'.

 טומי הילפיגר, סבן קוך ורותם רוזן
טומי הילפיגר, סבן קוך ורותם רוזן

6. כנס הסייברטק הבינלאומי הרביעי, לפתרונות סייבר, נפתח השבוע בתל אביב. דיברו סייבר: ראש השב"כ- נדב ארגמן, שסייר בתערוכה ובביתן מיוחד של השב"כ שכלל -"Escape bus", "חדר בריחה" מתקדם ומאתגר המופעל בתוך אוטובוס, ד"ר יוסי ורדי, -יו"ר הכנס, גיל שוויד - מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, מפקד חיל האוויר לשעבר עידו נחושתן – המשמש כיועץ אסטרטגי בכיר ב- EMC, ד"ר אורנה ברי, סגנית נשיא EMC ומנהלת מרכז החדשנות של החברה בישראל ונוספים .

עידו נחושתן ואורנה ברי (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
עידו נחושתן ואורנה ברי (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

7. הגאלה החגיגית להצגה "בישראל ובחזרה" של תיאטרון יידישפיל, נערכה בשלישי במועדון צוותא בתל אביב.

נצפו וצפו: מנכ"ל התאטרון ששי קשת ובת זוגו השחקנית יונה אליאן, המשנה למנכ"ל - זליג רבינוביץ', יו"ר אגודת הידידים של תיאטרון היידישפיל - יפה ויגודסקי, יו"ר הועד המנהל של התיאטרון - גבי לסט, האיש בכותרות אליעזר פישמן ששוחח עם שמואל דונרשטיין, עו"ד יורם שפטל, עו"ד אמנון זכרוני, ויו"ר חברת החשמל יפתח רון טל.

אליעזר פישמן וששי קשת (צילום: רפי דלויה)
אליעזר פישמן וששי קשת (צילום: רפי דלויה)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

עדן הופמן משלבת בין הלבוש הפורמלי לקז'ואל שיק, בשמלה כחולה עם אלמנט פליסה וצווארון מכופתר, שנלבשה מעל לגופיה שחורה - אותה לבשה בתוספת סניקרס גבוהות בגוון דומה. את נגיעת הצבע, יצרה באמצעות תיק עור בצבע אש.

כמה אלגנטיות, נוני מלכא! בחצאית קצרצרה אך רחבה שמשלבת אלמנטים של בד ארוג, חולצה בצבע קאמל בעלת שרוולים ארוכים, תכשיטי זהב עגולים ונעלי עקב מנוחשות שאורזות הכל לכדי מראה מוקפד - היא מצליחה להלהיב ולהרהיב.

נטלי בירנבאום רק נראית קשוחה, כשהיא ארוזה מפני הקור במעיל עם לוק אופנוענים מחוספס מצד אחד, אך בעל צבע רך מצד שני. את התוספות המתכתיות על הפריט האופנתי המיוחד, חיזקה באמצעות מגפי ניטים ותיק שחור משולב בצבע כסף.