במוזיאון תל אביב לאמנות נערך בראשון בערב אירוע חשיפת גיליון "הצעירים המשפיעים ביותר בישראל 2017" של מגזין Forbes Israel בחסות UBS Wealth Management בניהולו של ד"ר אודי דהאן. רפי רוזנפלד וניר ברזילי מייסדי פורבס ישראל ביחד עם דרור שאייר עורך המהדורה הישראלית ועורך פורבס ארה"ב רנדל וויין אירחו את הצעירים שהתרגשו מהמעמד המחייב.

נבחרי רשימה הישראלית Forbes Under 30 הינם חלק מהפרויקט הבינלאומי של מגזין פורבס הבוחר את הצעירים המבטיחים בעולם. בחודש אפריל הקרוב יותר מ-700 צעירים שנבחרו לרשימות המגזין בארה"ב, באירופה, ובאפריקה יגיעו ארצה לסדרת אירועים ברחבי ארץ הקודש בנוכחות נואמים ומרצים מרחבי העולם.

ידידי האופרה עושים את וינה


ידידי האופרה הישראלית חזרו לאחרונה מביקור בווינה, אוסטריה. הידידים שהו בעיר במשך שישה ימים וחילקו את זמנם בין סיורים מודרכים במוזיאונים בעיר וכמתבקש, בהאזנה לאופרות: "אותלו", "נבוקו" בכיכובו של לאו נוצ'י ו"הטרובדור" בכיכובם של אנה נטרבקו ורוברטו אלניה. עשו את וינה: סמי וטובה סגול, ראובן ורונית אדלר, אסתי ואליעזר אלקון, ד"ר מרים וולדמן, רות חשין, מיכה גייגר, דני וג'ניס גילרמן, ענת טמיר, אריאל ועליזה יפו, ליאורה ואלי לנדאו, אלכס ודיתי לנדסברג, יהודית ורוני קצין, יוכי שרם ונוספים.

עליזה ואריאל יפו (צילום: אביב חופי)
עליזה ואריאל יפו (צילום: אביב חופי)

אסתי ואליעזר אלקון
אסתי ואליעזר אלקון

אסטבז מראה את האור

פילאר אסטבז, מנהלת הייצוא העולמי של המותג FLOS, הגיעה לביקור קצר בישראל, על מנת לפגוש את הנהלת חברת התאורה "קרני תכלת", המייבאת הרשמית של המותג לישראל. מנכ"ל החברה ניסים בן שוהם וסמנכ"לית השיווק והמכירות ורד קוריסקי, אירחו את אסטבז. האורחת בילתה את זמנה בהעברת הדרכות בנושא פיתוחים חדשניים לצוותים השונים בחברה, וביקרה בפרויקט משרדי ההייטק של חברת סטרטסיס – שם ביצעה 'קרני תכלת' פרויקט דגל.

 ורד קוריסקי ופילאר אסטבז  (צילום: שוקה כהן)
ורד קוריסקי ופילאר אסטבז (צילום: שוקה כהן)

גוגואים ומיכל הקטנה

דנה רוזנבליט, בעלים ומנכ"לית משותפת של nimrod&more ביקרה השבוע על סט הצילומים של הקמפיין החדש של הרשת - "בא לי לזוז". את הקמפיין נבחרו להוביל כוכבת הילדים המצליחה "מיכל הקטנה" וילדיה. רוזנבליט והפרזנטורית חלקו חוויות מתקופת הילדות שלהן וסיפרו שהן, בניגוד לילדים של היום, שיחקו כל היום מחוץ לבית, בגומי, גולות וגוגואים.

דנה רוזנבליט ומיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)
דנה רוזנבליט ומיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)

ג'יפ ושף ללקוחות

אורי להב - מנכ"ל קבוצת סמל"ת; ניר בן שלמה - סמנכ"ל חטיבת פיאט, אלפא רומיאו וג'יפ בקבוצת סמל"ת; ואמיר אורז'ל, מנהל מותג ג'יפ בקבוצה, אירחו במהלך סוף השבוע לקוחות באירוע מכירות ייחודי של מותג הפרימיום JEEP. במהלך ימי המכירות המיוחדים נמכרו 150 רכבים מכלל רכבי מותג הפרימיום, והלקוחות שהגיעו זכו ליהנות מארוחת בוקר עשירה בניצוחו של השף שאול בן-אדרת.

אורי להב, שאול בן אדרת וניר בן שלמה (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
אורי להב, שאול בן אדרת וניר בן שלמה (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

מתחדשים בקריון

חברת האופנה רנואר השיקה לאחרונה חנות מחודשת בקריון בקריית ביאליק. בחנות המחודשת הושקעו כשני מיליון שקלים. סרג' דרעי- מנכ"ל קבוצת רנואר ומישל תמיר – סמנכ"ל שיווק בקבוצה, פגשו במקום את יוסי אזריאל - סגן ראש העיר קרית ביאליק והפרזנטורים של המותג.

סרג' דרעי, יוסי אזריאל ומישל תמיר (צילום: רפי דלויה)
סרג' דרעי, יוסי אזריאל ומישל תמיר (צילום: רפי דלויה)